کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصمیم 2 روز آینده دولت برای یارانه نقدی چیست؟


کد خبر : ۱۲۶۷۸شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲:۰۵۷۱۴۶ بازدید

در حالی واریز یارانه نقدی خردادماه با تاخیر همراه شده که اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفته، یارانه نقدی خرداد ظرف دو یا سه روز آینده ...

در حالی واریز یارانه نقدی خردادماه با تاخیر همراه شده که اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفته، یارانه نقدی خرداد ظرف دو یا سه روز آینده تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش تسنیم، دولت معمولاً یارانه نقدی را طی روزهای 22 تا 23 هر ماه واریز می کند که این اقدام در خردادماه محقق نشده و امروز که بیست و سوم خرداد است، خبری از واریز یارانه نقدی نیست و مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها نیز اطلاع رسانی شفاف ندارند. در عین حال امروز رسانه‌های کشور از قول اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها نوشتند: یارانه نقدی خرداد ظرف دو یا سه روز آینده تعیین تلکیف می‌شود و به محض مشخص‌شدن زمان واریز یارانه نقدی خرداد‌، به مردم اطلاع‌‌رسانی خواهد شد.

تاخیر در واریز یارانه نقدی خردادماه که سه هفته پس از تاخیر در واریز بنزین سهمیه‌ای اتفقا افتاده است، برخی شبهات ایجاد کرده که آیا قرار است، تصمیم حذف سهیمه بندی بنزین، درباره یارانه نقدی هم تکرار شود و آیا بنابر گفته رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار است، تکلیف جدیدی برای یارانه نقدی تعیین شود؟

البته دولت در سال جاری طبق تکلیف قانون، فرایند حذف یارانه پُردرآمدها را با سرعت بیشتری کلید زده است که ممکن است، اقدام دولت برای حذف شمار بیشتری از اسامی پُردرآمدها از فهرست یارانه بگیران، واریز یارانه نقدی را به تاخیر مواجه کرده باشد.

طبق قانون بودجه سال 94، دولت باید در سال جاری یارانه نقدی 6 میلیون نفر از پُردرآمدها را حذف کند که بنابر گفته رسمی مسئولان، این رقم تا اردیبهشت ماه امسال به 300 هزار نفر رسیده بود ولی قرار شد این رقم از خردادماه که آیین نامه اجرایی تبصره 20 قانون بودجه هم مصوب شده، سرعت بگیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها