کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شماره گذاری و تحویل اولین مینی‌بوس تولید داخل / تصاویر


کد خبر : ۱۲۳۲۱یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۳۶۹۳۱۹ بازدید

در مراسمي با حضور مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو ديزل و برخي از اصحاب رسانه، ميني‌بوس آرين به عنوان اولين ميني‌بوس توليد ...

در مراسمي با حضور مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو ديزل و برخي از اصحاب رسانه، ميني‌بوس آرين به عنوان اولين ميني‌بوس توليد داخل شماره‌گذاري و تحويل مشتريان شد. در نشست خبري كه به همين منظور و با حضور خبرنگاران جرايد و رسانه‌هاي جمعي برگزار گرديد، مهندس رزازي مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل تاكيد كرد كه ميني‌بوس آرين اولين ميني‌بوس توليد داخل است كه بعد از اعمال تحريم‌ها و محدوديت‌ها و با تكيه بر دانش كارشناسان و مهندسان شركت ايران خودرو ديزل در دستور كار طراحي قرار گرفته و به مرحله توليد رسيده است.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل افزود: ميني‌بوس آرين هم‌اكنون با سهم بالاي 75 درصد داخلي‌سازي در حال توليد است ودر نظر داريم با توليد موتور يورو 3 و يورو 4 در شركت ايدم انشالله اين سهم را به بالاي 90 درصد در سال 95 برسانيم. مهندس رزازي تاكيد كرد كه ارتقا استاندارد آلايندگي از يورو 2 به يورو 3 در خصوص اين محصول انجام شده و آمادگي كامل براي ارتقا به استاندارد آلايندگي يورو 4 را داريم كه با تامين سوخت ديزل مطابق با اين استاندارد، اين ارتقا نيز صورت خواهد گرفت.

وي در ادامه افزود: از 1700 قطعه اي كه در ساخت اين خودرو استفاده مي شود حدود 50 قطعه آن خارجي است كه به نظر من اين افتخاري براي صنعت كشور به حساب مي‌آيد و با اين حجم داخلي‌سازي كه در سال آينده افزايش خواهد يافت ديگر توليد محصول ميني‌بوس در كشور، درگير مشكلاتي همچون تحريمها نمي‌شود و مي‌توانيم نياز داخلي را به صورت كامل و بدون وقفه تامين كنيم.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل در خصوص برنامه توليد اين محصول در سال جاري در شركت ايران خودرو ديزل اعلام كرد: توليد 1000 دستگاه ميني‌بوس آرين براي سال جاري پيش‌بيني كرده‌ايم و ظرفيت توليد اين محصول هم‌اكنون تا 6000 دستگاه امكان‌پذير است و با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، اين محصول آمادگي صادرات به كشورهاي همسايه و كشورهاي آفريقايي را دارد.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها