کانال تلگرام ایران جیب
کیان برنا
ibshop
نیسان
تاپیک شاپ

رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش سواری‌ها

کدخبر:۱۳۰۵۲چهارشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۵۶۴۹۴۹ بازدید

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده‌بندی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در شش ماهه دوم ...

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده‌بندی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در شش ماهه دوم سال 1393 را منتشر کرد.

براین اساس شرکت آرین موتور پویا با کسب 679 امتیاز از 1000 امتیاز، بیشترین رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش خودرو را به خود اختصاص داده است.

پس از آن کرمان موتور با کسب 670 امتیاز از 1000 امتیار در رتبه ‌دوم و خودروسازان راین با کسب 655 امتیاز از 1000 امتیار، در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار دارد.

شرکت آسان موتور با کسب 652 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه چهارم و دو شرکت مدیران خودرو و ایران خودرو مشترکا با کسب 648 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه پنجم رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در شش ماه دوم سال 1393، قرار دارند.

شرکت مدیا قشم با کسب 624 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه ششم و بهمن موتور با کسب 619 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفته است. شرکت سایپا با کسب 611 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه هشتم و پارس خودرو با کسب 588 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفته است.

شرکت دیار خودرو با کسب 585 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه دهم و اطلس خودرو با کسب 580 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه یازدهم رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در شش ماهه دوم سال 1393، قرار دارد.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
X22
نگین خودرو

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

آسایشگاه خیریه
سکه ثامن
کلینیک دی
جار میزنم
تورآنتالیا