کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخفیف تا 20 درصد مواد غذایی در فروش فوق‌العاده ماه رمضان


کد خبر : ۱۱۹۷۸چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۵۹۱۵۴۲ بازدید

رییس بنکداران مواد غذایی از تخفیف حداکثر 12 درصدی کالاهای قیمت‌دار و تخفیف حداکثر 20 درصدی کالاهای فله‌ای بدون قیمت در ...

رییس بنکداران مواد غذایی از تخفیف حداکثر 12 درصدی کالاهای قیمت‌دار و تخفیف حداکثر 20 درصدی کالاهای فله‌ای بدون قیمت در طرح فروش فوق‌العاده ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد آقاطاهر اظهار کرد: زمانی که بنکداران، کالایی را از کارخانه خریداری می‌کنند با سود سه درصدی به مغازه‌داران عرضه می‌فروشند و مغازه‌داران نیز با سود 10 تا 15 درصدی آن کالا را در بازار مصرف عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: در فروش فوق‌العاده‌ای که در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، علاوه بر مغازه‌داران، مردم نیز می‌توانند به صورت مستقیم از بنکداران خرید کنند و در واقع خرده‌فروشی در اقلام پرمصرف ماه رمضان توسط بنکداران موادغذایی اجرایی خواهد شد.

به گفته رییس بنکداران مواد غذایی، اقلام پرمصرف مثل برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، لبنیات و دیگر مواد غذایی پرمصرف به قیمت عمده در اختیار مردم قرار می‌گیرد. البته اقلام دیگر مثل تنقلات، کنسروجات یا آبمیوه‌ها در لیست اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان قرار ندارند و طبیعی است که فروش آنها به صورت عمده‌ای و به مغازه‌داران است.

آقاطاهر با بیان این‌که به اعضای خود برای شرکت در فروش فوق‌العاده اطلاع‌رسانی کردیم، اظهار امیدواری کرد بتوانیم مشارکت 20 درصدی اعضا را شاهد باشیم.

رییس بنکداران مواد غذایی گفت: واحد‌هایی که دراین طرح مشارکت کنند با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی‌ خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هیچ فروشنده‌ای حق ندارد کالایی را بالاتر از قیمت مصرف‌کننده بفروشد ونظارت و کنترل های مورد نیاز در این زمینه صورت می‌گیرد.

طبق اعلام اتاق اصناف کشور امسال نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان برگزار نمی‌شود و به جای آن فروش فوق‌العاده اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی در واحد‌های صنفی مربوطه در نظر گرفته شده است چراکه به گفته فاضلی، رییس اتاق اصناف از نمایشگاه های طرح ضیافت ماه مبارک رمضان سال گذشته استقبال چندانی نشد و همچنین در بحث کالاهای اساسی با کمترین مشکل مواجه هستیم؛ بنابراین برگزاری نمایشگاه ضیافت در دستور کار قرار نگرفته است.

بر این اساس قرار است فروش فوق‌العاده از حدود 10 روز قبل از ماه مبارک رمضان برای اقلام پرمصرف برگزار و مواد غذایی، زولبیا، بامیه و خرما و دیگر مواد پرمصرف در واحد‌های صنفی مربوطه با نرخ مصوب فروخته شود.همچنین طبق اعلام اتحادیه لبنیات‌فروشان در فروش فوق العاده‌ای که ویژه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، پرمصرف ترین اقلام شامل پنیر، شیر و خرما با تخفیف پنج تا 15 درصدی در واحدهای صنفی عرضه می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها