کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش چشمگیر تقاضای فیزیکی طلا


کد خبر : ۱۲۵۷۶سه شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۶۱۰۷۱ بازدید

موسسه مالی بارکلیز لندن اعلام کرد که تقاضای فیزیکی طلا در کشورهای مهم مصرف کننده از جمله چین، هند و ترکیه روندی نزولی را در پیش گرفته است.

موسسه مالی بارکلیز لندن اعلام کرد که تقاضای فیزیکی طلا در کشورهای مهم مصرف کننده از جمله چین، هند و ترکیه روندی نزولی را در پیش گرفته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از نشریه پلاتز، موسسه بارکلیز افزود: علی رغم اینکه قیمت طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر افزایش ارزش دلار قرار گرفته و با کاهش نسبی روبرو شده ولی تقاضای فیزیکی در بازارهای چین، هند و ترکیه با کاهش مواجه شده است.

بر اساس این گزارش سوکی کوپر تحلیلگر ارشد موسسه بارکلیز تاکید کرد که تقاضای فیزیکی طلا در بازار هند با توجه به معیارهای فصلی با کاهش چشمگیری روبرو شده است. واردات طلای هند از 87 تن در ماه آوریل به کمتر از 65 تن در ماه می کاهش یافته است.

وی افزود: با کاهش قیمت طلا در بازار شانگهای چین، میزان مبادلات طلا در بازار این کشور با کاهش روبرو شده است. میزان خرید و فروش طلا در بازار بورس شانگهای به پایین ترین سطح از ابتدای 2015 میلادی رسیده است.

ترکیه نیز طی ماه می تنها 1.6 تن طلا وارد کرده است. واردات طلای ترکیه از ابتدای امسال تاکنون به 10 تن رسیده که نسبت به سال قبل 60 درصد کاهش داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها