کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بسته‌های اینترنت و ترکیبی جدید معرفی شد


کد خبر : ۱۲۶۸۵شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰:۳۷۳۰۴۴ بازدید

ایرانسل از عرضه بسته‌های جدید اینترنت همراه و بسته‌های جدید ترکیبی شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک اینترنت با هدف ارائه گزینه‌های ...

ایرانسل از عرضه بسته‌های جدید اینترنت همراه و بسته‌های جدید ترکیبی شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک اینترنت با هدف ارائه گزینه‌های متنوع‌تر و مقرون به صرفه‌تر به مشترکین سیمکارت های اعتباری خود خبر داد.

بسته های جدید اینترنت همراه با اعتبار زمانی 30 روزه شامل بسته 700 مگابایتی مشتمل بر 400 مگابایت قابل استفاده در تمامی ساعات به همراه 300 مگابایت ترافیک قابل استفاده در بازه زمانی ساعت 2 تا 14 با قیمت 8000 تومان، بسته 2 و نیم گیگابایتی شامل 1.5گیگابایت به همراه 1 گیگابایت ترافیک برای بازه زمانی ساعت 12 شب تا 12 ظهر با قیمت 10هزار تومان و بسته 4 گیگابایتی شامل 2 گیگابایت به همراه 2 گیگابایت ترافیک قابل استفاده دربازه زمانی ساعت 2 تا 14 با قیمت 16 هزار تومان هستند.

فعال سازی بسته های ترکیبی ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #555* ممکن است و باقی مانده اعتبار این بسته ها هم با شماره گیری کددستوری #4*1*555* در هر لحظه امکان پذیر است.

جزییات و اطلاعات بیشتر درباره خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت و ترکیبی، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق صفحه اینترنت همراه ایرانسل به نشانی www.irancell.ir/internet قابل مشاهده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها