کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خرید 20 خانه‌ مبله در تهران + جدول


کد خبر : ۱۲۸۴۸پنجشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۲۵۷۰۳۵ بازدید

در میان واحدهای مبله‌ای که در سایت‌های آنلاین برای فروش گذاشته شده، گران‌ترین مربوط به واحدی 15 سال ساخت و 270 متری در منطقه ...
در میان واحدهای مبله‌ای که در سایت‌های آنلاین برای فروش گذاشته شده، گران‌ترین مربوط به واحدی 15 سال ساخت و 270 متری در منطقه نیاوران و ارزان‌ترین مربوط به واحدی دو سال ساخت و 40متری در محله شاپور است.

به گزارش اقتصادنیوز، در شهر بزرگ تهران، بسیاری از خانه‌ها به صورت مبله، اجاره داده می‌شوند، همچنین برخی افراد نیز که قصد فروش ملک خود را دارند، آنها را به صورت مبله می‌فروشند. افرادی به دلیل مهاجرت به خارج از کشور و برخی دیگر نیز به دلیل آنکه وسایلی را مخصوص خانه ساخته و نمی‌توانند آنها را در جای دیگری استفاده کنند، خانه‌شان را به صورت مبله می‌فروشند، همچنین برخی برای آنکه ملک مورد نظرشان را سریع‌تر به فروش برسانند، آنها را با وسایل برای فروش می‌گذارند.

در میان آپارتمان‌های مبله‌ای که برای فروش گذاشته شده‌اند، تنها امکاناتی که برخی از آنها دارند، پرده و گاز رومیزی و وسایلی مثل آینه سرویس‌های بهداشتی و از این جنس امکانات است. البته برخی دیگر، تمامی وسایل لازم برای یک خانه شیک و مدرن را دارا هستند که قیمت‌ آنها از قیمت سایر آپارتمان‌هایی که در آن محل برای فروش گذاشته شده‌اند گران‌تر است.

برای مثال خانه‌ای مبله در یوسف‌آباد با طول عمر یک سال با قیمت هر متر مربع 12.5 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این در حالی است که قیمت هر متر مربع خانه نوساز در این نقطه از یوسف‌آباد نهایتاً 12 میلیون تومان است و به گفته فروشنده آن، این واحد به دلیل داشتن وسایل شیک با این قیمت به فروش می‌رسد.

در میان این واحدهای مبله، گران‌ترین مربوط به واحدی 15 سال ساخت و 270متری در منطقه نیاوران و ارزان‌ترین مربوط به واحدی دو سال ساخت و 40متری در محله شاپور است.

hazr93dcot5dnu4mlnni.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها