کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

پیش فروش خودرو تندر 90 زیر سایه تعهدات معوق !

کدخبر:۱۲۷۴۵دوشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۴۸۵۹۱۲ بازدید

ایران خودرویی ها هفته گذشته پیش فروشی جدید برای تندر90 در نظر گرفتند تا عملا قانون وزارت صنعت و شورای رقابت را نقض کرده باشند.

طبق قوانین وزارت صنعت،معدن و تجارت و همچنین شورای رقابت، خودروسازان کشور تا زمانی که تعهدات خود را صفر نکنند، حق پیش فروش جدید ندارند و اگر خلاف این عمل شود، مشمول جریمه خواهند شد. با این حال، ایران خودرویی ها هفته گذشته پیش فروشی جدید برای تندر90 (در هر دو مدل دستی و اتومات) در نظر گرفتند تا عملا قانون وزارت صنعت و شورای رقابت را نقض کرده باشند. 

البته ایران خودرویی ها برای پیش فروش جدید تندر90 توجیه خاص خود را دارند، چه آنکه مدیربازاریابی و فروش این شرکت تاکید می کند تعهدات قبلی این خودرو تا پایان تیر ماه امسال صفر خواهد شد. 

به گفته مصطفی خان کرمی، ایران خودرو برای همه متقاضیانی که پیش از پیش فروش جدید اقدام به ثبت نام تندر90 کرده اند، دعوت نامه ارسال کرده و تا انتهای تیر ماه سال جاری، خودرو آنها را تحویل خواهد داد. 

این استدلال ایران خودرویی ها در شرایطی است که حتی اگر تا پایان تیرماه نیز تعهدات تندر90 آنها صفر شود، باز هم نمی تواند توجیهی برای پشت کردن به قانون باشد. 

تندر90 از آن دسته خودروهایی است که فعلا تیراژی قابل قبول و متناسب با نیاز بازار ندارد و طبق آخرین آمار منتشر شده، تولید دو ماهه امسال آن با افتی حدودا 42 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روبرو است.   

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

آرشایه: 1394/3/2512:55:28،
263
217
تنها یک ایرانی میتواند 45 میلیون پول بی زبون رو واسه ماشین 25 سال پیش فقرای فرانسه با آپشن جا لیوانی+تک چراغ عقب+ترمز عقب کاسه ای مدل پیکان 55+ داشبورد مینی بوسی دهه ی 50 بپردازد!!!
amir: 1394/3/2512:57:58،
148
198
واقعا کدوم آدم عاقلی این همه پول واسه این فرغون چینی بی خاصیت میده؟ 45 میلیون بدی که مسخره خاص و عام بشی؟؟
AAA: 1394/3/2512:58:58،
129
42
فقط خواستند پولهای ملت بیچاره رو جمع کنند بریزند تو جیبشون !!
حسن: 1394/3/2513:04:25،
144
64
فعلا که همین ماشین هم گیر من و شما نمیاد فکر میکنی با این پول چه ماشین بهتری میتونی بخری باید ارزش پول ملی درست شه
فریدون: 1394/3/2513:04:59،
96
67
شما خسته نمیشی از کپی و Paste کردن این نظر تو تمام اخبار و مقاله ها؟
حداقل متن نظر و انتقادت رو آپدیت کن....
رضا: 1394/3/2513:08:28،
102
86
حیف پول بابت این اشغال واقعا حیف......

اخه فرانسوی جماعت این کاره نیست یکی نی بگه برو شامپوتو بساز....!!

.بعدشم دوستان این ماشی اصلا فرانسوی نیست (واسه اونهایی که نمیدونن)

ماشین مال شرکت داچیا رومانی یه درپیت ساز مثل همین چینی هاست

حالا برین بخرین
محسن: 1394/3/2513:08:49،
92
80
شما برو بجو پارس چینی تو بگیر حالشو ببر!
سهیل: 1394/3/2513:22:55،
90
46
آینه آرایشی روی آفتابگیر سمت شاگرد رو فراموش کردی
تو سایت ایران خودرو که بری از آپشنهای L90 یکی اینه، یکی دیگه هم محافظ فیش بلندگوهای رودریه
آرش: 1394/3/2513:23:08،
91
97
این دوستمون که مشکل کلی با تندر 90 دارن و گویا نتونستن بخرنش!! بازم من برا شفاف سازی میگم این ماشین تولید سال 2006 هست و از نظر ایمنی و فنی از تمام تولیدات داخل در حال حاضر بالاتره و تو 10 کشور ساخته و فروخته میشه از جمله روسیه-ترکیه-ایران-اسپانیا-مکزیک-آفرقا جنوبی -هند و چمندتا کشور آمریکا جنوبی پس مسلما ماشین خوبی بوده که با این توفیق رو ب رو شده ...
میراژ: 1394/3/2513:24:24،
86
98
آقای بی اطلاع همون ترمز کاسه ای ال 90 طوری تنظیم شده که بهتر از فول ای بی اس های ساخت داخل ترمز میگیره وقتی اطلاعات نداری چرا مردم رو به اشتباه می اندازی
محمود: 1394/3/2513:27:35،
103
81
دوستان اگه کسی قصد خرید ماشینی داره که اذیتش نکنه و تو راه نزارتش و خرجی براش نداشته باشه و هم تو شهر هم تو جاده راحت باشه تو این وضع فعلی فقط تندر 90 بگیرید و اصلا سمت پارس و 206 نرید که کیفیتشون فاجعس...تندر هنوز 90 درصد قطعاتش اصلیه من قطعه فروشم با مکانیکا زیاد سر و کار دارم...حالا از ما گفتن!! حرف یه عده که میان اینجا یه چیزی میگنو گوش ندین . . . یا علی
مونا: 1394/3/2513:29:25،
74
74
آقای آرشیا من پارسال 206 صفر گرفتم از بس اذیت شدم و مشکل دنده و ... داشت به پیشنهاد پدرم تندر90 گرفتم با اینکه اونموقع میگفتم نه این قیافش سادس و فلان و بهمان اما جدی از وقتی گرفتمش خیلی راحت شدم..تازه با این رانندگی من که زیاد وارد نیستم بنده خدا آخ نگفته
پاسخ به آرش سابق: 1394/3/2513:29:42،
47
55
این همون آرش سابقه کارمند کرمان خودرو که بخاطر فروش کم دارن از کار اخراجش می کنند و داره خودشو میکشه که مردم ماشین چینی بخرن
محمد: 1394/3/2513:30:19،
54
65
هر کی تندر بگیره برد کرده..البته سعی کنید صف نگیرید چون اذیتتون میکنن سر تحویل
نیما: 1394/3/2513:46:57،
75
47
میراژ
"آقای بی اطلاع همون ترمز کاسه ای ال 90 طوری تنظیم شده که بهتر از فول ای بی اس های ساخت داخل ترمز میگیره وقتی اطلاعات نداری چرا مردم رو به اشتباه می اندازی"

مرد حسابی با کاسه ای ترمز بگیری میخ می کنی ماشین سر می خوره اصلا کنترلی ندار دیگه روش

با abs که ترمز می گیری مدام ترمز از 90 تا 100 درصدر بای پس می شه تا هنوز ماشین قدرت مانورو رو داشته باشه

اصلا پشت ماشین نشستی تا حالا شما ؟! یا دوچرخه داری هنوز ؟!

در ضمن abs های ماشین های داخلی همه وارداتی و مونتاژی هستند نکنه فکر کردی تولید داخل هست !
مهران: 1394/3/2513:50:56،
68
77
هر چی دلت میخواد این کامنت مسخرتو تکرار کن
جهت اطلاع قیمت این ماشین تو بازار 55 هست

میدونی چرا این ماشینو 10 میلیون گرون تر از قیمت کارخونه میخرن اما آشغال چینیهای تو رو دستت باد کرده؟

چون سواریش حرف نداره. چون از روزی که گرفتمش دارم حال میکنم باهاش. چون گیربکس هوشمندش هیچ جا کم نمیاره!
علی: 1394/3/2513:58:31،
53
61
شما برو همون پژو چینی سوار شو و هر روز دم نمایندگی حاضر شو برا تعمیرش
حسين: 1394/3/2514:01:31،
60
55
قيمتش خيلي گرونه حرفي نيست . اما خواهشا از روي بي اطلاعي راجع به ماشيني که هيچ اطلاعي نداري ننويس . همونجور که دوستمون گفتند توليد سال 2005 و فعلا در 6 کشور دنيا توليد ميشه و بهترين ماشين تو هم رده هاي چيني و ايران خودرو و سايپايي مي باشد
بهلول: 1394/3/2514:40:23،
38
31
من تعجب ام از این که چرا این مردم گول این شرکت ایران خودرو و سایپا رو میخورن بابا جان ایم دو شرکت کاملا ورشکسته هستن .ماشین صفر هزار تا ایراد داره .جالبه واردات خودرو ازاد شده بود متاسفانه بعضی ها نزاشتن .به خاطر سود یک نفر کل مملکت 75 میلیون نفر دارن ضرر میکنن .این امر محقق میشه تا کی میخان مقاومت کنن امروز نشد حتما فردا میشه .زیاد زور نزنین.به روز باشین خودتون و ارتقا بدین با اجازه ندادن به خودرو های روز مشکل حل نمیشه .این راه حلش نیست .
احمد: 1394/3/2515:36:50،
41
37
دوست عزیز واقعا فکر میکنی وضع ما بهتر از فقرای 25 سال پیش فرانسویست که بریم ماشین حتی طبقه متوسط فرانسوی سوار بشیم؟
فعلا که همین ماشین داشبورد مینی بوسی به درد جاده های داغونه ایران میخوره که زود به صدا نیفته.
پاسخ به نیما: 1394/3/2515:43:18،
33
26
"در ضمن abs های ماشین های داخلی همه وارداتی و مونتاژی هستند نکنه فکر کردی تولید داخل هست !"
یک سوالی این ترمزهای abs احیانا از کدوم کشور وارد میشوند؟ نکنه از کشور دوست و برادر چین وارد میشود؟

خودتون رو گول میزنید. تمامی خودروهای داخلی جز تعداد محدودی همگی چینی هستند و وقتی که مطمئن هستید که این خودرو چینی نیست به این شکل خودتون رو خالی میکنید.
مهران: 1394/3/2516:50:15،
42
25
قطعات ABS توسط شرکت کروز تولید میشه که اونم تمام قطعات منفک رو از شرکت ماندو کره خریداری میکنه. اصلی ترین قسمت ماژول ABS هم موتورش هست که از ال جی تامین میشه. کافی هست یا بازم بگم !!!!!
دوستان یه نمه اطلاعات ندارن میان تز میدن.
دوست عزیز ماژول ABS تندر از فرانسه تامین میشه و کیفیت و عملکردشون یه سر و گردن از تمام ماشینهای داخلی سرتره.
چینیها رو که اصلا حرفشو نزنید نصف تستها رد شدن!
بابا: 1394/3/2516:51:18،
31
26
با این پول هیچ کار دیگه ای نمی تونی بکنی
فریدون: 1394/3/2517:13:25،
27
29
خب بنظرت چی بگیریم خوبه. شمایی که این همه این ماشین رو خوب تجزیه تحلیل کردی پیشنهاد بده. بزار از تجربیاتت بقیه هم استفاده کنند
sam: 1394/3/2517:52:01،
32
26
من قرار بوده ال 90 رو بهمن پارسال بهم تحویل بدن!
تا الآنم هیچ دعوت نامه ای ارسال نشده.
حالا این که میگن ما برای همه ثبت نام های قبلی دعوت نامه فرستادیم دیگه با خودشون!!!!!!!!!!!!!
شاهین: 1394/3/2513:00:48،
35
36
از سایت ایران جیب خواهش میکنم در مورد زمان تحویل خودروی پرسیس هم یک گزارش تهیه کنه چون قرار بود سری اول خرداد تحویل بشه ولی هنوز حتی دعوتنامه هم نیومده و جالب اینه که موقع پیش فروش ادعا میکردند که حتی از برنامه جلو هستیم و تاخیر در تحویل h230 نداریم
ممنون

راننده آمبولانس: 1394/3/2523:18:21،
33
28
سلام دوستان من راننده آمبولانس استان لرستان هستم.از بحث فنی ال90 بگذریم...بیشترین ماشینی که در طول سال تو جاده چپ میکنه ال نوده...ولی اتاقهاشون قویه خدا رو شکر تلفات جانیشون کمه....
علی: 1394/3/2513:05:14،
36
50
ببینید چه ماشینی که داره وانت میده
محمد: 1394/3/2513:11:23،
46
53
پارس هم وانت داره
پاسخ به محمد: 1394/3/2514:33:22،
40
40
محمد جان اون وانتی که شما میگی اریسان اصلا ما وانتی با قیافه پارس نداریم
یه چیزی بگو که وجود داشته باشه
احمد: 1394/3/2515:46:30،
38
29
دوست عزیز اگر هم وانت داره حداقل اینه ه تو تمام کشورها تولید شده و به فروش هم رسیده و مثل وانتهای دیگه معلوم نیست از کجاشون در آوردند نیست و کاملا یک وانت استاندارده
کامران شهسواری: 1394/3/2513:06:33،
45
40
یعنی ما ایرانیها چقدر پوست کلفتیم که از یه سوراخ میلیاردها بار گزیده بشیم باز اشتباه قبلی رو تکرار میکنیم.تعجب میکنم اینکه میگن ما صاحب تمدن و امپراطوری بودیم دقیقا منظور چه قوم و قبیله ای هست !
مشتری: 1394/3/2513:20:36،
60
61
لطفا راهنمایی کنید

پژو پارس ELX ++++++++
لیفان X50 اتوماتیک -----------

حجم و قدرت موتور لیفان پائین است و مرا برای خرید مردد کرده است.
ذره بین: 1394/3/2513:43:35،
43
25
اگر هزینه نگهداری برات مهمه و می خواهی از ماشینت زیاد استفاده کنی ( حداقل روزی 30 کیلومتر) پژو پارس بخر
اگه می خوای ماشین با ریخت و قیافه جدید بخری و از ظاهر خوب و فضای جا دار و دنده اتوماتیک لذت ببری لیفان بخر
در ضمن هزینه نگهداری لیفان بیشتر از پارس هستش
پرهام: 1394/3/2515:09:59،
43
17
شک نکن پارس ELX
تو آپارات فیلم های شتابش رو ببین."البته اگر موتور زانتیا باشه"قدرت و شتابش حرف نداره.بازارش گرمه.قطعاتش فراوان و ارزانه
ولی لیفان چی؟؟؟؟اصن معلوم نی راه بره یا نه؟!ملت هم بهت میخندن وقتی سوار این چرت و پرت ها بشی
حیف پول که آدم به لیفان بده.اونم X50!!!!!!!!!
HAMID: 1394/3/2515:57:29،
38
24
منظورش ELX XUM بوده اون که دیگه مرد سه ساله مرده

این XUM بدترین پارس تاریخه پارس LX و پارس سال خیلی بهتره از بنزین سوختنش خسته میشی تو شهر 14 ! مثل نیسان
اون لیفان هم که تکلیفش مشخصه .
پرهام: 1394/3/2516:20:13،
36
25
اگر کارکرده و در حد صفر موتور زانتیا پیدا بشه به 100000000تا لیفان و ماشین چینی میارزه
مجید: 1394/3/2519:42:41،
16
31
اسم چینی که میاد ی تعداد از مردم همیشه در صحنه بهشون زور میاد
اره قبول دارم ما میتونستیم خیلی جلوتر از صنعت تودرو چین باشیم
ولی حالا
سال هاس درجا زدیم
من خودم جی5 اتومات دارم
راضی هم هستم
چون در کل استفاده ما ایرانی ها رانندگی در ترافیک اونم چه در شهر چه جاده هستش
پس میتونید با رسیدگی و رانندگی خوب که ماشینو داغون نکنه از همین چینی ها هم استفاده کنید

در کل دوستان ما همینیم دستمون به بالاها نمیرسه
ولی من به شخصه از جی5 راضیم
اگه چینه
همه چیز الان تو مملکت ما و حتی کشورهای دیگه چینیه البته با کیفیت های متفاوت
ساناز: 1394/3/2513:42:10،
55
53
اخه مگه ادم خل شده 45بده به این زشته و ضایع ... من که یه 206اس دی داشتم امروز بردم فروختم فردام میخام یه دونه x50ثبت نام کنم حداقل قیافش مث ال 90مث درشکه لیزینگی نیس چینی ام هس باشه مگه ال 90چینی نیس ... والا
احمد: 1394/3/2515:48:30،
30
31
شما برو x50 بخر ما سوار درشکه چینی میشیم.
حمید شاکی: 1394/3/2515:52:17،
42
30
بیا بیخیال شو با آژانس برو
امروز ماشینم دم در پارک بوده یک زنه 27 28 ساله اومده زده یک خط نافرم انداخته رو در عقب یکم هم رفته تو
از صب الاف درست کردنش شدم
ای بابا ماشین ندین دست زنا
amir: 1394/3/2516:00:49،
39
38
شما مشخصه کارمند یکی ازین چینی فروشایی.
ال90 چینی نیست. اگه چینی بود مشکل قطعه پیدا نمیکرد.
فرید: 1394/3/2517:09:36،
47
36
بهتره که قبل از ارسال مطلب کمی روش تامل کنیم. اگر ال 90 چینی بود که دیگه مشکل تولید و بدقولی در تحویل رو نداشت..
meh: 1394/3/2519:14:33،
36
32
قطعات خودروهای مونتاژی کمپانی رنو در ایران توسط پارس خودرو و ایران خودرو، از اروپا (فرانسه و رومانی) و کارخانه های اروپایی خود رنو وارد میشوند. فقط برخی قطعات ظاهری و ساده در داخل کشور، با نظارت کامل خود رنو و تجهیزات با استانداردهای رنو تولید میگردند. خودروهایی که کاملاً وارداتی هستن، بستگی داره واردکننده از کدام کارخانه ی رنو خریده باشه (ترکیه، رومانی، فرانسه، یا حتی شرق آسیا)؛ البته اونا هم به همین شکله و قطعات اصلیشون اروپایی هستن و با استانداردهای رنو و اروپا تولید شدن هرجایی که تولید شده، چه چین باشه چه روسیه.

شرکت رنوپارس (دفتر ایران کمپانی رنو فرانسه) میدون پونک تهران هست و ساختمون بزرگیه. سؤال داری برو ازشون بپرس؛ برخی مسئولینش فرانسوی هستن و اگر ایرانی ها رو قبول نداری برو از خودشون بپرس!
مهمان: 1394/3/2513:51:59،
52
51
از سال 90 یک دستگاه ال 90 خریداری کرده ام (15میلیون)و تا الان که 96000 کیلومتر کار کرده ، یک بار تعمیرات دوره ای( 40000کیلومتر )مبلغ 240000 تومان و یکبار هم بابت تسمه تایم میلغ 300000 تومان هزینه کرده ام. به جرات می توان گفت در این سه سال یک ریال هزینه تعمیرات نداشته ام. تنها ماشین با کیفیت در رده سدان زیر 50 میلیون همینه. چون طراحی شرکت داچیا بوده و در رده خودروهای فوق اقتصادی برای اقشار متوسط جامعه اروپای شرقی می باشد.
M: 1394/3/2514:16:18،
52
37
یه کولر و 4 تا صندلی که دیگه خرجی نداره
احمد: 1394/3/2515:50:06،
46
41
از همون پارس از صندلی و کولرش هم خرج در میاد دیگه چه برسه به موتور.
شما راحت باش
مهدی: 1394/3/2513:52:24،
57
42
ماشین فقط پارس بخرید که نسبت به ماشینای دیگه تو ایران خیلی خوبه قیمتشم 36.5
فارس: 1394/3/2514:40:52،
29
34
خدا نکنه فقط باهاش تصادف کنی
امید: 1394/3/2513:53:49،
45
30
بعد از عمری پس انداز کردیم یه ماشین بگیریم. ساعت 11 گزینه فروش ال نود روی سایت فعال شد. بعد از طی کردن مراحل فروش دقیقا ساعت 11 و 5 دقیقه من رسیدم به قسمت انتخاب بانک که آخرین مرحله خرید باشه یعنی فقط و فقط 5 دقیقه از فعال شدن برنامه فروش گذشته بود ولی در کمال ناباوری سایت همش پیغام میداد که " به دلیل اینکه تعداد متقاضیانی که به صفحه بانک هدایت شده اند به اتمام رسیده موقتا ظرفیت تکمیل است و دقایقی دیگر مجددا سعی کنید."
دوستان دقت کنید فقط 5 دقیقه از شروع فروش گذشته بود و سایت پیغام ترافیک بانک رو میداد. این داستان تا ساعت 12 ادامه داشت که بعد از اون پیغام میداد ظرفیت به اتمام رسید!!!

مشخص شد که تمام این برنامه های فروش سرکاری و مسخره هست و از قبل نفراتی با سهمیه های خاص و قبل از اینکه مصرف کننده بخواد کاری بکنه دست به کار شده اند!!!
امین: 1394/3/2514:21:25،
31
40
من که دو تا راحت ثبت نام کردم .
علی: 1394/3/2514:23:02،
40
27
من هم برای ثبت نام مهرماه مشکل شما را داشتم و پیغامی که شما می گویید می آمد. اما در برنامه فروش موعد تحویل آبانماه را انتخاب کردم و توانستم در ساعت 11/10 ثبت نام کنم.
مدرن 2: 1394/3/2603:08:34،
30
28
من تونستم 3 تا اتومات ثبت نام کنم.
ذره بین: 1394/3/2514:00:54،
39
23
با شما موافقم ساناز جان
بالاخره یک کم تنوع هم خوبه
amir: 1394/3/2516:13:57،
33
28
آخی موافقی ؛ آفرین
امیر: 1394/3/2514:16:44،
50
31
مشکل تندر 90 تو گردگیر های پلوسشه چون اگه خراب بشه میزنه کلا گیربکس رو خورد میکنه و ناقابل 4 میلیون رو دستتون خرج میذاره
پارس از این ماشین خیلی بهتره کم خرجتره و مدل 92 باشه عالیه
احمد: 1394/3/2515:52:02،
39
30
چند تا پراس مدل 92 خشک رو دستت باد کرده؟
احمد: 1394/3/2515:56:38،
34
35
من فقط به دوستان پارس سوار یه چیز میگم دیگه قضاوت با خودتون.
این پژو پارسی که اینقدر سنگش رو به سینه میزنید چند سال در فرانسه تولید شده است؟ به چه دلیل از خط تولید خارج شده است؟ چه جوری و به چه دلیل خط تولیدش را به ایران دادند؟
هر وقت جواب این سوالها رو پیدا کردید اون موقع میفهمید که سوار چه ماشینی هستید؟
محمد: 1394/3/2514:35:14،
36
26
آقای مهمان این ماشیتها میشه گفت اکثرا خوب هستند وبا این بازار و این مبالغ که میدید باید انتظار داشته باشید تا20تومن خوب پراید تا 30تومن سمند تا 40 پارس تا50گزینه ها زیاد میشه چون چینیهای تو این رده هستند که از ایرانیها سرترند و خواهشن مطلبی هم توی سایت میگذارید خواهشن خواهشن درست وبی طرف باشه واز تجربه ای که دارید بنویسید نه به گفته این واون اکتفا کردن من پارس دارم میگم پارس خوبه یک ال 90داره میگه خوبه یکی سمند داره میگه خوبه یکی پراید داره میگه خوبه پس همه این ماشین ها خوب هستند در رده قیمتی خودشون
Am1r: 1394/3/2514:42:30،
48
30
با سلام لطفا راهنمایی کنید:
تندر 90 اتومات تحویل آذر 94 ثبت نام کردم ولی دو دل شدم چون هم خیلی دیر تحویل میدن و هم بخاطر اوتومات بودنش نگرانم که فروش نره اینم بگم (عدم دقت موقع ثبت نام به جای دنده ای اتومات زدم !)
حالا به نظر شوما
حواله شو بفروشم ++++++++++؟
یا
نگهش دارم---------------------------- ؟
راهنما: 1394/3/2514:59:04،
39
30
تندرنود از نظر شتاب و کیفیت ماشین قابل قبولی هست وای به اون روزی که خراب بشه
فامیل ما 8ساله تندر داره موتور باز کرده و 10 میلیون خرج کرده و قطعه های تندر نسبت به پژو خیلی گران است حالا خود دانی
amir: 1394/3/2515:46:08،
44
34
گیبرکس اتوماتش خوبه . اصل فرانسست.
اگه واسه کاسبیو سود کردن خریدی که وای به حالت. اگه واسه سواریه خودت خریدیو تهرانی ؛ ماشین خوبیه. خوبم میخرن.
مردم: 1394/3/2514:56:27،
36
35
بیرید بخونید داچیا رومانی زیر اتحادیه اروپاهست و تمام قطعات ازجمله موتور و گیربکس اتوماتش از رومانی میاد

آیا بنظرتون کشور اروپایی بهتره یا چینی
پاسخ به M: 1394/3/2515:05:15،
42
42
باز ال 90 کولر داره، پارس و سمند و .... همون کولرو هم ندارن که!
یکم منصف باشیم. قیافش خوب نیست درست، جوان پسند نیست درست، اما از طراحی های 1980 که بهتره! (پارس، 405، ...)
طراحی موتور هم که مشخصه ، چیزی که 2005 طراحی بشه با چیزی که 1980 طراحی بشه کاملا متفاوت خواهد بود.
پشت کوهی: 1394/3/2515:32:18،
43
34
پارس و سمند کولر ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

حالت خوبه دادا؟؟؟

تا حالا سمند دیدی اصلا؟؟؟!!!!

با کیا شدیم 70 میلیون
نمایشگاهی: 1394/3/2515:47:26،
36
39
کولر ال نود بهتره یا سند
کولر پژو بهتره یا ال ممد
دیگه حرف ....
amir: 1394/3/2515:54:43،
32
26
سمند و پارس که کولر دارن ضایع دفاع نکن از ال90
خداییش قیافش بدم نیست. الکی یه عده یه چیزی گفتن. بقیه هم دست گرفتن. اون طراحی موتورو درست گفتی. اون اقایی هم که اون بالا نظر فرمودند که ال90 مال فقرای 25 سال پیش فرانسست ؛ دقیقا اشاره به پژو کردن. اون دوستیم که میگه چینیه ؛ مطمئن باشه 206 که زیر پاشه اول و اخرش چینیه نه این. اگه چینی بود مشکل قطعه پیدا نمیکردن.
یه عده هم هستن که کلا دوست دارن مخالفت خودشونو به هر نحوی با ال90 نشون بدن. خودشونم میدونن چرا . جواب اینا رو نباید داد. گناه دارن.
پدرام: 1394/3/2516:30:02،
42
37
با تک تک کلمه هات موافقم داش امیر!
ولی فکر کنم اونایی که بیدلیل با ال 90 مخالفت میکنن دارن حسودی میکنن و آرزوی یه ال نود 6 سال کار کرده رو دارن
امین: 1394/3/2521:54:36،
28
29
داداش خیلی از دنیا عقبی الان اکثر سمندا موتور ef7 دارن که از ال ممد تو هم بروز تره هم کم مصرف تره هم قدرت موتوریش بیشتره هم cvvt داره که هیچ موتور تولید داخل نداره. خوبی؟؟
پژو : 1394/3/2521:56:07،
38
29
بالا بريد پايين بياييد پژو يه برند جهاني و معتبر نميدونم اين ام جي سوارا و ال لگن سوارا همش ميخوان توجيه كنن ماشينشون خوبه خخ خخ
احمد: 1394/3/2607:35:45،
28
27
اقا امین در این که موتور ef7 کم مصرف پر قدرت تر از موتور ال 90 هست شکی نیست چون پشتش نشستم واقعا تو دنده 4 و 5 اصلا قابل مقایسه نیستش با ال 90 و راحت ال 90 رو میزنه.
ولی سمند اگر مونتاژ بهتری داشت مطمئن باش من نوعی هیچوقت سراغ ال 90 نمیرفتم چون واقعا سمند ایرادهای مسخره و مونتاژی زیادی داره.
رامین: 1394/3/2515:34:16،
23
33
دوستان کسی راجع به دنا اطلاعات داره که ماشین خوبی هست یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
پرویز: 1394/3/2515:56:41،
53
33
داداش از این چینی ها مطمئن باش که بهتره.دوستم گرفته و خیلی ازش راضیه منم وقتی پشنش نشستم واقعا بی سر و صدا و نرم بود.شتابشم بد نبود و مطمئنا از موتور مسخره و خنده دار X50 و X60 بهتره
الانم یه سری دلال بی خاصیت میان بهم منفی میدن و در جواب هم میگن چینی بخر ماشین ایرانی نخر و ....
رضا: 1394/3/2520:02:07،
34
35
نمیدونم دوستان تندرسوارچطورمیگن هندلینگ عالی تندرخودروی بدی نیست کیفیت خوبی داره اما ضعف عمده اش هندلینگ پایین واپشن کم وزشت بودن داخل وبیرون خودروست و45 میلیون نمیارزه البته شایدتو بازار الان انتخاب دیگری نباشه اتفاقادوسال تندرداشتم اما توسرعت وجاده تعادل ضعیفی داشت البته بسیارمحکم وترمز عالی داره وکیفیت ساخت بالایی داره اما کسل کننده ست وبعدازمدتی ازش خسته میشی بازم انتخاب باخودتان
ملک: 1394/3/2608:57:14،
25
38
ازسال88ال نود فول ای ذو لوکس دارم 126000کارکرد داره بجز یکبار تعویض تسمه تایم و لاستیک ولنت ترمز جلو و شمع و باطری ریالی خرج نکرده ام
مهر: 1394/4/1022:08:08،
30
33
یکساله ال90 اتومات صفر خریدم بسیار بی آزار و کم مصرفه شتاب خوبی داره رانندگی باهاش لذت بخشه چون شاسیش کمی بلنده طوری بهش عادت کردم که رانندگی با هیچ ماشین دیگه ای اون حسو بهم نمیده نرمه.درسته قیافه مهمه اما کیفیت مهمتره وقتی تو این قیمت بهتر ازاین نیست همینم غنیمته.
تندر: 1394/5/1210:43:39،
17
14
قابل توجه دوستانی که ال 90 را قبول ندارند. همین کافیه که بدونن فقط زاپاس ال 90 به تمام سمند و پارس و 206 و 405 ارزش داره. اصلا باهم قابل مقایسه نیستن

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
پانی پی
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار