کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ویلا در گیلان؛ از 50 میلیون تا 17 میلیارد تومان


کد خبر : ۱۳۰۸۴پنجشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴:۱۹۱۰۵۶۳ بازدید

در شهرهای مختلف استان گیلان، ویلاهای فراوانی وجود دارد، که قیمت این ویلاها از 50 میلیون تومان شروع شده و تا 17 میلیارد تومان ادامه دارد.

در شهرهای مختلف استان گیلان، ویلاهای فراوانی وجود دارد، که قیمت این ویلاها از 50 میلیون تومان شروع شده و تا 17 میلیارد تومان ادامه دارد.
ساره ناصری: استان گیلان از استان‌های شمالی ایران است، این استان، از شمال به دریای خزر و کشور آذربایجان، که از طریق آستارا با آن دارای مرز بین‌المللی است، از غرب به استان اردبیل، از جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق به استان مازندران محدود می‌شود.

کلانشهر رشت با داشتن ۴۶ درصد جمعیت کل استان، مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر استان گیلان و دوازدهمین شهر پرجمعیت ایران است. از دیگر شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به ترتیب به شهرهای بندر انزلی، مهمترین بندر ایرانی در حاشیه دریای خزر، لاهیجان، تالش، لنگرود، رودسر، بندر آستارا، فومن و... اشاره کرد.

در میان ویلاهای موجود در استان گیلان، گران‌ترین ویلای به فروش گذاشته مربوط به ویلایی در شهر چابکسر با قیمت 17 میلیارد تومان و ارزان‌ترین مربوط به ویلایی در آستانه اشرفیه با قیمت 50 میلیون تومان است.

به گزارش اقتصادنیوز، همچنین ویلایی به مساحت 140 متر در شهر لنگرود با قیمت هر متر مربع 28.5 میلیون تومان از جمله گران‌ترین ویلاها در استان گیلان به شماره می‌رود.

قیمت ویلا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها