کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محبوب‌ترین شهرهای جهان در 2015


کد خبر : ۱۲۵۱۹دوشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹:۵۳۶۱۴۹ بازدید

سال 2015 هنوز به نیمه نرسیده، اما برخی نهادهای گردشگری آمار بازدیدها را منتشر کرده‌اند و در این میان، وب‌سایت «مسترکارت» در یک پیش‌بینی ...

سال 2015 هنوز به نیمه نرسیده، اما برخی نهادهای گردشگری آمار بازدیدها را منتشر کرده‌اند و در این میان، وب‌سایت «مسترکارت» در یک پیش‌بینی فهرستی از محبوب‌ترین شهرهای دنیا را تهیه کرده است.

براساس فهرست جدید وب‌سایت گردشگری «مسترکارت» از گردشگرپذیرترین شهرهای جهان در سال 2015، لندن پایتخت انگلیس با 18.8 میلیون گردشگر بین‌المللی در رتبه اول و دبی در رتبه چهارم قرار گرفت. سه شهر بعدی این جدول هم جایگاه سال 2014 خود را حفظ خواهند کرد؛ بانکوک تایلند به‌طور میانگین میزبان 18.2 میلیون گردشگر خواهد بود و پس از آن پاریس با 16.5 میلیون مسافر در رتبه سوم قرار دارد.

شهر خاورمیانه‌ای دبی نیز 14 میلیون و 256 گردشگر را به خود جذب و مقام چهارم را کسب کرده است.

استانبول، شهر توریستی ترکیه از سال گذشته دو پله بالاتر آمده و با 12 میلیون و 555 هزار گردشگر در جایگاه پنجم نشسته است. نیویورک هم با کمی اختلاف رتبه ششم این فهرست را دارد و نسبت به سال گذشته یک قدم جلوتر رفته است.

هفتمین شهر محبوب گردشگران جهان، سنگاپور با 11 میلیون و 875 هزار مسافر خارجی است. پس از آن، کوالالامپور در جایگاه هشتم قرار گرفته و سئول پایتخت کره‌جنوبی همچون سال گذشته در مقام نهم جای گرفته است.

همچنین رتبه‌های دهم تا بیستم این جدول از سال 2014 تغییر نکرده‌اند و به ترتیب شهرهای هنگ‌کنگ، توکیو، بارسلون اسپانیا رتبه‌های دهم تا دوازدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

علاوه‌بر این رتبه سیزدهم جدول «مستر کارت» از آن آمستردام هلند است که 7 میلیون و 637 هزار مسافر داشته و رم که جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده، میزبان 7 میلیون و 407 هزار گردشگر بوده است.

میلان، تایپه، شانگهای و وین در رتبه‌های پانزدهم تا هجدهم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند. پراگ پایتخت جمهوری چک نیز نوزدهمین رتبه را برای خود حفظ کرده و جایگاه بیستم جدول پرطرفدارترین شهرهای جهان با توجه به میانگین سفر گردشگران نصیب لس‌آنجلس شده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها