کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۲۷۷۶سه شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۵۸۸۶۸ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه در آستانه برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا و تحت تاثیر بحران مالی و بدهی یونان با افزایش نسبی روبرو شده است.

قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه در آستانه برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا و تحت تاثیر بحران مالی و بدهی یونان با افزایش نسبی روبرو شده است.

به گزارش رویترز، ناکامی مقام های دولت یونان برای دستیابی به توافق نهایی با وام دهندگان بین المللی بر سر دریافت کمک های مالی جدید موجب شد تا قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز گذشته با افزایش 0.5 درصدی افزایش یابد و این روند صعودی امروز نیز ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز سه شنبه به بیش از 1187 دلار رسیده است. قیمت این فلز زرد در پایان مبادلات شب گذشته نیز به بیش از 1184 دلار رسیده بود.

مذاکرات یونان و نهادهای مالی بین المللی در حالی به بن بست رسیده است که کمیسر امور اروپایی آلمان تاکید کرده است که اکنون وقت آن رسیده است که منطقه یورو برای خروج یونان از اتحادیه پولی مشترک اروپا آماده شود. وی از کشورهای منطقه یورو خواسته است تا برای یک وضعیت فوق العاده آماده باشند.

آتن تنها 2 هفته فرصت دارد تا بدهی 1.6 میلیارد یورویی خود به صندوق بین المللی پول را بپردازد و در غیر این صورت ورشکست شده و از منطقه یورو خارج خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها