کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دیارخودرو از قطار تاخیر در تحویل خودروها جا نماند !


کد خبر : ۱۲۹۰۳شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۴۸۵۵۹۲ بازدید

یکی از مشتریان شرکت دیار خودرو با انتقاد از تأخیر چند ماهه در تحویل محصولات این شرکت گفت: این شرکت تنها یک درصد جریمه تأخیر در تحویل ...
دیارخودرو از قطار تاخیر در تحویل خودروها جا نماند !دیارخودرو از قطار تاخیر در تحویل خودروها جا نماند !

 یکی از مشتریان شرکت دیار خودرو با انتقاد از تأخیر چند ماهه در تحویل محصولات این شرکت گفت: این شرکت تنها یک درصد جریمه تأخیر در تحویل خودرو برای مشتریان تعیین کرده است.

احمد لیاقت یکی از مشتریان شرکت دیار خودرو، با اشاره به تأخیر چند ماهه این شرکت در تحویل خودرو به برخی مشتریان، اظهار داشت: شهریور سال گذشته برای خرید یک دستگاه خودرو گریت‌وال H6 از شرکت دیار خودرو اقدام کردم و قرار بود این خودرو پس از گذشت 150 روز کاری تحویل داده شود.

وی ادامه داد: در زمان ثبت‌نام، 35 میلیون تومان پرداخت کردم و قرار بود خودرو را با مبلغ 88 میلیون تومان تحویل بگیرم.

لیاقت تصریح کرد: با گذشت چند ماه از موعد تحویل، هنوز خودرو به من تحویل داده نشده و مسئولان شرکت دیار خودرو دلیل این تأخیر را تعطیلی یک ماهه در چین عنوان می‌کنند.

وی با بیان اینکه بابت تأخیر در تحویل گریت وال، تنها یک درصد بابت جریمه تأخیر از سوی دیار خودرو لحاظ شده است، ادامه داد: با وجود تأخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نام شده شرکت دیار خودرو، این شرکت اخیراً نیز نسبت به فروش اقساطی محصولاتش به بازنشستگان نیروهای مسلح اقدام کرده و اعلام شده که این محصولات طی 3 ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

این خریدار معترض اظهار داشت: مشخص نیست با وجود تعهدات عقب‌مانده شرکت دیار خودرو، چگونه برای پیش‌فروش دوباره خودرو توسط این شرکت مجوز صادر شده است.

وی نظارت دقیق وزارت صنعت بر عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروساز و یا واردکننده خودرو را خواستار شد.


کاربر دیگری با ارسال پیامی به ما ، خاطر نشان کرد :

 سلام چرا سایت شما به عدم تحویل به موقع خودرو های دیار خودرو اشاره نکرده ونمیکنه میدونید هر روز چند ده نفر به نمایندگی های این شرکت مراجعه می کنند و فایده ندارد . خودرو هاوال ام 4 را دی تحویل بدهند که هنوز این اتفاق رخ نداده و بعد تند تند ثبت نام میکنن و عنوان می کنند تحویل پنج ماه یا تحویل چهار ماه . اونوقت یک ساله هم تحویل نمیدن، عنوان میکنند انصراف بدید پولتون رو بگیرید اون هم بعد از یک ماه از انصراف. جالبه مردمی که حواله خود را می خواهند صلح کنن از آنها مبلغ حدود پانصد هزار تومان دریافت میکنند بابت حق صلح. لطفا صدای مارا به گوش مسئولین برسونید. با تشکر از شما 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها