کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یارانه سوخت در بخش کشاورزی حذف شد


کد خبر : ۱۲۱۳۲دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۲۲۳۱۶۴ بازدید

پس از اعلام تک‌نرخی شدن بنزین در کشور، یارانه سوخت در بخش کشاورزی نیز حذف شد و با توجه به پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی قیمت ...

پس از اعلام تک‌نرخی شدن بنزین در کشور، یارانه سوخت در بخش کشاورزی نیز حذف شد و با توجه به پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی قیمت سوخت برای تمام زیربخش‌های کشاورزی 20 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، علیرضا مهدی‌زاده - کارشناس سوخت معاونت اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی - با بیان این مطلب گفت: در سال‌ گذشته گازوئیل یارانه‌ای برای بخش‌های تولیدی از جمله کشاورزی لیتری 250 تومان و گازوئیل آزاد لیتری 500 تومان بود اما براساس مصوبه شب گذشته هیات وزیران، سهمیه سوخت حمایتی برای همه زیربخش‌های تولیدی از جمله کشاورزی حذف شد.

وی افزود: براین اساس هر لیتر نفت گاز برای بخش کشاورزی هم تک‌نرخی شد و به 300 تومان رسید.

مهدی‌زاده ادامه داد: البته مقرر شده بود که قیمت هر لیتر نفت گاز تک‌نرخی شود و به 500 تومان برسد که با پافشاری و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی قیمت هر لیتر نفت گاز برای بخش‌های تولیدی از جمله کشاورزی به 300 تومان رسید.

کارشناس سوخت معاونت اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت سوخت برای کشاورزی مانند دیگر زیربخش‌های اقتصادی کشور یکسان‌ و تک‌نرخی شده است اما روند دریافت سوخت از سوی کشاورزان مانند گذشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها