کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت خانه‌های 100 متری تهران


کد خبر : ۱۱۹۳۹سه شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۵۰۵۱۲۵ بازدید

سال گذشته اعلام شد،‌ اردیبهشت؛‌‌ ماه طلایی مسکن است و اگر در سال 94 خیز خروج از رکود از این بازار برداشته شود علائم ان در این ...

سال گذشته اعلام شد،‌ اردیبهشت؛‌‌ ماه طلایی مسکن است و اگر در سال 94 خیز خروج از رکود از این بازار برداشته شود علائم ان در این ماه خود را نشان می دهد. هر چند حسام عقبایی،‌ رییس اتحادیه املاک استان تهران از رشد حجم معاملات خبر می دهد اما علائم قابل توجهی از افزایش تقاضا جز در بازار اجاره دیده نمی شود.

حال مسئولان نوید خروج رکود از این بازار را در نیمه دوم سال می دهند البته همراه با افزایش قیمت.  حامد مظاهریان،  معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هفته گذشته اعلام کرد: نیمه دوم سال خیز خروج از رکود در بازار مسکن برداشته می شود و طبیعتا  آهنگ رشد قیمت ها هم افزایش خواهد یافت که این افزایش قیمت ها همچنان بالاتر از نرخ تورم نخواهد بود.
 
البته افزایش 3.6 درصدی قیمت مسکن در شرایطی رقم خورد که فروردین را ماه خاموش بازار مسکن می دانند و در این ماه حجم معاملات به کم ترین حد می رسد.  هنوز هم خانه های نقلی در صدر انجام معاملات در بنگاه های مشاوران املاک است و تقاضا برای خانه هایی با متراژ با در تهران با اقبال کمتری مواجه اند.
 
 در جدول زیر نرخ خانه های 100 متری که اغلب مورد تقاضای اقشار متوسط تهران آمده است.

1uvcez9jktgwdlygwrua.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها