کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت مسکن در کلان‌شهر تبریز + جدول


کد خبر : ۱۲۱۰۹دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۵۱۱۷۰۴ بازدید

بررسی‌ها نشان می‌دهد شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز در صدر گران قیمت‌ترین کلان‌شهرهای ایران از نظر قیمت آپارتمان ...

بررسی‌ها نشان می‌دهد شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز در صدر گران قیمت‌ترین کلان‌شهرهای ایران از نظر قیمت آپارتمان هستند.

به گزارش اقتصادنیوز،  بر اساس گفته یکی از مشاوران املاک در شهر تبریز، بیشترین قیمت آپارتمان در شهر تبریز، مربوط به آپارتمان‌های محله ولیعصر(عج) است که با توجه به اینکه قیمت آپارتمان در نقاط مختلف این محله متفاوت است، قیمت هر متر مربع آپارتمان در ولیعصر از چهار میلیون تومان شروع می‌شود و تا حدود 9 میلیون تومان ادامه دارد.

 او افزود: بیشتر آپارتمان‌های این محله متراژهای بالای 200 متر مربع دارند و کوچک‌ترین واحدهای این محله 150 متر مربع است.

با توجه به سایت‌های آنلاین، ارزان‌ترین خانه در شهر تبریز مربوط به واحدی پنج سال ساخت و 80متری در جاده مایان، به سمت فرودگاه است که هر متر مربع آن 500 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین یکی دیگر از مشاوران املاک در محله اندیشه تبریز به ما گفت: این محله ارزان‌ترین آپارتمان‌های شهر را در خود جای داده و متراژ آپارتمان‌ها در اینجا کوچک است و قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در این محله، نهایتاً یک میلیون و 200 هزار تومان است.

 او ادامه داد: آنچه در اینجا برای خریدن آپارتمان مهم محسوب می‌شود وام و متراژ است و طول عمر ساختمان اهمیت چندانی ندارد و آپارتمان 10 سال ساخت در اندیشه، نهایتاً 100 هزار تومان در هر متر مربع ارزان‌تر از آپارتمان نوساز باشد.

 

n4c7wzqy4mm2mfd19bjr.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها