کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش گرفتن 16 کشتی در بندر دیر / تصاویر


کد خبر : ۱۳۱۳۱شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۵۹۵۷۵۹ بازدید

فرماندار دیر در استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی در اسکله صیادی دیر در استان بوشهر که بعدازظهر دیروز تعداد 16 فروند لنج ...

فرماندار  دیر در استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی در اسکله صیادی دیر در استان بوشهر که بعدازظهر دیروز تعداد 16 فروند لنج (کشتی چوبی) را طعمه حریق کرد با تلاشی طاقت فرسا مهار شد. 
 
حمزه اعتماد در این رابطه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران، همراهی و همگرایی مسئولان شهرستان‌های همجوار و فرمانداران شهرستان های کنگان و دشتی، آتش سوزی اسکله دیر مهار شد. 
 
وی با بیان اینکه تمام دغدغه ما پمپ‌بنزین مستقر در اسکله بود اظهار کرد: تمام تلاش و نیروی خود را برای جلوگیری از انتقال آتش به سمت پمپ بنزین به کار بردیم، چون رسیدن آتش به مخزن بنزین برابر با انفجاری مهیب در اسکله بود که تخمین خسارت‌ها در آن موقع غیر قابل پیش بینی بود. 
 
وی افزود: متاسفانه سرعت ۳۶ کیلومتری باد دیروز مزید برعلت شد و کار مهار آتش را به شدت سخت کرد. 
 
فرماندار شهرستان دیر گفت: پس از رسیدن نیروهای کمکی از پارس جنوبی، شهرستان‌های کنگان و دشتی و پس از تلاش سه ساعته آتش تقریبا مهار شد. 
 
اعتماد با بیان اینکه تعداد ۱۶ لنج گرفتار این آتش سوزی گسترده شدند، افزود: از این میان ۱۴ شناور به طور کامل و دو شناور دیگر نیز به طور نیمه سوخته‌اند. 
 
وی افزود: از این تعداد ۱۲ لنج صیادی و چهار لنج سفری بودند که طبق برآورد اولیه حدود ۱۳۰ میلیارد ریال خسارت به صاحبان آنها وارد شده است. 
 
وی گفت: متاسفانه در این آتش‌سوزی توان ما برای کنترل و مهار آتش کافی نبود و تلاش مجموعه بر پیشگیری از خسارت‌های بیشتر بود و مسلما مهار این حجم آتش با امکانات موجود کار ساده و امکان پذیری نبود. 
 
فرماندار دیر اظهار داشت: در زمان آتش سوزی ۷۰ فروند لنج سفاری، ۴۰ فروند لنج صیادی و ۳۰ قایق در اسکله حضور داشتند که با تدابیر اتخاذ شده به سرعت از محل آتش سوزی فاصله گرفتند. 
 
وی تاکید کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی اعم از کشته و زخمی در پی نداشت. 
 
به گزارش خبرنگار مهر، یکی از لنج‌های صیادی بزرگترین بندر صیادی کشور بعداز ظهر جمعه آتش گرفت و همراهی باد موجب شد تا آتش به سایر لنج ها نیز سرایت کرده و تعداد ۱۶ لنج را به آتش بکشد. 

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها