کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

ماکسیمای جدید در نمایی نزدیک‌تر

کدخبر:۱۲۷۹۶سه شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶:۴۰۱۵۸۰۶ بازدید

نیسان ماکسیما از سال 1981 وارد امریکا شد و با فروش 2.9 میلیونی خودرویی موفق محسوب می‌شود. ماکسیمای جدید که حالا به نسل هشتم ...

 وقتی خریداران تمایل به خرید کراس اورها و پیکاپ ها داشته باشند و دیگر علاقه ای به خرید سدان های سایز متوسط نداشته باشند، شما به عنوان خودروساز چه کار می‌کنید؟ خودروسازهای باهوش این تمایل بازار را با ساخت پیکاپ ها و کراس اورهای فوق‌العاده پاسخ می‌دهند. اما خودروسازهای برتر همین کار را بدون کنار گذاشتن خودروهای قدیمی‌شان انجام می‌دهند.

به گزارش بازار خبر، نیسان ماکسیما از سال 1981 وارد امریکا شد و با فروش 2.9 میلیونی خودرویی موفق محسوب می‌شود. ماکسیمای جدید که حالا به نسل هشتم خود رسیده یک سدان اسپرت است. این خودرو با عملکرد هیجان‌انگیز، طراحی زیبا و با طراحی داخلی فوق‌العاده‌اش در حد و اندازه کراس اورهای سطح بالا ظاهرشده است. بیشتر خودروسازان این روزها پیشرانه هیبریدی و اپشن تمام چرخ متحرک را جایگزین موتورهای شش سیلندر خود کرده‌اند اما نیسان، ماکسیمای جدید را با همان شعار “یک خودروی اسپرت چهار درب” تولید کرده است.

گیربکس CVT این خودرو در گستره 300 اسب بخاری موتور شش سیلندر و 3.5 لیتری این خودرو کار می‌کند. بعد از یک روز رانندگی با پرچم‌دار نیسان در نزدیکی دفتر مرکزی نشویل این شرکت، تحت تأثیر تلاش نیسان در ساخت این خودرو قرار گرفتیم. سواری این خودرو دیفرانسیل جلو به حدی لذت‌بخش بود که موجود نبودن گیربکس دستی به چشم نمی‌آمد. تریم های مختلف این خودرو در بازه قیمتی 30 تا 40 هزار دلار موجود است.

این خودرو 5.6 سانتی‌متر درازتر شده و ارتفاع آن 3.3 سانتی‌متر کم‌تر شده است، البته عرض این خودرو تسبت به نسل پیشین تغییری نداشته است. فاصله محوری چرخ‌ها هم 277.6 سانتی‌متر تعیین‌شده است. این اندازه‌ها به‌احتمال زیاد در آلتیمای جدید هم تکرار می‌شود. استفاده بیشتر از آلومینیوم و فولاد مقاوم در این خودرو باعث شده که وزن آن 37.2 کیلوگرم کاهش و سختی پیچشی آن 25 درصد افزایش یابد. نیسان، ماکسیمای جدید را در خط تولید اسمرنا ایالت تنسی امریکا تولید می‌کند. این واحد (با تولید 650 هزار آلتیما، ماکسیما، پت فایندر، لیف، روگ و اینفنیتی QX60s به‌علاوه‌ی باتری‌های لیتیوم یونی برای لیف) پرتیراژترین واحد شمال آمریکا است.

بیشتر قطعات این خودرو جدید هستند و جایگزین قطعات نسل پیشین شده‌اند، قدرت این خودرو با افزایش 10 اسب بخاری به 300 اسب بخار در 6400 دور رسیده است و گشتاور این خودرو روی همان 353.9 نیوتن متر باقی‌مانده است. این بازنگری در طراحی شامل مقدار سدیم خروجی از دریچه‌های اگزوز، تغییر شکل سوپاپ‌ها، ورودی پیستون کارآمدتر، محفظه احتراق مستحکم‌تر هم می‌شود. یکی از تفاوت‌های آشکار این نسل حرکت به‌سوی موتوری با تزریق سوخت مستقیم است; به نظر می‌رسد که نیسان برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت این تکنولوژی ارزشمند را به‌کار گرفته است چراکه موتورهای توربوشارژ مصرف بالاتری دارند. تلاش مهندسان این شرکت برای کاهش مصرف سوخت این خودرو نتیجه داده است و طبق اعلام رسمی شرکت EPA ماکسیمای نسل جدید 10.69 لیتر بنزین در شهر و 7.84 لیتر بنزین در جاده مصرف می‌کند. این بهبود باعث شده که مسافت طی شده توسط این خودرو نسبت به نسل پیشین 17 درصد پیشرفت داشته باشد.

خوشبختانه گیریکس CVT ماکسیما حالا از مایع رقیق‌تری استفاده می‌کند و با همراهی تغییرات دیگری مثل پمپ هیدرولیکی کوچک‌تر، نکات منفی گیربکس و خودرو برطرف شده است. گیربکس این خودرو محصول شرکت جتکو (شرکت ژاپنی گیربکس اتومات) است. سه‌چهارم سهام این کمپانی متعلق به نیسان و باقی سهام هم متعلق به میتسوبیشی و سوزوکی است.


سواری

مهندسان نیسان سیستم نرم‌افزاری ایکس ترونیک گیربکس این خودرو را هم تغییر دادند. حالا با تنظیم شش حالت مختلف -وضعیت پدال گاز شتاب‌دهنده، وضعیت جاده، وضعیت شتاب و پیچش، وضعیت سرعت جاده، وضعیت ترمز- می‌توانید مشخص کنید که CVT چگونه کار کند. این حالت‌ها به وضعیت‌های اسپرت قبلی افزوده‌شده و برنامه‌نویسی مرحله D نامیده می‌شود که راننده می‌تواند هرکدام از این وضعیت‌ها را انتخاب کند.

با استارت خودرو و در دور موتور پایین، ساسات فعال باعث می‌شود که دور موتور اندکی بالاتر از حالت اصلی قرار گیرد، اما با افزایش سرعت دور موتور به حالت مناسب و اصلی بازمی‌گردد. در شتاب‌های بالاتر از سه‌هشتم دریچه گاز، نسبت‌های مصنوعی عملکرد تقلید سیستم دو کلاچه اتوماتیک را بدون در نظر گرفتن تکان‌ها و پرش‌ها تغییر می‌دهد. صدای موتور به لطف سیستم تقویت صدا بسیار جالب‌توجه و مهیب است. باوجود سیستم‌های پیشرفته به‌کاررفته در این خودرو عقربه سرعت‌سنج درست مثل یک سدان اسپرت معمولی حرکت می‌کند و راننده هیچ‌وقت متوجه فعالیت کامپیوتری پیشرانه نمی‌شود.

در طول تست خودرو، به این نتیجه رسیدیم که تمام اجزای خودرو وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند و باوجود شک داشتن به قسمت اصلی خودرو، هیچ مشکلی در آن ندیدیم. زیبایی گیربکس‌های CVT در انتقال نیرو و تعویض دنده مجازی بدون دردسر آن است (در حقیقت CVT ها دنده را عوض نمی‌کنند و فقط نسبت قدرت را تغییر می‌دهند). با افزایش دور موتور این خودروی مهیب به زمین می‌چسبد و سرعت می‌گیرد. البته ماکسیما مثل یک حیوان درون قفس هم قدرتمند است و هم ایمن.

بهترین مشخصه دینامیکی آن پایداری سواری آن است و فقط کافی است با این خودرو از بافت‌های جاده ای گذر کنید تا لذت سواری را بچشید. با رانندگی تهاجمی و شتاب‌زده هم کابین دچار تکان‌های شدید نمی‌شود یا به‌عبارت‌دیگر قدرت خارق‌العاده‌ی ماکسیما با دستان شما کنترل می‌شود. یکی از دلایل سواری و پایداری خوب این خودرو استفاده از دمپرهای عقب مونوتیوب ZF ساچز است عملکرد فوق‌العاده این دمپرها باعث شده که تکان‌ها و ضربه‌ها به کابین وارد نشود. پدال ترمز ماکسیما کاملاً کالیبره شده تا برخلاف بسیاری از خودروها سرعت را به همان نسبتی که پدال فشار داده‌شده کاهش دهد. یکی دیگر از ترفندهایی که برای سواری بهتر به کار برده شده ترمز خودکار چرخ‌های عقب در حین جابه‌جایی بیش‌ازحد خودرو در جاده است.
 

طراحی

طراحی بیرونی خودرو از حالت کلاسیک فاصله گرفته و با طرح جدیدی قطعات فلزی با خطوط منحنی شکل کنار هم قرارگرفته است. در نگاه اول بیش از همه جلوپنجره V شکل آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. ستون‌های مشکی عقب باعث شده که سقف خودرو شناور به نظر برسد. درنهایت چراغ‌های بومرنگی جلو و عقب نمایی متفاوت به خودرو داده‌اند که باعث شده ماکسیما دیگر هیچ شباهتی به تویوتا آوالون و بیوک لاکراس نداشته باشد.

طراحی داخلی این خودرو مثل سواری آن فوق‌العاده است. جزییات زیاد و گران‌قیمت این خودرو زیبایی خاصی به آن بخشیده و قطعات در این طراحی بسیار معقولانه کنار هم قرارگرفته است. نیسان به‌جای در نظر گرفتن اپشن ها، پنج تریم مختلف برای خودرو مهیا کرده که هرکدام از این پنج تریم اپشن های متفاوتی را در بر دارد. صندلی‌ها حتی در مدل SV و به‌صورت استاندارد باروکش چرم پوشیده شده اتد. تریم بالاتر از مدل پایه S، تریم SL است که دو پانل سقف پانوراما و سیستم صوتی Bose (مجهز به تکنولوژی کاهش سروصدا) را به خودرو اضافه می‌کند. با مدل اسپرت SR قادر خواهید بود که دنده را از پشت فرمان تعویض کنید، در مدل SR رینگ‌های 19 اینچی و تایرهای تمام فصل را هم می‌بینیم. ماکسیما پلاتینیم که قیمتش از 40685 دلار شروع می‌شود صندلی‌های با دوخت چرم و فرمان الکتریکی قابل تنظیم دارد. در سه تریم اولیه، طراحی خودرو فولادی به نظر می‌رسد که نیسان این طراحی را در مدل SR کروم مایع نامیده است. کابین مدل پلاتینیم هم به چوب درخت ماهون مزین شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

طراحان نیسان با الهام از جت‌های جنگنده، صفحه‌نمایش لمسی 8 اینچی را برای این خودرو در نظر گرفتند که این صفحه‌نمایش برای دید و کاربرد بهتر 7 درجه به سمت راننده متمایل شده است. درب مخزن وسط که بین دو صندلی قرارگرفته راحت و متناسب ساخته‌شده تا علاوه بر کاربرد خود این مخزن، محل راحتی برای قرارگیری آرنج باشد.
 

درزهای دوخته‌شده زیبا، پشتی فرمان تخت، استارت کنترلی، مسیریابی و صندلی‌های عقب تا و جمع شونده همه و همه به‌صورت استاندارد بر روی تمام تریم های خودرو قرارگرفته است. تعداد سوئیچ‌های لازم برای کار با سیستم مسیریابی از 25 به 10 کاهش‌یافته و عملیات‌های سوایپ (کشیدن انگشت روی صفحه)، پینچ (زوم کردن با انگشت) و اسلاید به صفحه‌نمایش این خودرو اضافه‌شده که کار با این سیستم را آسان‌تر کرده است. به‌عنوان‌مثال می‌توان صفحه‌نمایش وسط را با اسلاید کردن به صفحه 7 اینچی کنار سرعت‌سنج و درست در مقابل راننده منتقل کرد. برجستگی اضافی کنسول باعث شده که کار کردن با این سیستم چسبندگی و روانی بهتری داشته باشد.

باوجود طراحی بیرونی خوش استیل و سقف شیب‌دار، صندلی‌های عقب کاملاً مناسب هستند و برای دو نفر قضای راحت و زیادی را فراهم می‌کنند. البته اگر نفر سوم بین این دو نفر قرار بگیرد فضای کافی برای سر او مهیا نیست. اما اگر این خودرو دوباره با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب طراحی می‌شد یا برای فروش بیشتر با اپشن سیستم انتقال قدرت AWD ارائه می‌شد مطمئناً شرایط بدتر بود و فضا کمتر می‌شد.

تکنولوژی‌های پیشرفته امنیت ماکسیمای جدید باعث شده که این خودرو با سرعت بیشتری از رقیبانش پیشی بگیرد. سه تریم بالای این خودرو مجهز به سیستم‌های کروز کنترل هوشمند، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عرضی عقب، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری در حین برخورد حتمی هستند. دوربین‌ها و سیستم‌های صوتی تشخیص اجسام در دورتادور تریم پلاتینیم ماکسیما قرارگرفته و نمای بیرونی خودرو را به‌صورت 360 درجه در صفحه‌نمایش خودرو نشان می‌دهد. خودروی پلاتینیم ویژگی هوشمند جالب دیگری هم دارد که در صورت غفلت راننده از فرمان به دلیل خواب‌آلودگی فعال می‌شود و هشدار سؤالی “استراحت؟” را نمایش می‌دهد.

ماکسیما برتری‌های مناسبی نسبت به سدان های اسپرت معمولی مثل آلتیما و اینفینیتی Q40/Q50 دارد. نسل جدید ماکسیما پرچم کمپانی نیسان را پرقدرت به اهتزاز درمی‌آورد و ثابت می‌کند که خودروهای بهتر از تویوتا هم وجود دارد.


تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

تجربه رانندگی با ماکسیما 2016

همراه مکانیک



دیدگاه ها

م: 1394/3/2617:19:22،
407
60
کپی برداری از پراید 132 کرده .
سیامک: 1394/3/2617:22:56،
327
25
واقعا شاهکاره
مجید.ح: 1394/3/2617:29:17،
336
14
قابل توجه مدیران خودروساز داخلی نیسان یک ماشین را با یک اسم چند بار بروز رسانی کرد ولی شما یک ماشین را چند دهه فقط چراغ هایش را بروز رسانی کردید و کیفیت آن را بدتر
mahyar: 1394/3/2617:36:28،
145
12
سر من درد میکند به جنون
درخواست راهنمایی: 1394/3/2617:36:33،
83
287
دوستان راهنمایی فرمائید.

لیفان ۶۲۰ ++++++++
پژو پارس ELX ---------------

لیفان ۶۲۰ موتور ۱۸۰۰ سی سی داره و آبشنهای خیلی خوبی داره
راستش اول دنبال لیفان X50 بودم اما قدرتش خیلی کمی ۱۴۰۰ سی سی

ولی می خوام مطمئن بشم که ماشین های چینی با اینکه ازشون بد می گن اما قابل خرید هست یا نه. به هر حال به نظر می رسه در مقابل ماشینهای ایرانی واقعا حداقل روی کاغذ از هر نظر بهتر هستند. ممنون می شوم از راهنمایی شما.
ایران جیب شما هم اجازه انتشار بده که دوستان مطلع راهنمایی کنند.
ممنون
سورنا: 1394/3/2617:43:00،
83
36
جناب م واقعا خیلی بامزه هستی مواظب باش چشم نخوری
۱: 1394/3/2618:08:41،
73
14
اونا چی میسازن ما چی میسازیم.....
سراب: 1394/3/2618:14:59،
105
10
قیمتش را ضربدر 120 درصد تعرفه قشنگمون کنید بعد 20 درصد دلالی هم روش بکشید قیمتش بدست میاد که خود کارخانه سازنده هم همچین قیمت و سودی به خوابش نمی بینه
مهدی : 1394/3/2618:20:38،
69
17
سالاره جاده
کاوه: 1394/3/2618:41:51،
66
16
به نظر من نمای داخلی از نمای بیرونی قشنگتره
علی: 1394/3/2618:47:30،
117
31


من کارمند کرمان موتور هستم
قیمت تمام شده قطعات ایکس 60 برای ما در میاد 14 میلیون و 800 هزار تومان

گفتم که وجدانم راحت باشه

البته علاوه بر قیمت قطعات کارخانه باید مبلغی را به حساب سازمان هایی بریزد که اگر بگم نظرم نمایش داده نمیشه
ولی با این حال کارخانه سود زیادی میکشه روی هر خودرو
وحيد يوسفي: 1394/3/2619:13:01،
57
19
اين كه شبيه دناي خودمونه
رضا: 1394/3/2619:44:33،
42
24
منطقه آزاد آبادان اومد یه low option ازش میگیرم 60 میلیون
AmirR: 1394/3/2620:00:17،
71
27
کیا با دیدن عکس آب دهنشونو قور ت دادن!!!
حمید: 1394/3/2621:21:17،
48
11
وای خدایا واقعا محشره. یعنی میشه ما هم یه روزی تو یکی از اینا بشینیم و یه دل سیر رانندگی کنیم و ناکام از دنیا نریم.
الی: 1394/3/2623:38:31،
34
9
نه عزیز اشتباه می کنی از تیبا الهام گرفته ...ولی بازم نتونستن به خشنی تیبا طراحی کنن مخصوصا چراغ های جلوش
ايرانی: 1394/3/2623:50:05،
34
10
ما هم آدميم خدا؟؟؟؟؟؟؟
اگر ما آدميم پس کسايی که دارن ميرن از اين ماشينا ميخرن چی هستن!!!؟؟؟؟
من بالاترين تفريحم متروست شما چی دوستان زير زير اون طرف اعماق های خيلی پر عمق عميق زير خط فقر؟؟؟؟؟؟؟!!!!
sam: 1394/3/2700:03:46،
14
20
آخه وقتی خودروسازایی مث تویوتا و بی ام و هم دارن فقط رو هیبرید کار میکنن یه همچین طرحایی اشتباس
ترووا: 1394/3/2700:25:38،
30
47
ژاپنی ها تو طراحی از کره ای ها بدجوری عقب موندن
اون از مزدا 3 شون اینم از ماکسیما
نمای جلوی ماشین خیلی پیش پا افتاده و دمده هست.تازه همینم از کمپانی هیوندا تقلید کرده!
سید حسین: 1394/3/2701:07:18،
19
20
واقعا خسته نمیشید اینقد نظرات الکی میذارید اگه نکته به درد بخور دارید بگید ملت استفاده کنن اگه نه بیشتر بخونید تا بنویسید البته از ایرنجیبم تشکر میکنم که مجبوره اینقد نظرات و بررسی کنه و نشر بده من خودم قبلا نظرات میخوندم بعضا چیزی یاد میگرفتم اما الان اینقد هجو زیاد شده دیگه اصلا نمیخونم
رضا : 1394/3/2708:36:12،
25
16
کافیه یه خبر درباره اتومبیل بشه ..اولین نظر همین چرندیاتیه که مینویسین....کپی پراید... لگن ساز... من 100 سال دیگه اینو میخرمو هزارتا چرت و پرت دیگه...
چرا همه نشستین یکی واستون کاری کنه... کپی پرایده برو علمتو زیاد کت کپی بهتری بزن.... نمیتونی بخری برو زحمت بکش بیشتر در بیار

فقط منتظیریم یکی بیاد واسه ما کاری کنه
سعید: 1394/3/2709:18:05،
23
12
آقا این کجاش شبیه پراید و تیبا هستش؟؟ اگه بیشتر دقت کنین به داشبورد و بدنه میبینین کلا از رو سمند کپی برداری شده ولی بامهارت کپی کردن کسی نفهمه
دیاکو: 1394/3/2713:02:31،
21
12
کلاه هایتان را به احترام بردارید
رضا: 1394/3/2911:45:08،
19
13
چرا نظر منفی دادید!!
نوید: 1394/3/3012:20:32،
14
8
خییییلی شاخه
بیاد تو ایران حدود 250 تومن قیمت میخوره
از جنسیس بهتره
حسام: 1394/3/2617:21:43،
35
20
خوشگله انصافا.
نمای کناری ماشین ها بدون زه خیلی بی روح شده. یه زه متناسب با بدنه این ماشین که روشم آبکاری براق نقره ای شده باشه خیلی درهای ماشین رو قشنگتر می کنه. جدای اینکه دیگه پایین در هی به جدول های استاندارد ما ! و ماشین های دیگه نمی خوره و پدر رنگ در نمیاد.
زارعی: 1394/3/2617:25:01،
38
14
به این میگن ماشین
محمد: 1394/3/2711:27:42،
19
13
نه من فكر كردم اين آسانسوره
خوب ماشينه ديگه
amir: 1394/3/2617:27:15،
22
143
خیلی دراز و پر مصرف و پر استهلاکه. ال 90 خودمو با این عوض نمیکنم
محمد: 1394/3/2620:36:50،
54
9
دوست من، مگه تو خواب بخواي عوض كني
محمد: 1394/3/2617:36:13،
38
17
حالا که فعلا نیسان ماکسیماهای سه نسل پیش تو ایران با استفاده از پلاستیک صندلی و برچسب شیشه و کائوچوی آبی و ... صفر می شوند و ملت بدبخت هم می خرند میگن تو پارکینگ خوابیده بود سه ماه که گذشت قطعاتش کنده میشه میوفته کف خیابون...
مهدی: 1394/3/2711:02:29،
18
10
آقا محمد به نظر شما با یک پلاستیک و کائوچوی آبی میشهیک ماشین رو صفر کرد؟؟؟؟!!!!!!
ماکسیمای صفر اصلا برچسب روی شیشه جلو نداره دوست عزیز
مشکی: 1394/3/2617:39:11،
55
13
ماکسیما ماشین اصیل و پدر و مادر داریه.
ولی قیمتش توی ایران مهمه
سوال از مشکی : 1394/3/2619:03:38،
25
33
پدر و مادرش کیه ؟
بوشهری: 1394/3/2709:19:12،
21
10
پدر:ژاپن
مادر:ژاپنه
بوشهری: 1394/3/2709:24:45،
23
10
رینگشو ک دیدم،دیگه چیزی ندیدم!
از هوش رفتم...
علی.م: 1394/3/2618:48:24،
19
61
ما ایرانیان اصیل و بافرهنگ فرزندان کورش کبیر فقط لیاقت داریم اروپاییا برامون ماشین بسازن سوار شیم نه این چینی های بی اصالت جک و جیلی..من سراتو مونتاژ سایپا با افتخار سوار میشم ...ماشینه ها جدا....چون ایرانی اصیل و باریشه ام نه مث این چینی های بی اصالت تازه بدوران رسیده که چند روزیه ماشین ساز شدن هر چند لگن هاشون خوب باشند آخرش چینی ان و من ایرانی بااصالت نجبیب و اصیل با فرهنگ غنی اریایی لایق بهترینهام...فقط کیا سراتو سایپا .....ملت نخرید این چینی ها رو
وحید پاسخ ب علی: 1394/3/2619:42:21،
23
17
گویی در خواب مانده ان اصحاب کهف
سیروس: 1394/3/2619:44:32،
23
12
معلومه سرتو بد جوری کلاه گذاشتن که اینقده دلت پره
رضا: 1394/3/2708:48:19،
17
8
جناب فکر کنم چینی ها توی همه چیز توی دنیا قدمتشون بیشتره
سامان: 1394/3/2618:55:30،
43
18
بله علی آقا منم مث شما فکر میکردم بین جک جی فایو چینی و سراتو سایپا آخرش بخاطر حرف مردم رفتم سراتو خریدم ....حالا سراتو92تومن پام تموم شده تو بازار صفرش 88تومنه!!!!!!جک قیمت بازارش متوسط یه تومان بالاتر کارخونه اس.....کاری ندارم ولی انصافا جک مشخصاتش از سراتو بالاتره فقط حسن سراتو گیربکس شش سرعتشه...منم ایرانی اصیلم ولی مث تو سرم زیر برف نمیکنم اعتراف میکنم اشتباه کردم....چین خیلی از ما پیشرفته تره حالا تو هی به اصالت و فرهنگت بناز و فقط مسخره کن.....
شهرام: 1394/3/2620:00:08،
27
15
سامان جان آپشناي دو قروني جك رو با سراتو مقايسه نكن
سراتو لوازم و تعميرگاهش زياده ولي جك فقط بايد ببري نمايندگي و منتظر قطعه بموني

طراحي و مهندسي كره نميگم شاخه ولي قطعا از مهندسي چيني خيلي بهتره
موفق باشيد
احمد توکلی: 1394/3/2708:07:42،
22
14
شهرام جان داداش گلم من جک اتومات دارم دوساله فقط فیلتر و روغن براش عوض کردم حالا شما با کیا سراتو همیشه دنبال تعمیرگاهی من کاری نمیتونم بکنم.
مردم: 1394/3/2618:56:17،
18
28
تیانا 260 نوشته رو کیلومترش بعد نسل جدید 160 تا میره مگه برقیه
محمد: 1394/3/2619:43:38،
32
10
اشتباه ميكنيد بر حسب كيلومتر بر ساعت ٢٦٠ نوشته اون بر حسب مايل كه ١٦٠ تا ميره
سیروس: 1394/3/2619:47:53،
27
10
درشتا مایل بر ساعته
ریزا کیلومتر بر ساعت
اسیر جاده: 1394/3/2618:57:09،
22
14
تو ماکسیما گفتیو خون شد جگرم
(بیت بعدیشو دوس داشتید بنویسید برام)
س: 1394/3/2621:35:10،
19
12
بیت نه استاد
مصراع !
ح.ا: 1394/3/2622:17:42،
47
9
تو ماکسیما گفتیمو خون شد جگرم...ولی صد افسوس که مجبورم ال لگن بخرم :)))
امید: 1394/3/2619:12:22،
27
21
فوق العادست ولی طراحی عقبش رو از ماشینای کیا الهام گرفته جلو رو از لکسوس
ح.ا: 1394/3/2622:14:49،
20
11
دقیقا خیلی برام عجیب بود. عقبش که 90 درصد شبیه سراتوییه که الان سایپا مونتاژ میکنه و جلوشم شبیه انواع لکسوس!
زیبااا: 1394/3/2619:34:43،
18
10
یک سفینه تمام عیار
پوریا: 1394/3/2619:37:53،
21
9
خودروساز ما هم اب و برق و گاز و مواداولیه عمدتا وارداتی را مصرف
می کند تا مثلا خودرویی لوکس مثل دنا!!!!!! را تولید کند که نه مصرف بهینه دارد نه کیفیت و نه خدمات خوب.
reza: 1394/3/2621:12:57،
14
20
یعنی سرعت اخرش 160
امين: 1394/3/2622:08:17،
21
9
آره مشتي، ولي به مايل.
رضا: 1394/3/2622:08:20،
16
15
به مایله یعنی 160*1.6میشه به کیلومتر
۲۶۰ کیلومتر در ساعت
ح.ا: 1394/3/2622:13:56،
26
12
داداش اون 160 مایل بر ساعته که میشه تقریباً 260 کیلومتر بر ساعت.
mehrdad: 1394/3/2621:27:13،
23
14
ماکسیمایی که الان تو بازاره ایرانه عاااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییه، این دیگه چیه خدا میدونه
ali: 1394/4/116:00:50،
14
6
دقیقا درسته
Mohsen: 1394/3/2622:05:09،
20
11
ژاپن همیشه ژاپنه و دیگر هیچ
ایرانی: 1394/3/2622:10:31،
19
15
محشره محشره محشره
منوچهر: 1394/3/2622:22:46،
21
14
خداوکیلی بعضیا دیگه 1قضیه رو لوس میکنن.کپی برداری شده از پراید 132!!!!!!بابا زشته
خوزستانی: 1394/3/2623:50:16،
28
9
چرا ما ایرانیها باید همه چیز را با دستان خودمان برای خودمان محروم کنیم.......ارزوی وداشته های من ایرانی باید فراتر از همه چیز باشه ولی متاسفانه در امکانات حداقلی شده برایمان رویا
50: 1394/3/2700:10:35،
23
10
وای سلطان اومد دهنه همه ماشینارو سرویس میکنه مثل جدش نیسان GTR
سيد ناصر: 1394/3/2700:57:18،
15
11
همه چيزش عالي
ولي موندم چرا كيلومترش بيشتر از 160 تا بيشتر نزده!!؟
با اين كه عاشق محصولات نيسان هستم اصلا با اين مدلش حال نكردم
ارزش اين همه پول رو نداره....
م ک ک: 1394/3/2701:05:09،
23
10
با ۳۰۰ اسب بخار قدرت ۸ لیتر میسوزونه. واقعا محشره. راستی اپشن جالیوانی هم داره
مسعود : 1394/3/2706:22:37،
17
8
وای خدا خندم میگیره سودی که گمرک و مالیات و دلال تو کشور ما میزنه به جیب دو الی سه برابر قیمت ماشین تو خود کمپانی شرکت سازنده اگه بفهمه کلا میاد میزنه تو کار دلالی تو ایران ولا به خدا
سعید: 1394/3/2708:28:19،
19
8
آقا ناصر واحد سرعت نمایشگر مایل بر ساعته که میشه 260 کیلومتر بر ساعت
طاهر: 1394/3/2709:56:41،
17
15
من دارمش خوبه ولی اون طوریام نیست که میگین!!!!!!!!!!!!!!
بهزاد: 1394/3/2712:56:57،
18
13
موتورش 3500 سی سی هست... یعنی اجازه نداره وارد ایران بشه... چه حیف...
مصطفي: 1394/4/119:04:26،
10
11
خدا لعنت كنه باعث و باني اين داستان خودرو سازي رو

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما