کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت هویج در بازار به 4800 تومان رسید


کد خبر : ۱۲۴۹۹یکشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۲۵۳۲۳۹ بازدید

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کمیاب شدن هویج در بازار و افزایش پنج برابری قیمت این صیفی خبر داد و گفت: در چنین فصلی هویج کاشان به بازار ...

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کمیاب شدن هویج در بازار و افزایش پنج برابری قیمت این صیفی خبر داد و گفت: در چنین فصلی هویج کاشان به بازار می‌آمد اما امسال این صیفی در کاشان تولید نشد.

به گزارش مهر ، سید حسین مهاجران قیمت انواع میوه را نسبت به هفته گذشته بدون تغییر عنوان کرد و با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم خیار 500 تومان کاهش یافته است، اظهارداشت: در حال حاضر هرکیلوگرم خیار بین 1000  تا 1500 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد، ضمن اینکه قیمت هویج در حدود یک هفته اخیر افزایش چشمگیری در بازار داشته است.

وی با بیان اینکه اگر هویج به قیمت 700 تا 800 تومان به فروش برسد، تولیدکنندگان سود می‌کنند، افزود: قیمت فعلی این صیفی در بازار بین 4000 تا 4800 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، دلایل گرانی هویج را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال گذشته در چنین فصلی هویج کاشان به بازار آمد اما به فروش نرسید، در نتیجه امسال  این صیفی در کاشان تولید نشد.

مهاجران با اشاره به اینکه در حال حاضر هویج اصفهان در بازار عرضه می‌شود، اضافه کرد: تولید اصفهان پاسخگوی نیاز مردم نیست، ضمن اینکه در حدود 10 روز آینده تولیدات دیگر نقاط وارد بازار می‌شود و قیمت کاهش پیدا می‌کند.

در همین زمینه علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان، قیمت هویج را در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، 2500 تومان اعلام کرد و گفت: حدود یک هفته است که قیمت این صیفی افزایش یافته، چراکه عرضه آن در حال حاضر بسیار کم است، ضمن اینکه طی 10 روز آینده شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار خواهیم بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها