کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت خرید لپ‌تاپ در محدوده 1 تا 2 میلیون تومان


کد خبر : ۱۳۱۲۸شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵:۴۵۸۱۰۴ بازدید

در محدوده قیمتی دو میلیون تومان لپ‌تاپ‌های متنوعی از برندهای مختلف می‌توان خریداری کرد که هر کدام از مزایایی برخوردارند.
جدول قیمت خرید لپ‌تاپ در محدوده 1 تا 2 میلیون تومانجدول قیمت خرید لپ‌تاپ در محدوده 1 تا 2 میلیون تومان

در محدوده قیمتی دو میلیون تومان لپ‌تاپ‌های متنوعی از برندهای مختلف می‌توان خریداری کرد که هر کدام از مزایایی برخوردارند.

با توجه به تنوع زیادی که در بازار دیجیتال از جمله لپ‌تاپ‌ها وجود دارد، با دو میلیون تومان لپ‌تاپ‌های بسیاری را می‌توان تهیه کرد که این انتخاب بسته به نوع نیاز و سلیقه هر فرد، می‌تواند متفاوت باشد.حال با توجه به کاربردی بودن و تنوع این کالا، باید به مشخصات و امکانات آن توجه کرد تا کالای مورد نظر در تامین نیازهای مشتریان به صرفه باشد.

از جمله مواردی که هنگام خرید لپ‌تاپ باید به آن توجه کرد؛ سرعت پردازنده، اندازه صفحه نمایش، حافظه رم، کارت گرافیک, عمر باتری و... است که هرکدام به نوعی در کیفیت این وسیله نقش ایفا می‌‌کنند.به عنوان مثال اگر فردی لپ‌تاپ را برای کارهای مهندسی بخواهد باید به کارت گرافیک و سی‌پی‌یو آن توجه بیشتری داشته باشد. 

طبق آمار و بررسی‌های صورت گرفته، در محدوده قیمت دو میلیون تومان، می‌توان لپ‌تاپ‌های بسیاری از برندهای مختلف از جمله لنوو، ایسر، ایسوس و... را خریداری کرد.

 به گفته برخی کارشناسان فروش، در این رنج قیمتی لپ‌تاپ‌های لنوو و ایسوس محبوب‌تر بوده‌اند و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. البته گویا لپ‌تاپ‌های ایسوس از لحاظ گرافیکی برتر هستند و در این زمینه خود را بهتر ثابت کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز، در این راستا در جدول مربوطه  فهرستی از لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان آورده شده است که هر کدام از مزایای خاصی برخوردارند. البته قابل ذکر است که لپ‌تاپ‌هایی با قیمت‌ پایین‌تر نیز، در بازار عرضه شده است ولی از امکانات بسیار پایینی برخوردار هستند و تنها در حد استفاده روزمره( اینترنت، تایپ، ویدیو و این مسائل ) کاربرد دارند. 


j53w4sb7vm5gbmj6dguv.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها