کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درآمد 400 ميليارد تومانی از پروازهای عبوری


کد خبر : ۱۳۰۱۷سه شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۵۸۲۲۵۹ بازدید

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت : شرکت فرودگاه‌های کشور از محل پروازهای عبوری سالانه حدود 200 تا 300 میلیارد ...

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت : شرکت فرودگاه‌های کشور از محل پروازهای عبوری سالانه حدود 200 تا 300 میلیارد تومان درآمد دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رحمت‌الله مه ‌آبادی در مراسم سالروز تأسیس شرکت فرودگاه‌های کشور در فرودگاه مهرآباد برگزار شد ، رحمت‌الله مه‌آبادی افزود : میزان پروازهای عبوری از آسمان ایران در پی مشکلات اوکراین و عراق ، افزایش یافت و درآمد پروازهای عمومی به حدود 400 میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به زیان دیدن شرکت های هواپیمایی ایران‌ ایر و آسمان به علت خدمات‌رسانی به مناطق محروم ‌اظهار داشت : درآمد فرودگاه امام خمینی با درآمد 53 فرودگاه دیگر برابری می کند. 

مه آبادی با بیان اینکه با ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و ایجاد راه‌های کوتاه هوایی می‌توان پروازهای عبوری زیادی را برای آسمان کشور جذب کرد که نماد اقتصاد مقاومتی است ، افزود: میزان طلب شرکت فرودگاه‌های کشور از شرکت‌های هواپیمایی حدود600 میلیارد تومان است که البته به‌ علت محدودیت منابع این شرکتها پرداخت نشده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به قانون آزادسازی قیمت‌ها در بخش حمل و نقل هوایی اشاره و اظهار کرد : مصوب شده بود تا در سال سوم برنامه پنجم توسعه ، آزادسازی کامل نرخ‌ها در بخش حمل و نقل هوایی محقق شود اما اجرایی نشد و به همین علت درآمد شرکت های هواپیمایی هم کافی نیست تا بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند. 

وی با تأکید بر اینکه رویکرد جهانی تفکیک فرودگاه‌های نظامی و غیرنظامی است ، گفت: این امر با همکاری ستاد فرماندهی کل قوا محقق می‌شود که نماد آن فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

مه ابادی ، توسعه بخش هوانوردی را منشأ توسعه همه‌جانبه کشور دانست و گفت: بسیاری از فرودگاه‌ها به اندازه لازم توسعه یافته‌اند و فقط باید فضای خدمت‌رسانی آنها گسترده‌تر شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها