کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازنشستگان یک ماه افزایش حقوق طلبکارند


کد خبر : ۱۱۹۲۷سه شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸:۰۴۲۲۸۸ بازدید

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در خرداد ماه خبر داد.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در خرداد ماه خبر داد.

محمدحسن زدا  افزود: پرداخت افزایش حقوق امسال بازنشستگان تامین اجتماعی از 7 اردیبهشت در سراسر کشور آغاز شد و مابه التفاوت افزایش حقوق اردیبهشت ماه به حساب این افراد واریز گردید.

وی در توضیح پرداخت افزایش حقوق یک ماهه بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: قصد پرداخت افزایش مستمری بازنشستگان را در فروردین ماه داشتیم اما به دلیل اینکه مصوبه دولت در این خصوص اردیبهشت ماه ابلاغ شد بنابراین فقط توانستیم افزایش حقوق یک ماه را پرداخت کنیم.

به گفته زدا، مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین ماه بازنشستگان در خرداد ماه پرداخت خواهد شد و این افراد هم اکنون یک ماه افزایش حقوق از تامین اجتماعی طلبکارند.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر در سال جاری 17 درصد و مابقی بازنشستگان نیز 18 درصد افزایش یافته است و حداقل حقوق از 608 هزار تومان سال گذشته به 712 هزار تومان رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها