کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یارانه نقدی دهک‌های پایین افزایش یابد؟


کد خبر : ۱۱۹۴۵سه شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۴۲۳۴۵ بازدید

وزیر کار از افزایش یارانه طبقات پایین و دهکهای کم درآمد و تقویت سبد غذایی آنها خبر داده و گفته است: تعداد افرادی که یارانه آنها حذف خواهد شد به ۶ میلیون نفر رسیده است.

وزیر کار از افزایش یارانه طبقات پایین و دهکهای کم درآمد و تقویت سبد غذایی آنها خبر داده و گفته است: تعداد افرادی که یارانه آنها حذف خواهد شد به 6 میلیون نفر رسیده است.

علی ربیعی گفته است: طبقات پایین و دهکهای کم درآمد نگران نباشند زیرا نه تنها یارانه شان کم نمی شود بلکه افزایش هم می‌یابد و سبد غذایی آنها تقویت خواهد شد.

او همچنین از سفارش شخص رییس جمهور مبنی بر جلوگیری از آسیب دهکهای میانی و پایینی در اقدام حذف یارانه‌ها و تاکید بر لزوم توجه به بیمه و تأمین اقلام مهم و ضروری سبد خانوارها در جریان حذف و اضافه‌ها خبر داده است.

به گزارش ایسنا، ربیعی در گفت‌وگو با بخش خبری سیما اعلام کرد که بر اساس اقدامات صورت گرفته تعداد کسانی که یارانه آنها حذف خواهد شد به 6 میلیون نفر رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در قانون اجازه حذف یارانه افرادی که غیرنیازمند شناخته شده داده شده است، گفت: این طرح تا مدتی آزمایشی خواهد بود که ضعفهای آن شناسایی شود به همین دلیل از اقشار سطح بالای جامعه شروع کرده‌ایم که در این مسیر با خطاهای کوچک و ناچیزی روبرو شدیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها