کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوت 4 سامسونگ بالاتر از آیفون 6 در آمریکا


کد خبر : ۱۲۴۱۱چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۳۹۶۷۶۶ بازدید

گوشی‌های هوشمند اپل در کشور خاستگاهش سرخورده شدند .
نوت 4 سامسونگ بالاتر از آیفون 6 در آمریکانوت 4 سامسونگ بالاتر از آیفون 6 در آمریکا

مرکز رفتارسنجی آماری آمریکایی‌ها در آخرین گزارش خود به بررسی بازار گوشی‌های هوشمند پرداخته و گفته است که سامسونگ گالکسی نوت 4 در صدر لیست رضایتمندی کاربران آمریکایی است.

برخلاف اینکه انتظار می‌رود آمریکایی‌ها بیشتر راغب به استفاده از آیفون‌های 6 و 6پلاس باشند اما گزارش‌های تحلیلی گویای این است که اپل جایگاه خود را به مرور در خاستگاهش از دست می‌دهد.

بالاترین رده‌ها در این گزارش تحلیلی به ترتیب مختص گالکسی نوت‌های 3 و 4، آیفون 6پلاس، گالکسی S5، آیفون 6، موتورولا موتو ایکس، ال‌جی G3، آیفون 5، گالکسی S4، گالکسی S3، آیفون 5S و موتورولا موتو جی بوده است.

گالکسی نوت4 در اکتبر 2014 معرفی شد و اکنون از رنج صفر تا صد توانسته رتبه 86 درصدی را   از منظر رضایت در آمریکا به دست آورد و صدرنشین محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های بازار ایالات متحده شود.

این در حالی است که گالکسی نوت3، آیفون 6پلاس، گالکسی S5 و آیفون 6 رتبه‌های 82 درصد را به دست آورده و در سکوی بعدی قرار گرفته‌اند.

البته این گزارش می‌تواند مفهوم دیگری را مبنی بر گران بوده آخرین محصول سامسونگ در بر داشته باشد زیرا نامی از گالکسی S6 سامسونگ که پرچمدار این برند است، در میان نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها