کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

۱۲ ویلای مجلل در هشتگرد تخریب شد


کد خبر : ۱۲۸۰۵چهارشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸:۵۳۶۱۸۱ بازدید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ گفت: رسیدگی به پرونده‌های زمین خواری اولویت مجموعه قضاست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ گفت: رسیدگی به پرونده‌های زمین خواری اولویت مجموعه قضاست.

حسن جهانشاهلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ ویلای مجلل که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی هشتگرد ساخته شده بودند تخریب شدند.

وی افزود: هم‌چنین در دو هکتار از اراضی کشاورزی که به صورت غیرمجاز دیوارکشی شده بودند با تخریب دیوارهای احداثی از ادامه ساخت و ساز جلوگیری به عمل آمد.

جهانشاهلو با اشاره به این‌که ساخت ویلاهای تخریب شده در هشتگرد از پنج ماه پیش شروع شده بود، گفت: دادستانی با گزارش‌های مردمی، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی به این موضوع ورود پیدا کرد.

وی با تاکید بر این‌که دادستانی شهرستان ساوجبلاغ نگاه ویژه‌ای به موضوع تصرف اراضی ملی و از بین بردن اراضی کشاورزی دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در اسرع وقت به پرونده‌های زمین‌خواری رسیدگی کنیم و اجازه نمی‌دهیم زمین‌خواران در زمین‌هایی که تصرف کرده‌اند خواب راحت داشته باشند.

جهانشاهلو با تاکید بر این‌که پرونده‌های مرتبط با زمین‌خواری و رسیدگی به آن‌ها از اولویت‌های اصلی دادگستری استان و شهرستان ساوجبلاغ است، گفت: بر اساس ابلاغ به آژانس‌های املاک، کلیه بنگاه‌های سطح شهرستان مکلف شده‌اند بنرها و هشدارهای مربوط به پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و تبعات آن را در دید عموم نصب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: بیشترین حساسیت مجموعه دادگستری اکنون به اراضی کشاورزی پایین اتوبان کرج به قزوین است که دارای زمین‌های بسیار مرغوبی است.

وی یادآور شد: متاسفانه نظارت جدی از ناحیه جهادکشاورزی به دلیل نبود امکانات مناسب، وجود ندارد، این اداره به عنوان اصلی‌ترین متولی ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرستان ساوجبلاغ، فاقد لودر و بیل برای تخریب است و از نظر تعداد نیروی انسانی نیز در مضیقه قرار دارد.

این مقام قضایی در پایان با هشدار به متصرفان اراضی ملی و کسانی که زمین‌های کشاورزی را از بین می‌برند، گفت: همان‌طور که تاکنون این شهرستان در زمینه جلوگیری از تصرف اراضی ملی در استان پیشتاز بوده، موضوع تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز هم‌چنان با جدیت زیاد پیگیری خواهد شد و در روزهای آینده نیز موضوع تخریب‌های هکتاری در دستور کار دادستانی ساوجبلاغ قرار دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها