کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت‌و‌سازهای دردسرساز بهارستانی‌ها


کد خبر : ۱۲۳۲۳یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳:۵۲۲۶۶۸ بازدید

در شرایطی که به نظر می‌رسد ساخت‌وسازهای بهارستانی‌ها به حدی رسیده که حتی بازار مسکن اطراف خود را تحت تاثیر قرار داده و صدای گلایه یکی ...

چند روز پیش حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگویی با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بر هزینه‌های مجلس کسی نظارت ندارد، گفته بود: بنا دارم از«مجلس» تحقیق و تفحص انجام دهم.و کسی به ساخت‌وسازهای مجلس هم نظارت نمی‌کند و تابه‌حال از «مجلس شورای اسلامی» تحقیق و تفحص صورت نگرفته و امیدوارم همکاران در این راستا همکاری کنند. 

در همین حال آن طور که پیش از این  مشاوران املاک منطقه بهارستان به اقتصادنیوز گفته بودند، این روزها خرید و فروش خانه در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی بسیار کاهش پیدا کرده، چرا که نهاد مربوطه به منظور توسعه مجلس، خود اقدام به خرید خانه‌های اطراف کرده‌است.

در این شرایط که به نظر می‌رسد ساخت‌وسازهای بهارستانی‌ها به حدی رسیده که حتی بازار مسکن اطراف خود را تحت تاثیر قرار داده و صدای گلایه یکی از نماینده‌های مجلس را هم درآورده اما یکی دیگر از نماینده‌های مجلس می‌گوید که این موضوع در حد یک تذکر بوده است.

علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران مجلس به اقتصاد نیوز می‌گوید: این موضوع را ما به عنوان یک تذکر عنوان کرده‌ایم.تذکری که با شرایط جدید ما اگر قرار‌ باشد بخواهیم دکوراسیون یا سیستمی را عوض‌ کنیم به صلاح ما نخواهد‌بود. البته دوستان یک سری توضیحاتی در رابطه با ایراداتی که در مباحث امنیتی در بخش‌های مختلف مطرح شده بود داده‌اند که به نظر من ما باید در این رابطه تامل داشته‌باشیم.

وی تصریح کرد: در مجموع تحقیق و تفحصی در رابطه با ساخت‌وسازها در مجلس صورت نمی‌گیرد بلکه فقط جلساتی در این رابطه تشکیل شده که در آن جلسات به یک سری از اشکالات امنیتی پرداختند و این از نظر بررسی‌هایی انجام گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها