کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

پژو 301 رقیب جدید تندر 90

کدخبر:۱۲۱۱۰دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۲۵۲۸۵۹۴ بازدید

با بازگشت پژو به ایران آنچه بیشتر از همه جدی به نظر می رسد، واردات پژو 2008 توسط ایران خودرو و تولید پژو 301 در ایران خودرو است.
پژو 301 رقیب جدید تندر 90

با بازگشت پژو به ایران آنچه بیشتر از همه جدی به نظر می رسد، واردات پژو 2008 توسط ایران خودرو و تولید پژو 301 در ایران خودرو است.

در حالی در روزهای اخیر ایران خودرو از قصد پژو برای سرمایه گذاری مشترک در ایران سخن می گوید ، مدیران پژو بازگشت خود به بازار ایران را ابتدا به صورت واردات و در ادامه با تولید محصول جدید عنوان کرده اند . البته این موضوع توسط پژو مشروط به انجام توافق نهایی هسته ای با ایران شده است. 

پژو 301 و پلت فرم آن احتمالا جایگزین پژو 405 و پلت فرم آن در ایران خودرو خواهد شد. پژو 301 محصول ارزان قیمت شرکت پژو در کلاس سی محسوب می شود که در ایران با موتور 1600 سی سی بنزنی با 110 اسب بخار عرضه خواهد شد . برخی منابع خبری قیمت احتمالی این خودرو را بالای 60 میلیون تومان اعلام کرده اند این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار جهانی حدود 10 هزار یورو است .

رقیب سر سخت پژو 301 در بازار جهانی و ایران، تندر 90 است. خصوصیت فنی دو خودرو بسیار شبیه یکدیگر است بنظر می رسد نسبت به تندر 90 تولیدی در ایران، پژو 301 قیافه بهتری دارد. البته اگر این محصول با قیمت بالای 60 میلیون تومان عرضه شود مشتریانش در برابر تندر 90 کمتر خواهد بود . قیمت تندر 90 فول هم اکنون در بازار 44 میلیون تومان است.

پژو 2008 که دیگر محصول پژو در ایران خواهد بود یک کراس اوور محسوب می شود . کراس اوور ها خودروهای ما بین شاسی بلند و خودروهای سواری هستند که معمولا بر روی پلت فرم خودروهای سواری توسعه پیدا کرده اند.

به گزارش اقتصاد نیوز، رقیب احتمالی این محصول در بازار ایران احتمالا محصول دیگری از ایران خودرو یعنی رنو کپچر خواهد بود. این کراس اوور رنو هم قرار است پس از توافق هسته ای در ایران خودرو ساخته شود .
 

مهمترین خصویت 2008 اشتراکات در پلت فرم با پژو 301 است. پژو با استفاده از پلت فرم 301 خودرو 2008 را توسعه داده است. این موضوع کمک می کند تا ایران خودرو راحت تر این خودرو را داخلی سازی کند چرا که اگر در ابتدا پژو 301 در ایران داخلی سازی شود به دلیل اشتراکات فراوان می توان 2008 را راحت تر در ایران داخلی سازی کرد.

 از رقیبان احتمالی این خودرو در آینده می توان به رنو کبچر و سوزوکی گرند ویتارا (محصولات ایران خودرو ) رنو داستر و کلئوس (محصولات پارس خودرو )و کیا اسپورتیج و هیوندای توسان اشاره کرد.

موتور این خودرو هم مانند پژو 301 حدود 110 اسب بخار قدرت دارد و از نوع 1600 سی سی است.این موتور توسعه یافته موتور تیپ 5 پژو 206 است البته احتمال دارد برای افزایش داخلی سازی از موتور پژو 206 تیپ 5 در پژ 2008 و 301 تولیدی در ایران استفاده شود . قیمت احتمالی پژو 2008 بالای 90 میلیون تومان تخمین زده می شود.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

ملك: 1394/3/410:19:08،
281
19
حالا تا بياد ميشه 80 تومن.
م-ب: 1394/3/410:38:48،
247
31
میخوان به این بهونه قیمت تندر رو ببرن بالا
منتقد: 1394/3/410:44:21،
182
33
یعنی واقعا این همه پول بدی فقط قیافه ماشین عوض بشه. خوب 206 هست و اخیراً موتورش هم که روی پرشیا و 405 میذارند. اتاق جادارتر هم می خواهی ال90
سلام: 1394/3/410:46:21،
57
425

60 میلیون پژو 301 ایران خودرو + + + + +

60 میلیون النترا - پلاک ارس _ _ _ _ _ __

راهنمایی کنین لطفا
م: 1394/3/410:48:03،
317
22
ماشین قیمتش 10000 یورو است (36600000 تومان ) بعد در ایران تولید میشود شاید 60 میلیون !!!!!!!!!! هزینه گمرک سی کی دی و تولید مگر چقدر است و یا هزینه سفر و خرید ویلا آنتالیا مدیران چقدر است ؟؟؟؟؟؟؟ بابا در این گروه خودروسازی را ببندید مردم راحت زندگی کنند .
HAMID: 1394/3/411:03:12،
51
52
موتور 1.6 لیتری چهارسیلندر با تکنولوژی VTi است با 115 اسب بخار

بیشتر پول امکانات و قیافه و در ضمن تا چن سال موتورش فرانسوی است نه چینی البته به شرطی که ایران خودرو 206 نذاره روش
ت: 1394/3/411:09:45،
110
114
پژو به این قشنگی کجا، ال نود به این بی ریختی و چینی کجا!
امیر: 1394/3/411:44:15،
120
45
با تولید کدام موافقید با اینکه رنو اصل فرانسه است و پژو مونتاژ چین
مگان با موتور 2000 یا 1600با قدرت 135 یا 115+++++++
پژو 301 یا 2008با موتور 1600 با قدرت 110----------
استاد بزرگ: 1394/3/412:21:12،
32
25
این ماشین بیشتر شبیه پارس lx اتومات هست با موتور مشابه پارس lx با این تفاوت گیربکس اتومات و 4 ایربگ داره فیمتش 60000 درهم هستش که با درهم 900 تومانی میشه 54 میلیون (یکسری امکانات جزئی هم نسبت به lx کمتر داره مثل کنترل فرمان و آیینه تاشو ...)
حالا اگر این بیاد مطمئنا ایران گاری در اولین فرصت گیربکس اتومات روی پارس هم میگذاره و و پارس رو همین حدود فبمت واقعی 301 میده بیرون. 301 رو هم تا اونجا که بتونه باهاش مردم رو میچاپه
125: 1394/3/412:25:37،
59
23
تازه این ماشین محصول مشترک پژو و دانگ فنگ چینه
خیالتون راحت تمام قطعاتش ساخت چینه
بابک: 1394/3/412:50:46،
82
74
واقعا کسی تندر هم میخره به خدا هر وقت میبینم حالت تهوع میگیرم
عقلانیت: 1394/3/413:29:19،
56
57
بابک تو عادت کردی سوار چیزهای قشنگ شوی نه خودرو
تندر 90 یک خودرو هست با فنی بسیار عالی و سواری مطلوب اما چکار کنیم تو باید سوار چیز دیگری بشوی مثلا ....
احسان: 1394/3/413:29:58،
52
16
وقتی این خودرو به گفته خودشون 16 میلیون بالاتر از تندر 90 هست کجاش میشه رقیب؟!!! بعدشم تا این بیاد تو ایران میشه حدود 75 یا 80 میلیون.درضمن این خودرو چینی هست ولی تحت لیسانس پژو تولید خواهد شد بنابرین با کیفیت نیست.
حامد: 1394/3/500:40:51،
27
20
رو شاستی بلند موتور 1600 گذاشتن! بابا کل چینی هام که 1800 می ذاشتن خوابوندین!
جانا سخن از دل ما مي گويي !: 1394/12/922:50:12،
8
6
تا قيمت + كيفيت + مشتري مداري + خدمات + پشتيباني + گارانتي + تعهد + حفاظت محيط زيست + رفتار شايسته + قيمت مناسب و عدم وفاي به عهد + عدم جذابيت و يكنواختي + عدم بروز رساني آپشن و عدم ايمني و امنيت و همچنين هر دفعه قيمت را 5 ميليون 5 ميليون بالا ميبرند را رعايت نكنند و مردم را گول بزنند و پيوسته و همواره مردم را بازيچه قرار مي دهند . (گفتند اين خودرو 60 ميليونه اين خط و اين نشان ببنيد زمان ثبت نام چگونه برخورد خواهند كرد )
پژو در تحريم است حتي با قطعات اصلي كه در زمان تحريم ايران را رها كرد و جان بسياري از هم وطنان عزيزمان بخاطر بي تعهدي و بد عهدي از بين رفت پس همچنان پژو تحريم است و درود بر كساني كه همچنان بر عهدشان پايبند هستند و اين خودرو بي تعهد را حمايت نمي كنند .
موافقم ++++
مخالفم -------
حامد تویو: 1394/3/410:19:33،
104
51
از تندر خیلیییی خشگل تره ! تندر رو میگذاره تو جیب بغلش
حامد تویو: 1394/3/410:37:33،
60
17
البته ذکر این نکته نیز لازمه که نویسنده متن تبلیغ کننده ای بیش نبوده برای اینکه سوزوکی گرند ویتارا (محصولات ایران خودرو )، کلئوس (محصولات پارس خودرو )و کیا اسپورتیج و هیوندای توسان اصلا ربطی به پژو 2008 ندارند این خودروهای هم از لحاظ اتاق بزرگترند و هم موتور قوی تری (2400 سی سی) دارند.

شاید اگر نسل آخر ویتارا بیاید و یا IX25 وارد بشه در کنار کپچر و داستر رقیب 2008 باشند.
چرت: 1394/3/415:56:27،
35
17
پژو 301 عمرا کمتر از 80 میلیون قیمت بخوره، یعنی دو برابر تندر!!!!!!! قیمت جهانیش که در چین فروخته میشه 60 میلیونه
نظر قطعي: 1394/3/410:19:49،
72
18
و باز هم آتو آشغالاي تو انبار مونده خارج با ميكس مزخرفات داخل به قيمت گزاف تحويل به مردم لايق آن.
ش: 1394/3/410:19:50،
68
73
تندر90 بهتره..
سایپا: 1394/3/410:20:13،
87
115
تندر90 ++++

301 --------
محمد: 1394/3/410:22:08،
124
29
مرگ بر پژو!
چرا دنبال مونتاژماکسیمای جدید یا مزداها و یا .... نیستید!؟
سلام: 1394/3/410:49:22،
39
17
چون این شرکتها سهامدارشان کفار هستند به خاطر اون ....

100 سال هم بگذره هیوندا و نیسان و مزدا وارداتی خواهد بود
mj: 1394/3/411:24:57،
41
16
چون ماکسیمای جدید با این روشی که اینا حساب میکنن 250 تا 300 تومنی آب میخوره که من و تو نمیتونیم بخریم!!
محمدشهاب: 1394/3/410:22:43،
18
20
انشاءالله
pepan: 1394/3/410:24:19،
73
64
رقیب رو نیگا کن..ببین کدوم ماشین رو رقیب ال 90 میکنه..
ال 90 مفتش به هیچ نمی ارزه..
استایل و دیزاین این ماشین ال 90 رو رسوا میکنه..
مهران: 1394/3/410:40:22،
70
43
حالا تو برو تو صف خرید ال نود باش
این ماشین هم هر وقت تولید شد میتونی بری بخریش 80 تومن
عاقلانه ترین خرید تو خودروهای موجود ال نود هست
اسی: 1394/3/410:45:35،
66
35
همون ال90 45 تومنی هم برا شما رویاست..جو گرفتت فک کردی

بوگاتی دیدی..
pepan: 1394/3/411:02:11،
46
43
ضمنا سمند ال ایکس مدل 87 دارم از همون اول دستمه و همون موقع هم یکی از فامیلامون ال 90 خریده بود..گیربکسش سال پیش گیرپاژ کرد.و چون تعمیرش اصلا به صرفه نیست مجبور شد یه گیربکس تازه بندازه و 4 تومن خرجش کرد..
من ماشینم رو 270 هزار تاروندم اما فامیلم 150 هزار تا...
ماشین من فقط واشر سر سیلندر سوزونده بود که با 300 تومن حل شد..
رضا: 1394/3/411:28:07،
57
36
فنی تندر می ارزه به همه
محسن: 1394/3/411:30:45،
62
27
خالی بند ال نود از هرچیش بتونی ایراد الکی بگیری دیگه از گیربکس فوق العاده نرمش نمیتونی ایراد بگیری که !
از سال 88 ال نود پارس خودرو دارم اون موقع 14.800 خریدم الان 28 ازم میخوان نمیدم
کلی هم سواری ازش گرفتم
شتاب و کشش رو هیچ ماشین داخلی نداره
pepan: 1394/3/411:53:12،
38
43
چرا خالی ببندم محسن جان..من گفته هام رو میگم..میخوایی تو اینستا واست فاکتورش رو سند کنم یا ایمیل بزنم..
مرد مومن شما تو قرن 19 گیر کردین موندین..مگان رو بگی قبول میکنم ولی ال 90 واقعا الکی 45 قیمتشه..نهایتا 30 تومن.
می ارزه
احمد ن: 1394/3/412:11:19،
48
28
دوست عزیز pepan
شما فرض کن قیمتش بشه 30 تومن.
اون وقت کی میره سمند، 206، پارس یا 405 بخره.
قیمت برای این بالاست که بازار بقیه محصولات را کامل نابود نکنه البته با همین قیمتش هم تقریبا نابود کرده حالا شما فرض کن بیاد بشه 30 تومان که دیگه از بازار هیچ ماشینی چیزی نمیمونه حتی پراید.
خسرو: 1394/3/410:24:31،
57
16
خوب شد معنی ارزون قیمتم فهمیدیم.....!
نیما: 1394/3/410:25:40،
17
53
خیلی شیکه
اگه بیاد حتما من میخرم
خدا کنه توافق بشه
موسوی: 1394/3/512:50:57،
28
20
این دوستمون خیلیییییییی دلش خوشه
رضا: 1394/3/410:29:30،
52
20
این ماشین محصول کارخانه پژو در چین است.....و تولید و طراحی فرانسه نیست

در واقع 60 میلیون پول به ماشین چینی میدید
امین: 1394/3/410:30:08،
42
15
برای افزایش داخلی سازی از موتور پژو 206 تیپ 5 در پژ 2008 و 301 تولیدی در ایران استفاده شود . قیمت احتمالی پژو 2008 بالای 90 میلیون تومان تخمین زده می شود.
لگن سازان............
جعفر: 1394/3/410:30:47،
21
30
اگر خودرو با برند معتبر درایران تولید بشود بهتر ازینکه از خارج وارد بشود لا اقل ایجاد کار می کنند
احمد: 1394/3/410:40:59،
42
19
جون مردم مهم تره یا کار؟
در ضمن فقط اسم اون برندو رو ماشین میزارن وگرنه همون اشغالای قدیمو با شکل و قیمت جدید به مردم تحویل میدن نمونش شاسی بلند 2008 با موتور ملی...
ماشین: 1394/3/410:31:45،
78
17
با موتور 206!!!
نه اینا آدم بشو نیستن...
باقر: 1394/3/410:35:09،
56
19
ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه
ما میگیم خر نمیخوایم پالون خر عوض میشه
هادی: 1394/3/410:37:01،
25
20
301 که کمتر از 60 میلیون نمیشه چون با پلاک منطقه آزاد 50 میلیونه اینم اگه چینی سازی (داخلی سازی) بشه حداقل 60 میشه 2008 هم که با موتور 1600 با 110 اسب چه شود
محمد: 1394/3/410:39:36،
51
20
چرا هیچ کس اعتراض نمیکنه بنزین باید قیمت فوب خلیج باشه ولی خودرو 2 برابر قیمت خلیج؟ مردم یکبار جدی بیایم حقمون رو مطالبه کنیم

نیما: 1394/3/410:40:10،
28
19
فغلا که نه به داره نه به باره
شیما: 1394/3/410:48:37،
31
17
حتی ماشین های با برند خیلی خوب هم چون مونتاژ در ایران انجام میشه یه لگن بیش نیست
كارشناس: 1394/3/410:50:15،
34
19
چرا ماشينى كه قيمت جهانى ١٠هزار يورو دارد بايد بيش از ٦٠ ميليون به ايرانيها فروخته شود
مگر ما درآمدى بالاتر از مردم دنيا داريم!!!؟ يا ...
pepan: 1394/3/410:54:41،
45
36
ال 90 یه قرون نمی ارزه..
چرا؟
چون اتاقش آشغاله...
فقط موتورش تا حدودی خوب جواب داده..ولی گیربکسش خطر گیر پاچش خیلی خیلی زیاده
احمد ن: 1394/3/412:16:35،
29
21
تنها ضعف گیربکسش گرگیر پلوسه
باید گرگیر پلوس را هر چند وقت یک بار عوض کنید تا یه وقت پاره نشه و به قول شما گیرپاژ نکنه.
اون فامیلتون هم تقصیر خودش بوده که به گردگیر پلوس ماشین حتی یک نگاه نمیننداخته تا عوضش کنه و فقط سوار ماشین میشده.
عباس: 1394/3/410:57:16،
42
21
به عنوان شخصي كه در يك مقطع زماني چندين ماهه دارنده خودروي تندر90 بودم هيچ وقت نتونستم بفهمم اين بزرگنمايي و اغراق و اين گونه مقايسه ها براي چيه ! تندر 90 ماشين خوبي هست ولي در حد و حدود همين محصولات هم رنج توليدي در شركت ايرانخودرو . اين تفاوت قيمت و اين اغراق ها دليلش چيه نميدونم
مهدی : 1394/3/411:00:01،
40
23
پژو اشغالترین خودرو اروپاس که خودشون حتا نیگاش نمیکنن
مهمان: 1394/3/411:04:00،
20
24
ایول به جناب فابیوس !!!!!
مردم ساده: 1394/3/411:16:04،
31
22
این پژو 301 بیشتر از 35 تا نمیرزه یعنی پولتونو حلوا حلوا میکنید و میرزید تو دهن لگن ساز داخلی. مردم در خواب
خلایق: 1394/3/411:21:33،
31
19
لیاقت همچین مردمی همینه، خوب مردم شناختن، خلایق هر چه لایق
آرش : 1394/3/411:38:19،
35
18
قابل توجه : پژو 301 محصول مشترک شرکت چینی دانگ فنگ و پژو فرانسه می‌باشد .!!!!
A.H.S: 1394/3/411:50:20،
25
18
ایران خودرو با ادامه تحریم بهتره گاوشیرده خودش پیکان تولید کنه یا کلا گاوداری بزنه تلفات جادها 20هزارتمام خواهد شدکارگران چینی وهندی خط تولید بیکار نمی شوند.
سامان: 1394/3/411:55:51،
18
24
ماشین ناازه دوباره نگاش کن چقدر هماهنگع
نا 50 می ارزه
بخور بخوره: 1394/3/411:57:37،
36
18
قیمت مدل فول آپشن این ماشین در دبی 40 میلیون تومان با قیمت روز درهم امارات بیشتر نیست اونم مدل اصل خود فرانسه نه مونتاژ .این همه پول حروم کجا میره خدا میداند و بس.
کارشناس: 1394/3/412:12:46،
45
19
یک دهه پیش که میخواستند پروژه تندر نود را شروع کنند اعلام کردند
خودرویی است با قیمت پیکان!!! و الان شاهدیم برچسب قیمت 45
میلیون را با خود یدک می کشد. بنابراین هر خودروی جدیدی که به
بازار بیاید باید به قیمت دوشیدن مردم قیمت گذاری شود.
پاسخ نظر قطعي به جهاد اسلامي: 1394/3/412:38:41،
24
18
حيف كه اينجا متن ها پاك سازي ميشه.......
جکی: 1394/3/413:14:59،
23
18
میشه همون فرق ۴۰۵با۳۰۱شما موتور که همونه فقط کمی فرم بدنه تغیر کرده قیمت دو برابر,این همه انصاف این همه وجدان
مصطفی: 1394/3/413:27:12،
22
17
تیکه میندازی عایا ؟؟؟؟
احمدرضا: 1394/3/413:28:06،
26
15
ماشین خوبیه. البته موتورش یک مقدار ضعیفه ولی با این وضعیت بنزین خیلی نباید دنبال موتور قوی باشیم. ولی چشمم آب نمیخوره که به قیمت مناسب به بازار بیاد. ایران خودرو یا از سر و ته آپشنهاش میزنه یا به قیمت خون پدرش میفروشه. به هر حال یک جوری تا میکنند که اقلاً 100 درصد بالای قیمت جهانی در بیاد و البته از همین الان هم اگه پیش فروش کنند ملت همیشه در صحنه توی صف خرید میرن.
اميد: 1394/3/413:37:57،
17
14
ايران جيب عزيز من بعد خودجوش قيمن گذاري نكن و ت اين وادي ها نباش خواهشا چرا الكي جوگير ميشي . ملت همون اس دي رو ميخرن با همون موتور TU5 كه ميخوان بذارن رو 301. خيلي هم عالي
احمد ن: 1394/3/413:39:15،
19
14
رنو سیمبل که از این بهتره.
حداقل واردس کنی حدود 60 میشه تازه با گندهای مونتاژی ایران خودرو دست ادم نمیرسه.
مهدی: 1394/3/414:21:26،
17
15
10 هزار پوند !!!!!!!!
saly: 1394/3/416:17:48،
20
17
پژو۳۰۱چقدر شبیه رانا هست. نمیدونم شایدم رانا رو از رو این ساختن
علی بی غم: 1394/3/416:20:21،
27
14
شما یک دنا تولید کردید که همون مشخصات سمند داره فقط یک مانیتور اضافه داره میخواستید قیمت بدهید 50تومان دیدید مردم نخریدند وقیمتش امد پایین دباره پیش فروش کردید حالا میخواهید301 با60تومن بدید بازار مطمعنن اون روز قیمت این301روی90تومن فی میخوره ایران گاری فروش ......خودتونن
شیرکو: 1394/3/418:42:31،
32
20
همین آمریکا کادیلاک درست کرده ... بعد از چندین دهه هنوزم کار میکنه ... پراید میزنن؛ دنده عقب نداره.
hkh: 1394/3/420:05:41،
23
18
در مورد سوال شخصى که بين الانترا و 301 ميخواستن انتخاب کنن بايد بگم طبق تجربه ى شخصى و گفته هاى نمايشگاه دارايى باهاشون در ارتباطم موتورهاى هيونداى بسيار ضعيفه ولى درمورد 301 بايد صبر کرد تا جوابشو پس بده اما عموما خودروهاى پژو در اروپا به دليل قيمت مناسب و اپشن هاى زياد همچنين موتورهاى کم مصرف طرفدارهاى زيادى دارند تا جايى که سال گذشته ى ميلادى پژو308 خودروى سال اروپا شد
جهان: 1394/3/420:44:47،
19
14
اگه ایرانخودرو و سایپا ماشینای جدیدشون بالای 30ملیون باشه در اصل دیوونگی کردنو بیشتر توی چاه افتادن..ملت جدی توان خرید ندارن..ندارن!!!!!!
ممد: 1394/3/421:01:16،
18
14
چی این رقیب توسان یا اسپورتیجه موتور 2400 و اون همه امکانات و زیبایی کجا این کجا با موتور 1600
على: 1394/3/422:52:12،
25
18
اقتصادى ترين و معمولى ترين ماشين هاى اروپا و ديگر نقاط رو به قيمت گزاف به مردم ايران ميفروشند، يك بار شد يك مقام مسئول وجدان خودش رو قاضى كنه بگه چرااااااا!!!!؟
کادیلاک سوار: 1394/3/1702:46:11،
24
16
این چه موتوریه؟1600 سی سی؟خخخخخخخخخ
بابا مردم موتور 2/4 لیتری میخوان اینا چیه.دنیا و آمریکا
علی: 1394/3/3016:51:37،
23
19
باسلام وخسته نباشید بنده معتقدم که وقتی اولین تحریم کننده ازسوی شرکت فرانسه بود دیگر جای خودروی فرانسوی درکشورعزیزمان نیست وباید به فکرخودروهای باارزشی باشیم که تا دنیاارزش مردم شریف کشورمان رابدانند مانند خودروهای المانی،جنرال موتور وژاپنی ،،،


حمید: 1394/4/212:45:19،
20
18
مطمئنا متخصصان عزیز و ارزشمند و هنرمندمان تا چندی دیگر موتور پراید یا پیکان رو جفتشون میذارن و کلی هنر نمایی های دیگه
واقعا خودرو ساز زور چپون زوریساز گرانفروش داریم و بس . دولت بجای حمایت و چاق کردن مدیران خودزوساز بیاد کارخونه های تولید فولاد بجاشون بذاره . خودرو خوب از ژاپن و اروپا و کره بیاره بدون گمرکی بده مردم ، مثله امارات . هم مردم سالم میمونن ، هم شغل ایجاد میشه ، مرگو میر کم میشه .پول وارد میشه . آسایش خواهیم داشت . و در نهایت مسئولین هم بفکرمون بودن .
احسان: 1394/7/517:57:51،
11
9
باسلام و خسته نباشید ... خوشم میاد که هنوز هیچ ماشینی نتو نسته رقیب پزو405 بشه.
آرش66: 1394/11/819:35:51،
9
8
اگر قرار باشه این به اصطلاح پلتفرم های جدید از همان موتور هندی چینی شبیه به TU5 و گیرباکس قزوینی چینی نیرومحرکه BE4 استفاده کنند، چه دلیل هست که 60 م بابت 301 یا 90 م بابت 2008 پول بدیم؟ حتا اگر خود TU5 فرانسه هم باشه، باز هم این موتور قدیمی شده و مخصوصن برای سه سال بعد که زمان عرضه ی این ماشین های جدید هست، از رده خارج محسوب میشه. چیزی مثل XU7 در حال حاضر.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل