کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعتراض‌هایی که درمورد حذف یارانه نقدی بی پاسخ ماند


کد خبر : ۱۲۸۲۱چهارشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۲۰۴۹۴۹ بازدید

درحالی که بنا بود معترضان به حذف یارانه نقدی 15 روز بعد از ثبت اعتراض خود در سامانه مربوطه پاسخی از دولت دریافت کنند هنوز در انتظار دریافت ...

درحالی که بنا بود معترضان به حذف یارانه نقدی 15 روز بعد از ثبت اعتراض خود در سامانه مربوطه پاسخی از دولت دریافت کنند هنوز در انتظار دریافت پیام هستند.

 بعد از آنکه طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از پنجم خردادماه گشایش یافت اعلام شد که معترضان بعد از 15 روز پاسخ دولت را دریافت خواهند کرد.

هرچند مهلت ثبت اعتراضات در سامانه yaraneh10.ir تا پایان خردادماه تمدید شده ولی هنوز معترضان پاسخی از دولت دریافت نکرده اند این درحالی است که وزارت کار قبلاً اعلام کرده بود "شهروندانی که در زمره غیر نیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده از تاریخ 5 خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh10.ir (موضوع کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه ها) ثبت کنند. در این اطلاعیه ها تاکید شده بود شهروندان حداکثر 15 روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد".

اما باوجود تأکید براینکه شهروندان حداکثر 15 روز بعداز ثبت اعتراض پاسخ خود را دریافت خواهند کرد و همچنین باتوجه به اینکه تنها چند روز بیشتر به پایان مهلت ثبت اعتراض باقی نمانده هنوز مردم موفق به دریافت پاسخ دولت از طریق پیامک نشده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها