کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحرک مثبت بهای جهانی طلا


کد خبر : ۱۲۰۱۲پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۴۱۱۳۴۴ بازدید

قیمت طلا در مبادلات امروز پنج شنبه با افزایش نسبی روبرو شده است که علت اصلی آن انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و ...

قیمت طلا در مبادلات امروز پنج شنبه با افزایش نسبی روبرو شده است که علت اصلی آن انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و بهبود وضعیت تولیدات صنعتی چین بوده است. 

به گزارش سایت طلا ، شاخص تولیدات صنعتی چین در ماه می به بیش از 49.1 واحد افزایش یافته است. این رقم در ماه آوریل به کمتر از 48.4 واحد رسیده بود که پایین ترین رقم در 13 ماه گذشته بوده است.

بر اساس این گزارش انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا نیز تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است. به نظر می رسد افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست ماه ژوئن بعید خواهد بود. این مساله موجب افت نسبی ارزش دلار و افزایش قیمت طلا شده است.

بانک مرکزی چین نیز در شش ماه اخیر 3 بار نرخ بهره را کاهش داده است تا از افت رشد اقتصادی جلوگیری نماید. قیمت هر اونس طلا امروز پنج شنبه با 0.21 درصد افزایش به بیش از 1212 دلار رسیده است.

قیمت هر اونس نقره نیز با 0.45 درصد افزایش به 17.18 دلار رسیده است. به نظر می رسد تحولات مربوط به بحران مالی و بدهی یونان نیز تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها