کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایران سومین صادرکننده بزرگ نفت به چین شد


کد خبر : ۱۲۶۶۳شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۲۸۷۵۱ بازدید

اوپک از صادرات روزانه 739 هزار بشکه ای نفت ایران به چین در چهارمین ماه 2015 خبر داد و اعلام کرد ایران سومین تامین کننده نفت چین در ...

اوپک از صادرات روزانه 739 هزار بشکه ای نفت ایران به چین در چهارمین ماه 2015 خبر داد و اعلام کرد ایران سومین تامین کننده نفت چین در این ماه بوده است.

به گزارش تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی سازمان کشورهای صادرکننده نفت نشان می دهد ایران سومین صادرکننده بزرگ نفت به چین در ماه آوریل 2015 شناخته شده است.

ایران در این ماه 739 هزار بشکه در روز نفت به چین صادر کرده و پس از عربستان و روسیه در رتبه سوم صادرکنندگان نفت به چین قرار گرفته است. واردات نفت چین از ایران در این ماه معادل 10 درصد کل واردات نفت این کشور بوده است.

صادرات نفت ایران به چین در آوریل 2015 نسبت به ماه قبل از آن 69 هزار بشکه در روز افزایش داشته است.

عربستان 17 درصد و روسیه نیز کمی بیش از 10 درصد از نفت مورد نیاز چین را در چهارمین ماه 2015 تامین کرده اند. واردات نفت چین از عربستان در این ماه 328 هزار بشکه در روز و روسیه 74 هزار بشکه در روز نسبت به ماه قبل از آن افزایش داشته است.

کل واردات نفت چین در آوریل 2015 با افزایش 17 درصدی نسبت به ماه قبل از آن مواجه شده و به 7.39 میلیون بشکه در روز رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها