کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کمبود تقاضا و افزایش کالاها در انبار کارخانجات


کد خبر : ۱۲۴۲۱پنجشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳:۳۰۲۴۱۹ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه عدم خریدار باعث شده تا کارخانجات پر از کالاهای دپو شده باشد، گفت: قیمت انواع آهن و فولاد به ...

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه عدم خریدار باعث شده تا کارخانجات پر از کالاهای دپو شده باشد، گفت: قیمت انواع آهن و فولاد به کف بازار رسیده است.

محمد آزاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت انواع آهن و فولاد به کف بازار رسیده است، اظهارداشت:همچنان در بازار رکود حاکم است و این امر کاهش قیمت ها را به وجود آورده است. به نحوی که میلگرد با قیمت 1480 تومان و تیرآهن 1700 تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارخانجات برای تهیه مواد اولیه و صرف جویی اقتصادی اقدام به خرید قراضه می‌کنند، افزود: هم اکنون قیمت قراضه آهن 850 تا 900 هزار تومان است این در حالیکه که پیش از این قیمت قورازه هزار و  110 تا هزار و 150 تومان مورد معامله قرار می گرفت.

رئیس اتحادیه آهن و فولاد در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل عدم خریدار انبارهای برخی از کارخانجات پر از کالاهای دپو شده است، گفت: به عنوان نمونه کارخانه ذوب آهن 850 هزار تن کالا در انبارهای خود دپو کرده که این امر نشان از آن دارد که آنها باید به سمت توسعه صادارت محصولات خود برای جبران ضرردهی خود باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها