کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع بنزین


کد خبر : ۱۲۱۹۰چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۱۹۱۰۴۹۳ بازدید

فرمانده نیروی انتظامی در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی برای تجمع در اعتراض به تک‌نرخی شدن بنزین، گفت: مردم ما ...

فرمانده نیروی انتظامی در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی برای تجمع در اعتراض به تک‌نرخی شدن بنزین، گفت: مردم ما هوشیارتر از آن هستند که اسیر فراخوان‌های شبکه‌های اجتماعی شده و تا این لحظه نیز گزارشی از تجمع حاصل نشده است.

به گزارش  ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی و در جمع خبرنگاران، افزود: مردم هوشیارتر از آن هستند که با یک فراخوان فریب بخورند و البته مسوولان نیز به دنبال حل دغدغه‌های مردمی هستند.


پلیس دنبال جریمه و افزایش آن نیست

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کاهش تلفات جاده‌ای، ارتقای فرهنگ ترافیکی و استفاده از سامانه کنترل هوشمند از اولویت‌های امسال پلیس راهور است، در مورد چرایی پیگیری پلیس برای تصویب قانون جدید راهور و برخی شایعات مبنی بر اینکه پلیس به دنبال جریمه بیشتر است، به ایسنا گفت: باید فاز دوم قانون جدید راهنمایی و رانندگی نیز در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تصویب نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

اشتری با بیان اینکه هدف پلیس تنها ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی مردم و کاهش تصادفات است، گفت: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم بلکه معتقدیم با وجود قانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می‌شود.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت پلیس افتخاری نیز گفت: پلیس افتخاری در حال حاضر در مرحله مقدماتی قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال حضور فعال‌تری داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد نقش پلیس در قرارگاه سایبری انتخابات نیز گفت: هر وظیفه‌ای که قانون برعهده ما می‌گذارد به آن عمل خواهیم کرد.

اشتری در مورد معرفی خودروهای ناایمن نیز گفت: این مساله را از پلیس راهنمایی و رانندگی پیگیری کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها