کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید و فروش گسترده بنزین 700 تومانی در حاشیه جایگاه‌ها


کد خبر : ۱۲۱۵۹سه شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۴۵۵۱۳۲ بازدید

یک مقام مسئول با بیان اینکه سهمیه بنزین 700 تومانی تاکسی‌ها امشب می‌سوزد از خرید و فروش گسترده سهمیه‌های بنزین 700 تومانی در حاشیه ...
خرید و فروش گسترده بنزین 700 تومانی در حاشیه جایگاه‌هاخرید و فروش گسترده بنزین 700 تومانی در حاشیه جایگاه‌ها

یک مقام مسئول با بیان اینکه سهمیه بنزین 700 تومانی تاکسی‌ها امشب می‌سوزد از خرید و فروش گسترده سهمیه‌های بنزین 700 تومانی در حاشیه جایگاه های سوخت توسط رانندگان تاکسی خبر داد.

ناصر رئیسی فر امروز در گفتگویی با مهر با بیان اینکه تا ساعت 24 امشب سهمیه بنزین 700 تومانی تمامی تاکسی ها، خودروهای عمومی، وانت بارها و آژانس های تاکسی می سوزد، گفت: از ساعت 24 امشب طرح یکسان سازی قیمت بنزین در کل کشور اجرا می شود.

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاهداران سوخت کشور با اعلام اینکه کل سهمیه باقی مانده خودروهای عمومی در کنار سهمیه واریز شده برای خرداد ماه هم تا ساعت 24 امشب می سوزد، تصریح کرد: مسئولان شرکت ملی پالایشی و پخش فرآورده های نفتی کوچکترین اطلاع رسانی به جایگاهداران سوخت سراسر کشور نکرده اند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به رونق بازار خرید و فروش کارت سوخت و سهمیه های بنزین در حاشیه جایگاه ها، بیان کرد: در طول 24 ساعت گذشته صف‌های طولانی در پیش روی جایگاه‌های بنزین به وجود آمده که علت اصلی هجوم رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی به جایگاه‌ها، خالی کردن کارت‌های بنزین از سهمیه‌های 700 تومانی است.

وی با بیان اینکه هر تاکسی می تواند در طول شبانه روز 180 لیتر بنزین خریداری کند، تصریح کرد: اکثر رانندگان تاکسی در حاشیه جایگاه‌های سوخت اقدام به فروش سهمیه‌های 700 تومانی خود به مردم می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها