کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لو رفتن تصویر و مشخصات Galaxy S6 Active


کد خبر : ۱۲۴۳۷جمعه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۴۶۵۱۸۰ بازدید

سامسونگ اغلب نسخه ای از گوشی پرچمدار خود را ارائه می کند که بادوام تر از نسخه استاندارد آن است. این بار جزئیات و تصویر نسخه مقاوم ...

سامسونگ اغلب نسخه ای از گوشی پرچمدار خود را ارائه می کند که بادوام تر از نسخه استاندارد آن است. این بار جزئیات و تصویر نسخه مقاوم تر گلکسی اس 6 به علت اشتباهی که از سوی این شرکت صورت گرفت به بیرون درز کرده است.

به گزارش تابناک، در هفته جاری سامسونگ دفترچه راهنمایی را بر روی سایت موبایل این شرکت در آمریکا قرار داد که تقریبا تمام جزئیات گوشی هوشمندی که به نام گلکسی اس6 اکتیو خوانده می شود را افشا کرد. هرچند این دفترچه از روی سایت حذف شده است، اما 9to5Google تصویری از این گوشی و برخی جزئیات آن را قبل از حذف شدن ذخیره کرده است.

بنابر اطلاعات دفترچه یاد شده، گوشی جدید سامسونگ با صفحه نمایش 5.1 اینچی و تفکیک پذیری 1440x2560، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی عرضه می شود که تمام آنها مشابه نسخه های استاندارد گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج هستند.

به نظر می رسد مشخصات اجزاء داخلی گوشی نیز مشابه اس6 معمولی باشد و باید انتظار داشت که از پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A57 و 3 گیگابایت رم در کنار 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. در واقع، بزرگترین تفاوت این دو گوشی در طراحیشان است. گلکسی اس6 اکتیو از اسکنر اثر انگشت بی بهره است و یک دکمه منوی فیزیکی جای دکمه لمسی خازنی را گرفته است.

 
اشتباه سامسونگ تصویر و مشخصات Galaxy S6 Active را لو داد

گوشی جدید هم دارای حسگر ضربان قلب است و هم وزن اس6 است، اما آن گونه که در تصویر دیده می شود، به نظر می رسد دارای یک ضربه گیر مستحکم است که به احتمال زیاد از ماده متفاوتی ساخته شده است، در حالی که گلکسی اس6 استاندارد قابی با روکش شیشه ای دارد. اگر به نظر شما هم طراحی اس6 اکتیو به اندازه اس6 معمولی جذاب نیست، به این علت است که سامسونگ به طور کلی گوشی های اکتیو را با هدف استحکام بیشتر و نه زیبایی تولید می کند.

اگرچه هنوز زمان ارائه و قیمت اولیه گوشی جدید سامسونگ مشخص نیست، اما با توجه به افشاگری های متعدد درباره آن می توان انتظار داشت که نسخه مقاوم پرچمدار سامسونگ به زودی معرفی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها