کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام سوابق کاری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا


کد خبر : ۱۲۲۵۷جمعه، ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۳۰۷۶۵۱ بازدید

انتشار اولین خبر از تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سوی خبرگزاری‌ها باعث شد ، تماس های بسیاری با دفتر این رسانه برقرار شود تا ...

انتشار اولین خبر از تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سوی خبرگزاری‌ها باعث شد ، تماس های بسیاری با دفتر این رسانه برقرار شود تا با توجه به ناشناخته بودن دکتر مهدی جمالی در افکار عمومی از رزومه کاری ایشان مطلع شوند .

به گزارش عصرخودرو، مدیرعامل آینده گروه خودروسازی سایپا در روزمه کاری خود مدیریت کل صندوق بازنشستگی کشور، معاونت سازمان اتکا، ریاست هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو و مدیریت عاملی شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند را ثبت کرده است. جمالی در نهایت مدیرعاملی لیزینگ صنعت و معدن را تجربه کرده است.

مدیرعامل آینده گروه خودروسازی سایپا متولد اردستان در استان اصفهان است .

طبق پیگیری های به عمل آمده مراسم تودیع و معارفه ساعت ده صبح روز شنبه در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی در محوطه سازمان گسترش برگزار می شود و سپس مراسمی رأس ساعت 12 و سی دقیقه همان روز در شورای معاونین شرکت سایپا برقرار خواهد بود. همچنین طبق دستور مدیریت ارتباطات فعلی گروه خودروسازی سایپا فیلم گزارش عملکرد مهندس سعید مدنی در حال تدوین است.

ksm0zloickipaihva88h.jpg
 

سند مدیرعاملی مهدی جمالی منتشر شد

پس از انتشار خبر تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تلاش های رسانه ای برای پیدا کردن دلایل انتخاب مدیرعامل جدید همچنان ادامه دارد.

 انتخاب مهدی جمالی به سمت مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا باعث شد رسانه ها پیگیر چرایی این انتخاب باشند. یکی از این اسناد مهم همراهی رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی با وی در هیأت مدیره شرکت لیزینگ صنعت و معدن است . علاوه بر نوروززاده ، سید محمد علی سید ابریشمی مرد با نفوذ قدیمی و این روزهای صنعت ایران نیز در ترکیب هیأت مدیره لیزینگ صنعت و معدن حضور دارد.

سند عضویت در هیأت مدیره شرکت لیزینگ صنعت و معدن را می توانید اینجا ببینید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها