کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول نرخ خدمات انواع پارکینگ در تهران


کد خبر : ۱۲۵۹۴چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۵۷۱۳۶۲۹ بازدید

رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران گفت: تعرفه پارکینگ‌ها بر اساس مکان قرار‌گیری پارکینگ در محدوده زوج و فرد ...

رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران گفت: تعرفه پارکینگ‌ها بر اساس مکان قرار‌گیری پارکینگ در محدوده زوج و فرد، طرح ترافیک و همچنین مسقف یا غیرمسقف بودن آن‌ها متفاوت است.

علیرضا راسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هر بنگاهی باید برای فعالیت خود توجیه اقتصادی داشته باشد، اظهار کرد: علیرغم افزایش بسیاری از هزینه ها، هم چنان نرخ تعرفه پارکینگ ها تغییری نکرده و ایجاد پارکینگ به صرفه نیست.

وی ادامه داد: پارکینگ‌ها به سه بخش تقسیم می‌شوند که بخشی مربوط به اتحادیه بوده و تعدادی از پارکینگ‌ها توسط بخش خصوصی و تعدادی نیز توسط شهرداری ایجاد شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر با معابر و خیابان‌هایی روبرو هستیم که ماشین‌های زیادی در جاهای غیرقانونی، محل عبور مردم یا کنار خیابان‌ها به صورت چند ردیف پارک شده‌اند که اختلالاتی ایجاد می‌کنند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در عین حال تاکید کرد: استقبال زیادی از راه‌اندازی پارکینگ در شهر تهران نمی‌شود و این درحالی است که پولی که شهرداری برای ساخت پارکینگ دریافت می‌کند همیشه برای این منظور هزینه نمی‌شود.

8pkhhecmt2x1tjhdcp1.png

گفتنی است توقف 24 ساعته در پارکینگ‌ها نیاز به پرداخت ورودی ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها