کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

3 سوغات جدید، تحفه‌های پژو برای ایران خودرو

کدخبر:۱۲۹۶۹دوشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۴۲۱۲۰۳ بازدید

مدیران ایران خودرو این روزها سرگرم مذاکرات فشرده‌ای با مدیران پژو فرانسه هستند. البته طبق روال گذشته دوباره مدیران پژو دست بالا را در مذاکرات ...
3 سوغات جدید، تحفه‌های پژو برای ایران خودرو

مدیران ایران خودرو این روزها سرگرم مذاکرات فشرده‌ای با مدیران پژو فرانسه هستند. البته طبق روال گذشته دوباره مدیران پژو دست بالا را در مذاکرات گرفته‌اند و ایران خودرو هم از غرامتی که باید از پژو بابت زیان ترک ناگهانی ایران طلب کند، صرف نظر کرده است. این در حالی است که محسن صالحی‌نيا، معاون امور صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اين سوال که در قرارداد جديد نکته‌ای در خصوص پرداخت غرامت پژو به ايران به دليل قطع همکاری در قرار داد دوره قبل آورده شده يا خير؟ می‌گوید: در قرارداد دوره قبل هيچگونه خلف وعده از سوی پژو مشاهده نشد، به اين دليل چنين مساله‌ای مطرح نشده است.

به گزارش اقتصادنیوز، پژو در حالی سال 91 بازار ایران را ترک و شریکش ایران خودرو را تنها گذاشت که شرکت ایران خودرو برای تولیدات محصولات پژو به تنهایی سرمایه‌گذاری چند میلیاردی کرده بود. اما پژو که سرمایه‌گذاری در ایران نکرده بود ترجیح داد در شرایط سخت شریکش را در ایران تنها بگذارد. البته این شرکت با این کار بازار ایران را از دست می‌داد اما در سوی مقابل شرکت جنرال موتورز که هشت درصد سهام پژو را خریده بود قول بازارهای جدید را به پژو داده بود. قولی که البته به واقعیت نرسید و جنرال موتورز هم در نهایت سهامش در شرکت پژو را واگذار کرد.

این بار مدیران ایران خودرو می‌گویند برای آنکه تجربه پیشین تکرار نشود پژو را راضی کرده‌اند در ایران سرمایه‌گذاری کند و تنها با سرمایه‌گذاری مستقیم پژو حاضراند دوباره همکاری با این شرکت فرانسوی را آغاز کنند. البته این ادعاها تا کنون از طرف پژو فرانسه تایید نشده است.

این شرکت بدون قولی خاص آن هم با اما و اگر، تنها حاضر شده از واردات چند محصولش به ایران خبر دهد. این شرکت با محافظه کاری‌های رایج یک شرکت فرانسوی اعلام کرده اگر همه چیز خوب پیش رود سعی می‌کند این محصولات را در ایران تولید کند.

سه محصولی که پژو سعی دارد ابتدا به صورت وارداتی در بازار ایران وارد کند خودروهای پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 هستند. هر سه خودرو با اینکه کلاس متفاوتی دارند اما روی یک پلت فرم توسعه یافته‌اند و احتمالا اگر این محصولات در ایران تولید شوند از موتور 110 اسب بخاری کنونی (tu5 ) که در پژو 206 تیپ 5 استفاده می‌شود بهره خواهند برد.

پژو 301 و پلت فرم آن احتمالا جایگزین پژو 405 و پلت فرم آن در ایران خودرو خواهد شد. پژو 301 محصول ارزان قیمت شرکت پژو در کلاس سی محسوب می‌شود که در ایران با موتور 1600 سی سی بنزنی با 110 اسب بخار عرضه خواهد شد. برخی منابع خبری قیمت احتمالی این خودرو را بالای 60 میلیون تومان اعلام کرده‌اند و این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار جهانی حدود 10 هزار یورو است.

رقیب سر سخت پژو 301 در بازار جهانی و ایران، تندر 90 است . خصوصیت فنی دو خودرو بسیار شبیه یکدیگر است و به نظر می‌رسد نسبت به تندر 90 تولیدی در ایران، پژو 301 قیافه بهتری دارد. البته اگر این محصول با قیمت بالای 60 میلیون تومان عرضه شود شانس کمی در برابر تندر 90 خواهد داشت . قیمت تندر 90 فول هم اکنون در بازار 44 میلیون تومان است.

پژو 2008 که دیگر محصول پژو در ایران خواهد بود یک کراس اوور محسوب می‌شود . کراس اوورها خودروهای ما بین شاسی بلند و خودروهای سواری هستند که معمولا بر روی پلت فرم خودروهای سواری توسعه پیدا کرده‌اند.

رقیب احتمالی این محصول در بازار ایران احتمالا محصول دیگری از ایران خودرو یعنی رنو کپچر خواهد بود. این کراس اوور رنو هم قرار است پس از توافق هسته‌ای در 
ایران خودرو ساخته شود. مهمترین خصوصیت 2008 اشتراکات در پلت فرم با پژو 301 است. پژو با استفاده از پلت فرم پژو 208 و پژو 301 خودرو 2008 را توسعه داده است. این موضوع کمک می‌کند تا ایران خودرو راحت‌تر این خودرو را داخلی‌سازی کند چرا که اگر در ابتدا پژو 301 در ایران داخلی‌سازی شود به دلیل اشتراکات فراوان می‌توان 2008 را راحت تر در ایران داخلی‌سازی کرد. از رقیبان احتمالی این خودرو در آینده می‌توان به رنو کپچر و سوزوکی گرند ویتارا (محصولات ایران خودرو ) رنو داستر و کلئوس (محصولات پارس خودرو )و کیا اسپورتیج و هیوندای توسان اشاره کرد.

موتور این خودرو هم مانند پژو 301 حدود 110 اسب بخار قدرت دارد و از نوع 1600 سی سی است. این موتور توسعه یافته موتور تیپ 5 پژو 206 است البته احتمال دارد برای افزایش داخلی‌سازی از موتور پژو 206 تیپ 5 در پژ 2008 و 301 تولیدی در ایران استفاده شود. قیمت احتمالی پژو 2008 بالای 90 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

پژو 208 دیگر محصول پژو برای ایران است. این خودرو دو نسل جدیدتر از پژو 206 است و می‌توان آن را نوه پژو 206 دانست. قیمت این خودرو در بازار اروپا از حدود 12 هزار یورو شروع می‌شود؛ یعنی اگر این خودرو بخواهد وارد ایران شود با توجه به تعرفه و مالیات و سود 10 درصدی برای شرکت، قیمتی بالای 75 میلیون تومان خواهد داشت. که با این قیمت در بخش خودروهای وارداتی چندان شانسی نخواهد داشت . اما در صورت تولید در ایران و استفاده از قطعات داخلی با درصد بالای 50 درصد، قیمتی بین 40 تا 50 میلیون تومان خواهد داشت که در این صورت می‌تواند یکی از خودروهای موفق بازار باشد . این میزان داخلی‌سازی امکانپذیر است، چرا که برخی قطعات این خودرو مانند گیبرکس و موتور می‌تواند با پژو 206 یکسان باشند.


آیا رویکرد پژو تغییر خواهد کرد؟

در گذشته یکی از مشکلات اساسی با پژو سودجوی یک طرفه این شرکت در ایران بود. این شرکت بارها زیر وعده‌های صادراتی خود زد در حالی که پژو 206 صندوقدار با پول ایران خودرو طراحی شده بود و قرار بود از ایران به زنجیره جهانی پژو صادر شود اما این اتفاق روی نداد.

پژو بارهای جلوی صادرات پژوهای تولیدی در ایران را به بازارهای صادراتی‌اش گرفت. حتی در یک نمونه درباره صادرات پژو 206 توسط ایران خودرو به بازار روسیه، کار به دعوای حقوقی رسید. علت هم مشخص بود تولیدات ایرانی با کیفیتی تقریبا یکسان در آن سال‌ها (قبل از سال 85 ) قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل‌هایی داشتند که در اروپا تولید می‌شدند. تا قبل از سال 85 تولیدات پژو 206 در ایران از نظر کیفیت معمولا بین تولید کنندگان پژو در جهان وضعیت خوبی داشت.

درباره انتقال دانش فنی هم پژو بارها کارشکنی کرده بود. به گونه‌ای که برخی قطعه‌سازان از دادن نقشه‌های غلط از سوی پژو شکایت داشتند. در حادثه آتش سوزی‌ها پژو 405 هم با اینکه ایراد از قطعه‌ای بود که در فرانسه و توسط شرکت ولئو فرانسه تولید می‌شد پژو کمترین همکاری را کرد. تمام این پیش زمینه‌های منفی سبب می‌شود این سوال مطرح شود که آیا این بار رویکرد پژو برای بازگشت به بازار ایران تغییر کرده است. آیا پژو این بار حاضر به سرمایه گذاری مستقیم در ایران می‌شود. و آیا با سرمایه‌گذاری مستقیم رویکرد پژو نسبت به بازار ایران تغییر می‌کند؟

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

آرش: 1394/4/113:20:23،
373
30
اگه قرار باشه با این قیمتها و با همون موتور تازه با کیفیت پایین فعلی که داریم تو 206 ها میبینیم بیان مسلما فروش آنچنانی نمیکنه!! مردم تو خرید پرایدش موندن الان
علی جون: 1394/4/113:34:16،
255
30
نیمی از مردم این جامعه پول خرید پراید ندارن بعدشما حرف از 60 میلیون میزنی که ما کارمندها (طبقه متوسط) عمرا بتونیم بخریم
مگر رده بالاها
مسعود: 1394/4/113:52:10،
180
44
ای بابا ملت هنوز عشق پژون!
هنوز وقتی سوار پرشیا میشن فکر میکنن که سوار مازاراتی شدن
خب چکارشون دارید آخه
حمید: 1394/4/113:54:15،
95
82
واقعا ادم باید خیلی عقل شو از دست بده بره شاسی بلندی بخره که موتور 206 1600 روش باشه من 206 صفر سال پیش گرفتم کلی باضرر فروختم . موتورش اصلا جون نداشت برای 206 چه برسه شاسی بلند . رنو کپچر 1200سی سی هم همینطور موتور مگان 2000 میذاشتن خوب بود واقعا من یه بار سوار مگان شدم پرواز میکرد خیلی موتور مگان پرقدرته و کم مصرفه حیف که قیمتش 129 شده
رضا1346: 1394/4/113:56:03،
183
27
يعني توي دنياي به اين بزرگي فقط پژو و رنو وجود داره ؟
بدون هيچ قولي ؟ بدون هيچ تعهدي ؟

وقتي ميگيم مشكل توي همين ايرانه با مسولينش كسي باور نميكنه .
كارخانه پژو و رنو همين الان توي فرانسه با مشكل نقدينگي مواجهند اگه نتونيد الان از اينها امتياز بگيريد پس به چه درد ميخوريد.

جمع كنين اين كاسه كوزه تون رو واقعا شما كجا مدرك مديريت گرفتين ؟

فاروق: 1394/4/113:57:26،
83
29
خدا تومن بدی پول بابت ماشین که با موتورtu5 عهد عتیق داره تولید میشه خیلی با حالن این برو بچ ایران خودرو
اینم میشه مثله سرنوشت دنا که الان خربیدار نداره چون موتور و گیربکسش سمنده
منم حاضر نیستم 90 میلیون بدم ماشینی که موتور و گیربکسش یا slx 30 ملیونی یکیه
پژمان : 1394/4/113:57:47،
76
32
حالا تا 50 سال قراره این پلت فرم را در انواع مدل ها ببینیم آنهم با کیفیت فوق العاده پایین و موتور مسخره و قدیمی tu5
علی S: 1394/4/113:59:33،
69
26
تحفه ینی پیش کش ایرانجیب خان
اینا که محصولاتشونو دارن به قیمت خون پدرشون میدن به ما
جعفر: 1394/4/114:00:06،
27
67
این هم از پلتفرم های جدید
و این که می بینم که دیگه خیلی ها بهانشون برای مسخره بازی و متلک پروندن داره قطع میشه
به امید پیشرفت هر چه بیشتر کشورمون
کریسمس : 1394/4/114:01:41،
82
32
چرا ایرانخودرو این موتور tu5 را بیخیال نمیشود؟؟
یه موتور کم بازده که برای 206 طراحی شده است را که روی کراس اوور نصب نمیکنند
خدا کنه قبل از ورود آشغال های جدید ورشکست شود و ماشین شاسی بلند 2 تنی را با موتور قدیمی 1600 نبینیم!
سعید: 1394/4/114:24:30،
65
32
به نظر من همون مگان با موتور پر قدرت 2000 تولید بشه تو ایران خیلی بهتره از این اسباب بازی های زیبا
خرید: 1394/4/114:27:25،
31
92
دوستان فکر نکنید کسی نمیخره
فقط خودم چند نفر را میشناسم که بعد توافق میخوان ماشین وارداتی بخرن
پس خودتون را با دیگران جمع نبندید
حالا کسانی که پول ندارند منفی بدند ببینم چقدر هستند ؟؟؟!!!
وحيد يوسفي: 1394/4/114:43:49،
37
29
مطمئنا وارد ايران نميشه
حامد: 1394/4/115:20:08،
64
26
آقای عبدالله انصاری اومدی دنبال اضافه کاری؟
HAMID: 1394/4/118:02:05،
28
23
برو تو سایت tuningtalk اگه اطلاعات تخصصی میخای وگرنه مردم ببین چی میگن
نمایشگاهی: 1394/4/118:17:43،
33
34
ایران جیب قیمت ها واقعیه ؟
یعنی پارس LX عرض سه روز یک میلیون تومن ارزون شد ؟
39500 شد 38500؟
ال نودو 44.500 شد 41؟
سال قبل ید 38 تومنی شد 35 ؟

خوب کسی با این قیمتا ماشینشو نمیفروشه !
لینستر: 1394/4/118:57:55،
51
27
بابا ایران خودرو ییهاازفرانسویها خائنترن چون دارن به ملت خودشون خیانت واضح میکنن . الهی ایران خودرو آتیش بگیره که حتی نتونه خودرو روزفرانسه رو تولید کنه
باشو پاسخ به مسعود: 1394/4/118:58:00،
26
51
إخه پارس خیلی ماشین سالاریه. جدأ میگم
خورشیدتابان: 1394/4/119:01:00،
42
28
ماشین فقط ماشینهای سرزمین ساموراییها نه تنهاماشین که همه چیز .افتخار قاره کهن ژاپن (نیهون)
کمرنگ: 1394/4/120:37:07،
56
24
ایرانی غیرتمند!
حالا که مسئولین بی کفایت وزارت صنایع هیچ عکس العملی در مقابل کم کاری و ناجوانمردی پژو از خودشون نشون نمیدن و تازه دست بالا رو به اونا دادن;
بیاین یه کمپین راه بندازیم و از محصولات این شرکت (که یه زمانی دومین بازار فروشش ایران ما بود و محصولات 20 سال قبلشو تو حلق این مردم نگون بخت میکرد) هیچ خریدی انجام ندیم
چرا هیچکس به این مذاکرات ننگین ایران خودرو با پژو اعتراض نمیکنه
نمایندگان ملت کجان؟!!!
اتاب: 1394/4/121:53:54،
34
29
حیف پژو206 نیست

هنوز سی سال جا داره برای تولید
تازه داریم بهش عادت می کنیم!!!!!@@##$$$%&!!
جوابیه: 1394/4/123:25:10،
37
26
جناب اقای انصاری

لطفا اگر جوکهای بیشتری بلد هستید با خوانندگان در میان بگذارید

با تشکر فراوان از طرف همه خوانندگان قسمت نظرات
پاسخ به حمید: 1394/4/209:00:09،
40
26
سوار مگان شدی اینقدر از قدرت موتور میگی! اگر سوار آوانته می شدی چی میگفتی جفتشون هم 2000 هستند. قیمت صفر این ماشین هم 77 م است. ضمناً تا 300 هزار فقط آب و روغن باید عوض کنی و هیچ خرج دیگه ای برات نداره. در کل هدفم این بود که بگم بجای این بنجلهای فرانسوی بیاند محصولات کره ای و یا ژاپنی را تولید کنن که از همه لحاظ برای مردم بهتره و ضمناً ژاپنی ها و کره ای ها هیچوقت زیر قولشان نمی زنند و مردم را بازیچه خودشان نمی کنند.
سیروس: 1394/4/113:22:16،
148
27
عجب بد بختیه به خدا
بابا اینهمه خودرو ساز به درد بخور تودنیا هست آخه چرا میرین سراغ اینا ؟
کلا فرانسوی ها آدمای .... که نگم بهتره، ایران خودرو رو بفروشین به ولکس واگن ،به خدا صنعت خودرو ایران زیرورو میشه؟
سرمایه مملکتو میریزن تو جیب یه مش اجنوی به قول خودشون کارشکن
Hamed: 1394/4/114:05:21،
55
23
چون اينا رسم زير ميزي دادن رو بلدن
mahyar: 1394/4/114:07:39،
59
27
ایران خودرو و ایران مال فرانسست. کجای کاری داداش؟
م: 1394/4/115:13:14،
32
29
اجنوی نه اجنبی برادر
کاپیتان: 1394/4/201:37:20،
32
22
با این قیمت ایکس 60 بهتره
هومن: 1394/4/800:23:01،
8
7
آخه شرکت های دیگه به این راحتی با ایران قرارداد نمیبندن و خط مونتاژ نمیدن
سعید: 1394/4/113:28:08،
137
31
"درباره انتقال دانش فنی هم پژو بارها کارشکنی کرده بود"..."پژو بارهای جلوی صادرات پژوهای تولیدی در ایران را به بازارهای صادراتی‌اش گرفت"..."در حادثه آتش سوزی‌ها پژو 405 هم..."
خوب دیگه چرا دنبالشون راه افتادید!؟
شما که بلدید مشت تو دهن این و اون میزنید ،بالا غیرتا جلوی همین پژو فرانسه بایستید ،مشت تو دهن بقیه پیشکش...
مهدی: 1394/4/114:01:09،
49
25
احسنت گل گفتی
امیر: 1394/4/113:33:58،
60
28
ماشینی که برپایه 301 ساخته شده و موتور توسعه یافته 206 تیپ 5 روشه چرا بالای 90 میلیون آخه چراااااااااا ؟؟
خشایار: 1394/4/114:24:40،
57
29
فکر کنم این عبدالله انصاری همونم من تو ما باشه
پوست عوض کرده ولی نظریاتش همون مزخرفات ایشونه
سعید: 1394/4/115:10:07،
41
29
دوست من قیمت این ماشین 10هزارتاس به عبارتی 33 میلیون. متاسفانه مسئولین ما اینقدر به فکر سود بردن هستن که به دو برابر قیمت واقعیش این ماشین رو به مردم میخان بفروشن. مشکل اینه ...
66666: 1394/4/115:53:53،
44
23
عبداللله انصاری فکرکنم دایه بهتر از مادر وقرار ببرنش جایی دستشو گیر کنن من تو ساده ایم ببین چه جز جیگری میزن
احمدرضا: 1394/4/122:57:15،
38
26
پاسخ به عبدالله انصاری:
مقایسه ام جی که یکی از خودروهای به روز دنیاست با پژو که قراره با موتور قدیمی 206 ارایه بشه دور از منطقه. شاید پژو 301 ماشین بدی نباشه ولی نه با این مشخصاتی که قراره به بازار بیاد نه با موتور قدیمی 206. اگه راست میگن و دنبال تکنولوژی روز اروپا هستند موتور و گیربکس رنو کپچر استفاده کنند. پژو 301 توی نسخه فولش که توی چین هم اتفاقاً تولید میشه کلی امکانات داره از جمله esp, tcs, tpms, hac، 6 ایربگ و ... . اگه واقعاً راست میگن و دنبال آوردن یک خودروی روز اروپا و البته ارزان قیمت هستند نسخه فولش هم ارایه کنند و نه نسخه ای که اکثر امکانات ازش حذف شده.
nima: 1394/4/123:44:22،
32
27
اینا اگه دنبال صادرات میگردن باید برنامه سراغ شرکتهایدیگه

رنو الان خودش چه قدر مگه تو دنیا فروش داره

ایران باعث پیشرفت پژو شد.

ایران خودرو باید برهیختن سراغ فولکس نیسان هیوندا هوندا و...که تو بازار بین الملی صاحب بازار بزرگ هستند راحت تر میشهباهاشون کار کرد

نه این فرانسویهای اسراییلی
sama: 1394/4/207:31:46،
32
29
جواب عبدالله انصاری:
خودرو MG انگلیسی است که چینیها امتیاز آنرا خریدن یعنی این محصول چینی کپی برداری از محصولات دیگر کمپانیهای جهان نشده است.
در سال گذشته میلادی پر فروشترین خودرو در اروپا شده یعنی هیچ شرکتی با آن نتونسه رقابت نماید درست نیست به هر محصول وارداتی از چین بگیم اشغال محصول با کیفیفت هم تولید می کنند. وگرنه امریکا و اروپا را تسخیر نمی شدند با محصولات چینی
شهاب: 1394/4/113:38:22،
43
29
این همه فرانسوی ها ماشینهای قدیمی 30 سال پیش رو انداختن به ایران و چندین برابر خوردن ولی بازهم میرن سراغشون!
تکنولوژی خودرو دست کشورهایی مثل آمریکا و آلمان و ایتالیا و ژاپن هست.نه فرانسوی های بدقول و کارشکن
آرش: 1394/4/119:36:11،
35
23
آقای انصاری من فرضا 25 سالمه یادمه بابابزگم 405 داشت بابامم داشت چرا من باید همون ماشینو باز بخرم تازه با کیفیت پایینتر؟؟؟؟ خسته شدیم بابا نه ایمنی داره نه قدرت موتور ..هیچ
سيا: 1394/4/113:41:25،
76
26
من مطمئنم اگر تمام زمينها و املاك اين دو فرغون ساز بزرگ تبديل به زمين كشاورزي بشه و مديرانِ اين دو شركت كه ففففققققط به فكر خالي كردن جيب مردم هستند و نه از خدا نه از قيامت و نه از بازگشت عواقب كارهاشون به خودشون در همين دنيا،نميترسند،شروع كنند به كاشت،داشت و برداشت پياز و سيب زميني،حالا سيفيجات وميوه هم نميخواد بكارن،و مردم خودشون برن واسه خودشون ماشين بيارن از هر جايي كه ميخوان،با تمام هزينه ها،سرجمع هم كلي به نفع مردمه،هم تو واردات و صادرات سيب زميني و پياز به جايي ميرسيم،هم قيمت سيب و پياز تو بازار ميشكنه،هم امار كشته ها كم ميشه،هم الودگي هوا و سرطان ريه و غيره كم ميشه،باشد كه رستگار شوند،آمين.
فرق: 1394/4/114:22:42،
36
28
شما هزاری هم بگی
هیچ‌فرقی نمیکنه
منفی ها فراموش نشه
ج: 1394/4/117:18:28،
30
26
دلت خوشه اگه اینها هستند که گند میزنند به پیاز و سیب زمینی مثلا سیب زمینی تولید میکنن با پوست پیاز
ن: 1394/4/113:42:27،
38
24
حتما منظور از موتور 1600موتور پیکانه.
ای کاش بیشتر روی موتور سرمایه گذاری میکردن.
پاسخ انصاری: 1394/4/116:42:12،
54
27
الان موتور رنو کپچر با حجم 1200 سی سی 120 اسب قدرت تولید میکنهمصرفشم صدی 5 هست. به این میگن موتور اقتصادی نه موتور عهد عتیق TU5 که با 1600 سی سی فقط 110 اسب تواید میکنه.و صدی 10 میسوزونه.
پاسخ به عبدالله: 1394/4/209:06:14،
39
28
چرا فکر میکنید ماشین پرقدرت باید مصرف سوخت بالا داشته باشد. شرکت مک لارن ماشینی ساخته که حدود900 اسب قدرت داره (هیبریدی ) و مصرف سوختش کمتر از 6لیتر است. ضمناً با سرعت حدود 30 کلیومتر مصرف سوخت صفر (فقط از باطری) استفاده میکنه و توی سالنهای سرپوشیده قابل استفاده است. پس هدف مردم از انتقاد وارد کردن تکنولوزی بالاست. همین پژو موتوری داره 1.2 لیتر با 130 اسب و مصرف 3.5 یا موتور 1.6 لیتر با 280اسب قدرت چرا اونها را وارد نمی کنند؟
پاسخ به شیخ عبدالله : 1394/4/210:46:43،
32
29
عزیز تکنولوژی تولید موتور می خوای به همراه حجم کم و بازده زیاد به موتور 999 سی سی فورد با تکنولوژی اکو بوست با 134 اسب و 3.5 لیتر بنزین در 100 کیلومتر مرگ بر آمریکای جنایتکار!
Kamran.qamgosar: 1394/4/113:44:36،
49
30
قیمتش تو بازارهای جهانی 41میلیون هست اونوقت تو ایران تولید انبوه بشه باز 60میلیون؟؟؟؟ تازه با موتورهای قدیمی و نخ نما ! نمیخواد از آلمان تکنولوژی وارد کنن لااقل از ژاپن یا آمریکا اونم هیبریدی و مقرون به صرفه که به قدرت خرید مردم برسه.اینقدر سخته فهم این موضوع؟؟
ساده: 1394/4/114:21:25،
44
24
بله اونوقت کی دیگه پارس بخره!!!
خیلی ساده ای ها
احمد: 1394/4/114:29:42،
28
26
در خوب بودن ورود خودروهای هیبریدی شکی نیست ولی یک مقداری فکر کنید چون همین ماشینها که قیمت جهانیش در حد 14 هزار دلاره رو میخوان 60 میلیون بدن که اکثرا نمیتونن بخرنن حالا ماشینهای هیبریدی بیان بسازن که قیمت جهانیش به مراتب از این 14 هزار دلار بیشتره.
خودروهای هیبریدی هم بخوان بیارن قیمتش کم کم در حد 100 میلیون میشه.
احمدرضا: 1394/4/113:59:00،
32
28
اینها همگی قیمتی بالای 60 میلیون دارند ولی از لحاظ موتور ، از موتور 206 که زیر 40 میلیون قیمت داره استفاده میشه. به نظر کسی که میخواد تا این حد هزینه کنه دوست داره و حق داره که یک مقدار خودروی با قدرت بالاتر داشته باشه. مردم از 206 خسته شدند. خودرو زیر 120 اسب بخار قدرت با قیمت بالای 60 میلیون اصلاً منطقی نیست.
غیرت ایرانی: 1394/4/114:08:53،
45
28
مدیرای ایران خودرو همش دارن به این فرانسوی ها التماس میکنن..اخه تا کی میخواین ذلت بکشین.. این همه خودرو ساز مطرح تو دنیا هست..

RJ: 1394/4/114:12:18،
39
24
آیا رویکرد پژو تغییر خواهد کرد؟
چه سوالیه.......تاریخ کشور بخونید ببنید تغییر خواهد کرد یا نه بابا غیرتم خوب چیزیه.
پاسخ به ناشناس: 1394/4/204:32:20،
31
28
سابقه پژو به 50 سال بر میگرده . به سن ما نمیخوره دوست من .هه
فرانس سوار: 1394/4/114:29:56،
32
44
فقطتندر٩٠يالوگان ارزش خريدداره كه كل قطعاتش به صورتckdوارد ميشه.
بنده خدا: 1394/4/115:10:38،
38
27
آقا جون مادرتون یه زهی, گاردی, چیزی رو در ماشین ها بزارین.
پریروز حواسم نبود تو پارکینگ هایپر مارکت درو باز کردم خورد به ستون. خط افتاد در ماشین.
رفتم سراغ نقاش میگه 70 میگیرم درست کنم ! بهش میگم چرا میگه آخه سفید صدفیه ! صدفش کیلو فلانقدره !
مگه یه تیکه پلاستیک چسبوندن رو در چقدر هزینه داره آخه که هر چی ماشین جدیده بدون زه و محافظ شده ؟؟؟
سامان: 1394/4/115:11:52،
59
24
پژو تو رکود و در آستانه ورشکستگی بازهم میاد از مدیران نخبه ایران خودرو باج میگیره و موضع بالا دستی رو پیش میگیره ؟ مدیرانی که با شایستگی و بدون باند بازی مسول مکیدن شیره جون ما شدید پس چی بلدیدفقط با این طرحهای فروش میتونید پاتونو رو گلوی ما فشار بدین؟
خوب دلامصبا اعتراف کنین مدیریت بلد نیستید شرکت رو واگذار کنید هر خارجی هم بیاد هم سوادش از شما بیشتره هم دلش بیشتر از شما به حال ملت و جونشون و رفاهشون میسوزه هم این نامردیهای شما تو ایران رو بلد نیستن شاید بتونیم به حول و قوه الهی کم کم پیشرفت کنیم وبه سال 1357 برگردیم و پله پله سالهای عقب افتادگیمون رو بیایم جلو
شما؟: 1394/4/118:03:17،
41
26
چطور میشه 1000000 تا لایکت کرد؟:)
KING: 1394/4/116:40:45،
46
25
تا وقتی افرادی با تفکر عبدالله انصاری توی ایران حضور داشته باشن میزان پیشرفت در هر صنعتی منفیه و همینجوری پیش میریم به سمت جهان پنجمی و ششمی شدن.
دیگه بیشتر از موتور tu5 ندیدن دیگه :))
ناشناس: 1394/4/117:23:34،
45
26
تمامی این مدلها ساخت شرکت دانگ فنگ چین هستند که نماینده پژو تو چین هست. من خودم شخصا ترجیح میدم خودروی چینی ارزانتر بخرم تا پژوی چینی گرانتر چون از نظر کیفیت مواد و موتور و بدنه تفاوتی بینشان نیست. فقط چندتا آرم پژو دور بر ماشینا چسبوندن بیست میلیون گرانتر میفروشن
سالار: 1394/4/119:07:13،
28
32
کاملأ مشخص کارمند شرکت چینی هستی .نه داداش چینی نمیخریم .در ضمن دروغگو هم هستی. پژو موتور فرانسس .خودمم پژو سوارم ...................،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ناشناس: 1394/4/200:49:08،
35
22
نه کارمند شرکت چینی هستم نه چینی سوار. اما آشغال تر از ماشین های فرانسوی وجود نداره. پر مصرف استهلاک بالا و هزینه بالای تعمیر و نگه داری. دو سال پژوی 407 داشتم دو سال هم مگان 2000 که فروختم یه تویوتای کمری 2007 خریدم تازه فهمیدم ماشین یعنی چی و چه لگنهایی رو سوار میشدم.
جری: 1394/4/118:35:28،
29
27
موتور هوندا ۱۲۵ بذاره از اونم ارزون تر در میاد اینو کی خبرنگار کرده ایران خودرو بیخیال موتورهای قدیمی شده این کوتاه نمیاد میگه رو ۳۰۸ موتور ۲۰۶ بذاره ارزون در میاد
خسرو: 1394/4/120:06:29،
36
26
بابا برین با اشکودا مذاکره کنین با فورد با نیسان با میتسوبیشی با فیات همشون هم باتوجه به ماشینهایی که ارایه میدن قیمت ارزان و در حد 10 هزار دلار دارن که واقعا ماشینهای خوبی هستن پژو با سیستم رادیاتور قدیمی که حرارت زیادی تولید میکنه باعث افزایش مصرف سوخت و کاهش راندمانه و در امریکای شمالی مجوزهای زیست محیطی رو نتونسته تا الان پاس کنه!
مهرداد: 1394/4/120:32:43،
39
30
دیگه حالم از واژه tu5 به هم می خوره. مسخره کردن خودشونو. اه
عبدالله انصاری دوم: 1394/4/120:38:15،
37
25
عبدالله انصاری شما ایران زندگی می کنید؟
saeed: 1394/4/121:41:36،
41
31
فرق فرانسوي ها با چینی ها آینه که چینی ها میگن هر خودروای با هر کیفیتی که میخواهید ما براتون می سازیم هر اسمی هم که میخواهید روش بزارید اما فرانسوی ها می گویند هر چی می خواهید با کیفیت پایین هم بسازید اشکالی نداره فقط آرم پژو یا رنو رو بدارید روش
فراز: 1394/4/205:03:20،
30
23
دیگه سر مردم کلاه چینی نمیره
مهندس: 1394/4/123:25:00،
39
26
یه جمله از ته دلم :ماشین فرانسوی اسوۀ خرابی و استهلاک
رضا موزیک: 1394/4/208:38:04،
42
26
این آقای عبدالله انصاری 50 تا منفی میخوره 2 تا مثبت اونم یکیش خودش میزنه یکیش دوستش ، آقا این پژو اصلا با آب و هوای ایران مطابقت نداره ، شما ماشینهای فرانسوی چه رنو چه پژو بخصوص پژو طراحی اروپایی داره و خیلی داغ میکنه درحالی که ماشین کره ای و ژاپنی فنم نداشتع باشه مشکلی آنچنانی ندارن ، بابا چرا باید بریم سراغ پژو ، ایران خودرو تو دولتی هستی و مال مردمی .آهای مدیر ایران خودرو یکبار فرانسوی دیدی رفیق نامرده با کسی قرارداد ببند که تو هر شرایطی پات وایسه نه فقط تو شرایطی که منافعش درگیره توه آهای مسئول ایران خودرو من و کسایی که لایک مثبت میکنن راضی نیستیم که تو یا پژو دوباره قرارداد ببندی چون فقط به ضرر مردم عمل میکنی
کسایی که موافقن با غیر پژو قرارداد بسته شه +++++++++++++++++
کسایی که با پژو موافقن -------------------------------------------------------
ملك: 1394/4/212:05:41،
37
28
ماشين فقط ماشين جاپني. هم باكيفيته هم هزينه هاش از ماشين اروپايي كمتره.
قدیمی: 1395/7/2512:03:07،
2
1
چرا از موتور پیکان استفاده نمی کنند ؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل