کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایرانسل و همراه اول، برنده همیشگی مسابقات پیامکی


کد خبر : ۱۲۵۷۱سه شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۴۶۴۵۵۱ بازدید

مشترک ارجمند! این پیامک بدان معناست که شماره شما به عنوان برنده احتمالی سفر رویایی به مادرید و یک خودروی اسپورتیج 2015 و برنده ...

مشترک ارجمند! این پیامک بدان معناست که شماره شما به عنوان برنده احتمالی سفر رویایی به مادرید و یک خودروی اسپورتیج 2015 و برنده شدن 5 روز رایگان مسابقه رئال مادرید انتخاب شده است. عدد 1 را به —77 بفرستید!». «تبریک! شما برنده 1000 امتیاز طلایی برای پیوستن به جمع مشترکین طلایی! ما شده اید. برای تایید 1 را به ----737 بفرستید و در قرعه کشی ویژه مشترکین طلایی شرکت کنید. جایزه ویژه: یک دستگاه خودروی پراید» 

از این دسته پیام ها روزانه از سمت ایرانسل و همراه اول، برای جذب مشترکان برای شرکت در مسابقه پیامکی برایمان ارسال می شود و از هر کلماتی استفاده می کنند تا برای شرکت در این مسابقات ترغیب شویم. 

برخی مشترکان که از دیدن این پیامک ها اشباع شده اند و حتی متن پیام ها را نمی خوانند و بی اعتنا از کنار آن رد می شوند. برخی دیگر متن پیام را تا انتها می خوانند و غر می زنند و از ارسال روزانه این دسته پیامک ها اعلام بیزاری می کنند. اما هستند کسانی که برای یکبار هم که شده به سمت این مسابقات روی می آورند و در انتظار رسیدن به خودرویی که در مسابقه قولش را داده اند می نشینند و با ارسال هر پیام به شماره اعلام شده از مبلغ شارژشان کسر می شود.  

درواقع تمام شرکت کنندگان این مسابقه بازنده هستند و برنده این مسابقات اپراتورهای مخابراتی می شوند که از مبلغ های جزیی که هر مشترک از حسابش کسر می شود، چندین میلیاردی به حسابشان واریز می شود. 
 
چه کسانی در مسابقات پیامکی اپراتورها برنده می شوند؟ 

چند روز پیش بود که در یکی از مسابقات ایرانسل شرکت کردم. در متن پیام گفته شده بود: اگه بشه چی میییییییشه! به آخر فصل و یه دستگاه آپارتمانی که در انتظارته فکر کن... . و بعد از آن با طرح سوالی اعلام می کرد که اگر به ده سوال پاسخ صحیح بدهم در قرعه کشی آپارتمان شرکت می کنم.

تقریبا قانع شده بودم که ارزشش را دارد که به ده سوال جواب بدهم و شانس خودم را برای برنده شدن در این مسابقه امتحان کنم. پس به سوالات یکی پس از دیگری پاسخ می دادم. 
 

 

 


















 
من منتظر بودم که بعد از پاسخ به ده سوال  زمان قرعه کشی مشخص شود و شانس خودم را برای برنده شدن امتحان کنم! اما زمان قرعه کشی که اعلام نشد و ایرانسل شروع به پرسیدن سوالات دیگری کرد و پیام می داد اگر به سوالات بیشتری پاسخ دهی، شانس بیشتری برای شرکت در قرعه کشی خواهی داشت!!!

 

 


اما تنها مسئله این بود که این مسابقه به برنده شدن من ختم نمی شود! و تنها خود ایرانسل برنده این مسابقه ساختگی است. دیگر به سوالات پاسخ ندادم و یاد گرفتم به هیچ کدام از این مسابقات پیامکی اعتماد نکنم. اما سوالی که برایم ایجاد شده بود این بود که قرعه کشی کجا و چه زمانی برگزار شد؟ آیا من هنوز شانس برنده شدن در این قرعه کشی مجازی را دارم؟!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها