کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات تاسیس شهر جدید شهریار توسط بخش خصوصی


کد خبر : ۱۲۲۰۱چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۵۷۵۷۹۰ بازدید

مدیرناظر شهر جدید شهریار از تاسیس این شهر جدید در شمال شرق تبریز خبر داد و گفت: شهر جدید شهریار نخستین شهری است که توسط بخش ...

مدیرناظر شهر جدید شهریار از تاسیس این شهر جدید در شمال شرق تبریز خبر داد و گفت: شهر جدید شهریار نخستین شهری است که توسط بخش خصوصی ساخته‌ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا مظفری با اشاره به تاسیس شهر جدید شهریار در شمال شرق تبریز از ساخت این شهر توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: شهر جدید شهریار نخستین شهری است که توسط بخش خصوصی و با همکاری شرکت جهاد خانه‌سازی ساخته‌ می‌شود. این شرکت حدود یک هزار و 500 هکتار زمین برای ساخت شهر مذکور را تملک کرده و بخشی از زمین‌های شهر جدید شهریار هم دولتی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با پیش‌بینی اسکان 170 هزار نفر از سرریز جمعیتی تبریز در شهر جدید شهریار اظهار کرد: پیش‌بینی شده که نخستین گروه جمعیتی سال 98 در شهر جدید اسکان یابند. در حال حاضر نیز مجوزهای لازم از جمله مجور شرکت عمران شهرهای جدید و طرح تفصیلی این شهر آماده و از هفته گذشته نخستین فاز اجرایی تاسیس این شهر آغاز شد.

مدیرناظر شهر جدید شهریار از ساخت و ساز این شهر در چهار فاز خبر داد و به قرینه بودن با شهر جدید سهند اشاره کرد و افزود: شهر جدید شهریار در شمال شرق و شهر جدید سهند در جنوب غرب تبریز واقع شده، در واقع این دو شهر به فاصله 10 و 20 کیلومتر از تبریز در محور قرینه یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گفته مظفری، تامین آب، برق، گاز و سایر خدمات شهر جدید شهریار در حال پیگیری است و با حمایت استانداری آذربایجان شرقی و شرکت عمران شهرهای جدید این شهر یکی از بهترین شهرهای جدید ایران خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها