کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

آغاز به كار مركز تحقيقات گيربكس در ايران خودرو

کدخبر:۱۲۷۹۲سه شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶:۳۹۳۰۸۰ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تکمیل زنجیره خودروسازی و توسعه سیستم های مختلف خودرویی، مرکز تحقیقات گیربکس را ...

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تکمیل زنجیره خودروسازی و توسعه سیستم های مختلف خودرویی، مرکز تحقیقات گیربکس را راه اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو ، هاشم یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت : ایران خودرو پیش از این مراکز تحقیق و طراحی در زمینه های بدنه و موتور را ایجاد کرده و به دانش فنی مناسب در این بخش ها دست یافته است. 

وی تاسیس مرکز تحقیقات گیربکس را گامی بلند در راه تحقق برنامه راهبردی ایران خودرو دانست 

و افزود: با توجه به تجربه و تخصص شرکت چرخشگر، ماموریت ایجاد مرکز تحقیقات گیربکس به این شرکت داده شده است. 

یکه زارع از دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای طراحی و تولید گیربکس در این مرکز خبر داد و گفت: در برنامه کوتاه مدت، که نزدیک به 15 ماه تا رسیدن به تولید انبوه طول می کشد ، شرکت های معتبر جهانی همکاری می کنند و برنامه بلندمدت که از دو تا دونیم سال طول می کشد، عرضه گیربکس جدید از ایده تا تولید انبوه را شامل می شود. 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گیربکس های اتوماتیک و شش دنده به بالا را موضوع اصلی مرکز تحقیقات گیربکس بیان کرد و گفت : در نخستین گام ، گیربکس های دابل کلاچ اتوماتیک دی. سی. تی. طراحی و تولید خواهد شد. 

وی همکاری با دانشگاه های داخلی و خارجی و پتانسیل موجود در مجموعه گروه صنعتی به ویژه نیروی انسانی متخصص را یک الزام در طراحی و تولید گیربکس ذکر کرد و گفت : با یک شریک خارجی برای آموزش های لازم همکاری می کنیم و محصولات تولیدی، برند ایران خودرو خواهد بود.

شرکت چرخشگر تولید کننده گیربکس های خودروهای سنگین از سال 48 شروع به کار کرده است و17 درصد مالکیت آن به «زد. اف» آلمان تعلق دارد و به همین خاطر ماموریت مرکز تحقیقات گیربکس از سوی ایران خودرو به این شرکت داده شده است.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

حمید: 1394/3/2615:28:08،
101
29
مبارک نباشد
پارس خودرو: 1394/3/2615:42:32،
34
78
گیربکس فقط ال90..
Rabolf: 1394/3/2615:50:35،
76
37
خدا به خیر کنه
بعد از EF7 منتظر شاهکار های بعدی باشید !
بعد 1 سال: 1394/3/2615:51:14،
109
27
یک سالی بود قیمتا رو ندیده بودم
چقد ماشینا ارزن شده
پارس 40 شده 36
206 40تومن بود شده 36500
پارس lx 44 بود شده 39500
405 32 بود شده 28
سمند ef7 بنزینی مدل 90 بود 28 الان 23 هم پایه گاز میدن

تازه خریدار نداره
تحریم داره جواب میده . نا جوووور هم داره جواب میده
مردم نخرین !
....: 1394/3/2616:06:41،
66
16
ایرانخودرو لطفا کوتاه بیا یهو دیدی یه گیربکس گذاشتی رو سوزوکی و با این کار کارخانه سوزوکی ورشکسته میشود.
این دفه را به ژاپن رحم کن
مهران: 1394/3/2616:50:50،
45
16
یادش بخیر
سری اول موتور ef7 که تولید شد همه از قدرت و مصرف پایینش بهت زده شدند.
اما با اومدن کاغذ پاره ها نتونستن مواد اولیه واشر سرسیلندر و از المان وارد کنند و از مواد درجه 3 چینی استفاده شد. نتیجش هم شد فاجعه ای که رسید دست مردم و هر روز خرابی موتور و سوختن سر سیلندر و این همه نارضایتی.

باور بکنید یا نه سیاستهای دولت قبل و مدیرانی که از سوی اون دولت منتصب شدند در ایران خودرو و سایپا اونها رو ده سال به عقب راند.
....: 1394/3/2618:47:20،
21
37
Ef7 خدایی خوبه من مدل ۸۸دارم لامصب روی بنزین سوپر پرواز میکنه منتها سری جدیداشو نمیدونم چه جوریاست جدیدن توربو شارژم بهش اضافه شده ظاهراً
رضا: 1394/3/2623:13:39،
23
10
من که ef7 دارم خیلی راضیم مدل 92 بنزینی..فبلشم 89 پایه گازسوز داشتم عالی بود

یه دوره کوتاه بخاطر تحریم واشرسرسیلندر باعث بدنام شدن ef7 شد . نیمه دوم 90
sam: 1394/3/2700:14:33،
28
14
شما ها چرا اینجوری هسین
یه کمم ب این فکر کنین ک چارتا مهندس ایرانی میرن استعدادشون و نشون بدن
کار کنن
تحقیق کنن
مگه ما چمونه؟
آخه بابا یکمم ب فکر پیشرفت مهندسی کشور باشین
دمشون گرم
تلاش کنن اگرم نشد لابد میفهمن تلاششون وکردن
من خوشحال شدم ب خاطر این خبر.
علیرضا: 1394/3/2615:30:28،
168
20
تحقیق نمیخاد ک
گیربکس وانت پیکانو بذارید رو405
واسه405 رو رو206
206 رو رو وانت
رانا رو رو دنا
دنا رو البرزو زاگرسو اشترانکووه

بهمین راحتی
موافقید؟؟؟؟+++++++++
:): 1394/3/2616:50:38،
60
13
این چیزی که شما فرمودید مقدور نیست


چون گیربکس همه اون ماشینا یکی هستش و همه مال 405
فرشاد: 1394/3/2615:32:18،
59
22
هر بلایی که می خواهید سر این ماشین های از رده خارج تون بیارید،حرفی نداریم فقط دیگه خریدار ندارن..!
درک این حرف مردم،خیلی واسه شما مشکل؟؟؟
وضعیت تون از لحاظ فروش داره روز به روز فاجعه به بآر میاره....گرچه شاهد بازار فعلی هستیم که قیمت بازار حتی از قیمت های شما هم کمتر.....
به امیا سربلندی و رسیدن جایگاه واقعی هر ایرانی...
پاینده ایران.
نظر قطعي: 1394/3/2615:43:13،
32
13
يا حضرت عباس... خدا به دادمون برسه
نوید: 1394/3/2615:50:15،
35
15
بدبخت شدیم رفت!!!
صد رحمت دیگه به ماشینای چینی
آرش: 1394/3/2616:08:48،
27
22
دست صنعتگران داخلی درد نکنه .
برای عاشقان واردات و دوستان چین متاسفم.
امیدوارم با کمک کشورهای اروپایی صنعت گیربکس سازی کشور رشد کنه.
درك كردن: 1394/3/2618:13:49،
29
11
عزيزم ميگه با كشور هاى بزرگ ، كه هند و چين از لحاظ جغرافيايي بزرگه ، اونم با درجه كيفى ٣-٤ منظورش اصلا المان و استراليا و فرانسه و امريكا نيست ،، پس اي عاشق چينى وقتى ما تو ابتدايي ترين كاارها مونديم هيچ تو جيهى در اين كار ها نيست ، مشكل ما سو مدريت نه عدم توانايي ، بايد براى مديريت مملكت رگ گردنتون بزنه بيرون نه واسه گريبكس ، مدريت شرق اسيا ، همين چين كه انقدر ميناليم ، مديريت المان ها ، ما بايد اينا را وارد كنيم
محمد: 1394/3/2616:28:17،
50
16
البته نگفته که گیزبکس ایرانی علاوه بر انتقال نیرو در استعداد بسیاری در خوانندگی هم دارد...
محمد: 1394/3/2616:54:15،
25
17
پس اون روز تا حالا رو خودرو ملی شون چی میذاشتن وقتی تازه میخوان بفهمن گیربکس چیه؟
علی.م: 1394/3/2616:57:02،
19
30
افرین به ایرانی....ما ایرانیان با اصالت فرزندان کوروش کبیر لیاقتمون فقط ماشین اروپاییه مث پژو و ال نود ....نه این اشغال های چینی بی اصالت .حالا درسته چین تا حدی در خودروسازی به کره و ژاپن رسیده ولی اصالت ندارن اینو ما ایرانیان اصیل فقط میتونیم درک کنیم ما لیاقتمون اینه اروپاییا برامون ماشین بسازن نه این چشم بادامیها چون قومی اصیل و باگذشته ای پرافتخاریم...درود بر ایرانی اصیل خودرو ایرانی سوار با برند اروپا یا کره...من خودم سراتو مونتاژ سایپا با افتخار سوار میشم نه ماشین چینی چون اصیلم نجیبم و لیاقت دارم....تو هم ایرانی اصیل خودرو ایرانی بخر
روباه مکار: 1394/3/2700:03:55،
27
14
شما دکتری دوست عزیز
شهروند: 1394/3/2617:14:19،
28
18
دیگه خیلی دیره...
امین: 1394/3/2617:14:55،
24
14
قبلا که می گفتن ایران خودرو مرکز تحقیقات موتور و گیربکس داره که! چی شد؟ پولا رو بالا کشیدند و خروجی ندادند؟ تو همین ایرانجیب خبر گذاشته بود که همون موقع که می خواستند مرکز تحقیقات موتور بزنن دیدند موتور باید با گیربکس طراحی بشه و اسمشو گذاشتن مرکز تحقیقات موتور و گیربکس! مطمئن باشین شریکشون چینی هست. واگر نه تو بوغ می کردند.
استاد : 1394/3/2617:20:22،
33
7
جناب زارع، یه مرکز دیگه به مراکز بیشمار بیخاصیت، صوری، بیهوده و پول حرام کن خودرو سازی اضافه کردی که صد البته پول کلانشو (مثل هزینه وحشتناک طراحی پلات فرم سمند) از جیب ملت بدبخت پرداخت خواهی کرد...
خیلی وقته آرزوم شده زودتر مردن و خلاص شدن....
سوشا : 1394/3/2617:38:11،
33
13
یه مرکزم بزارین برا شمارش کشته ها و زخمیای ماشیناتون
اسامه: 1394/3/2619:02:01،
22
38
شما سواد داری؟ چرا چرت میگی؟ گیربکس 206 کجا گیربکس 405 کجا. رو هوا حرف نزن
کارشناس: 1394/3/2619:39:47،
26
10
شرکتی که بعد از پنجاه سال حتی نتوانسته قطعات یک گیربکس
سی سال پیش را تولید کند و انرا از هند وارد کند خودروساز نیست.
محمد: 1394/3/2619:51:44،
25
19
وايييييييييي
خدا به ياد برسه
حالا از اين به بعد با عوض كردن سر اسپيد يك مدل جديد ميشه و 8و 9 ميليون ميذارن رو قيمت فرعون
مهران: 1394/3/2621:22:38،
26
14
اسامه جان اتفاقا اطلاعات شما پایین هست
بعد از تحریم به علت عدم تامین قطعات پک پژو و پروژه ای توسط ایران خودرو تعریف شد که بتونن گیربکس 405 رو بخورونن به 206
یادت باشه خیلی سر و صدا کردن بابت 206 ایرانی
اصلی ترین تغییر پژو ایرانی همون گیربکس بود
علی: 1394/3/2622:45:03،
19
21
بابا یک کم از تولیدات داخلی حمایت کنیین با تمام کمی ها وکاستی هاش
استاد: 1394/3/2623:36:54،
29
15
پاسخ به علی:
یه کم دقیقاً یعنی چقدر؟ یک سال، ده سال، سی سال، نیم قرن، یک قرن، تا پایان دنیا؟ به چه قیمتی؟ سوختن 72 میلیون لیتر بنزین در روز؟ 26000 کشته در سال؟ بی سرپرست شدن خانواده ها؟ از بین رفتن منابع مملکت؟ آلودگی هوا؟ سرطان و هزار درد دیگه؟ ای کاش شماهایی که فقط ادعا دارید، یه مقدار هم پشتش منطق و علم هم داشتید...
mahdi: 1394/3/2716:23:30،
21
11
خيلي جالبه شركت چرخشگر سال 48 افتاح شده تحت ليسانس زد اف آلمان و سهام داري آلمان يعني آلمان اومده تو ايران سرمايه گذاري كرده بعد اينا ميگن تحقيقات گير بكس zf همه كار رو كرده بعد اينا ميخوان همه چي رو به نام خودشون تموم كنن بگن دانشمندان ايران خودرو در توليد گيربكس خود كفا شدن همه رو ساده فرض كردن
mahdi: 1394/3/2716:29:55،
18
11
احتمالا در دفتر هميشه بسته هست يه كاغذ زدن لطفا به ابدار خانه مراجعه شود

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل