کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع میوه در بازار تهران


کد خبر : ۱۲۹۹۴سه شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹:۵۱۱۷۸۲ بازدید

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه تقلب عامل گرانی و افزایش تقاضای لیموترش شده، گفت: برخی مغازه‌های آبگیری لیموترش، تفاله خشک لیموترش ...

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه تقلب عامل گرانی و افزایش تقاضای لیموترش شده، گفت: برخی مغازه‌های آبگیری لیموترش، تفاله خشک لیموترش‌ امسال را با آب لیموترش مانده از سال‌های قبل را مخلوط و به عنوان آب لیموترش تازه می‌فروشند.

 

به گزارش فارس، حسین مهاجران در مورد دلیل گرانی لیموترش اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم لیموترش در بازار تهران حدود 17 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه لیموترش امسال کیفیت خوبی ندارد، افزود: برخی از افرادی که به مشاغلی از قبیل آبگیری لیموترش مشغول‌ هستند با خرید لیموترش ایرانی، تفاله لیموترش ایرانی را که بسیار کم آب است با آب لیموترش‌های سال‌های قبل مخلوط می‌کنند و به مشتریان به عنوان آب لیموترش تازه می‌فروشند و با این کار سود خوبی هم به دست می‌آورند.

مهاجران با بیان اینکه تفاله لیموترش به آب لیموترش‌های سال‌های قبل بوی تازگی می‌دهد، تصریح کرد: همین موضوع باعث افزایش تقاضا شده و قیمت لیموترش را افزایش داده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی بیان داشت: لیموترش وارداتی از کشورهای برزیل، ترکیه  و آفریقا وارد کشور می‌شود و با قیمتی بین 11 تا 13 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی قیمت هر کیلو سیب گلاب را بر حسب کیفیت بین 4 هزار تا 8 هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلو گیلاس که در حال حاضر از حاشیه تهران، شاهرود و کرج تأمین می‌شود، بر حسب کیفیت از حدود 6 هزار تومان تا 14 هزار تومان است.

مهاجران گفت: هر کیلوگرم آلبالو حدود 3 هزار 500 تا 7 هزار تومان، زردآلو 4 هزار تا 8 هزار تومان، هلو هم با قیمتی حدود 8 هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت هندوانه کاهش یافته است، اظهار داشت: هر کیلو گرم هندوانه با قیمتی بین 400 تومان تا هزار تومان و هر کیلو طالبی با قیمتی بین هزار تا 3 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلوگرم خیار را بین هزار تا 2 هزار تومان عنوان کرد و گفت: قیمت گوجه فرنگی از هزار تا هزار و 500 تومان و قیمت سیب‌زمینی بین 800 تومان تا هزار و 200 تومان و هر کیلوگرم پیاز از از 800 تومان تا هراز و 300 تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها