کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل جهان در شهر مکه


کد خبر : ۱۲۰۳۶شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۳۱۱۷۳۴ بازدید

عربستان سعودی قصد دارد بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل جهان را در نزدیکی شهر مکه احداث کند.

عربستان سعودی از ساخت مجلل‌ترین و بزرگترین هتل جهان، با 10 هزار اتاق خبر داد. این هتل که در دو کیلومتری شهر مکه احداث می‌شود، سالانه پذیرای حدود دو میلیون حج‌گذار خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هتل «ابراج کدی» قرار است تا سال 2017 میلادی و با هزینه 3500 میلیارد دلار ساخته شود و بدین ترتیب لقب بزرگترین هتل جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

این هتل پس از تکمیل، فضایی به وسعت یک میلیون و 400 هزار متر مربع را دربر می‌گیرد و جمعیت مستقر در آن به اندازه جمعیت ساکنان یک شهر کوچک خواهد بود. از امکانات درنظر گرفته شده در این هتل می‌توان به مراکز خرید، مرکز همایش، باند فرود بالگرد، فودکورت و ایستگاه اتوبوس، اشاره کرد. هتل ابراج کدی از 12 برج تشکیل می‌شود. از مجموع این 12 برج، 10 برج خدمات اقامتی چهار ستاره و دو برج نیز خدمات پنج ستاره ارائه می‌کنند. 

به گزارش سی‌ان‌ان، درحال حاضر، بزرگترین هتل جهان از نظر تعداد اتاق، در شهر لاس‌وگاس قرار دارد. هتل MGM گرند لاس‌وگاس، 6198 اتاق دارد. در حال حاضر، MGM گرند هتل لاس‌وگاس با 6198 ، هتل فرست ورلد مالزی با 6118، هتل لاکسور لاس‌وگاس با 4332 و هتل ونشین لاس‌وگاس با 4049 اتاق، به ترتیب، پنج هتل بزرگ جهان هستند.

dnmbyv4d6fhld2b16jq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها