کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه آخرين دستاوردهاي ايران خودرو در نمايشگاه شيراز


کد خبر : ۱۲۵۳۴دوشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۵۱۰۳۴۵ بازدید

گروه صنعتي ايران خودرو آخرين دستاوردهاي خود در زمينه محصول، كيفيت، فروش و خدمات پس از فروش را در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي خودرو و قطعات شيراز ...
عرضه آخرين دستاوردهاي ايران خودرو در نمايشگاه شيراز عرضه آخرين دستاوردهاي ايران خودرو در نمايشگاه شيراز

گروه صنعتي ايران خودرو آخرين دستاوردهاي خود در زمينه محصول، كيفيت، فروش و خدمات پس از فروش را در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي خودرو و قطعات شيراز ارايه مي كند.    

سورن با موتور توربوشارژر، دنا، رانا، رنوكپچر، پارس اي ال ايكس و وانت آريسان، از جمله محصولات ايران خودرو است كه در نمايشگاه شيراز عرضه مي شود. دراين ميان سورن با موتور توربوشارژ اي اف 7 تازه ترين محصول به شمار مي رود كه تا پايان سال جاري به توليد انبوه مي رسد. اين محصول به تازگي تمامي تست هاي جاده اي را در جاده هاي مختلف كشور از سر گذرانده است.

مدل گلي ماكت دنا در اندازه دو پنجم با ابعاد يك ونيم متر در حدود 60 سانتي متر نيز به منظور آشنايي ديداركنندگان با فرايند طراحي خودرو به نمايش در مي آيد. نمايش اسلايد از روند طراحي تا توليد خودرو و فيلم از بخش هاي مختلف مركز تحقيقات و توسعه محصولات جديد ايران خودرو، از ديگر موارد آماده شده براي نمايشگاه شيراز است. اين فيلم براي نخستين بار است كه در نمايشگاه نمايش داده مي شود

مدل گلي كه به اين نمايشگاه مي رود، در يك سمت دناي معمولي است و در سمت ديگر تغييراتي را در بر دارد كه در توسعه محصول بر روي دنا به اجرا در مي آيد. در اين نمايشگاه كارشناسان طراحي محصول به پرسش هاي ديداركنندگان در مورد استايل خودرو پاسخ مي دهند.

سورن و سمند عرضه شده در نمايشگاه شيراز از نظر بدنه و سيستم هاي مختلف تغييراتي را نسبت به مدل هاي قبلي دارد و فروش هم زمان در 50 نمايندگي كه براي اولين بار انجام مي شود، از ديگر اقدامات ايران خودرودر نمايشگاه شيراز است. علاوه بر واحدهاي مختلف شركت ايران خودرو از قبيل مركز توسعه محصولات جديد و فروش و بازاريابي، شركت هاي وابسته به گروه صنعتي از قبيل ايساكو، ايران خودرو ديزل و ساپكو نيز حضور دارند.

شركت ايران خودرو در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي خودرو و قطعات شيراز، بهره گيري از واقعيت افزوده، واقعيت مجازي و نرم افزارهاي تعاملي را نيز براي نخستين بار معرفي كرده و در اختيار كاربران قرار مي دهد.

در اين نمايشگاه كه از 19 تا 22 خرداد در محل دايمي نمايشگاه بين المللي شيراز برگزار مي شود، اين ابزارها در اختيار ديداركنندگان قرار مي گيرد تا ضمن آشنايي بيشتر با محصولات ايران خودرو، سرگرمي هايي را نيز تجربه كنند. واقعيت افزوده كه در موبايل اپليكيشن ايران خودرو اجرا مي شود، سه بعدي شدن خودرو را ممكن مي سازد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها