کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدیران موسسه میزان هنوز در بازداشت به‌سر می‌برند


کد خبر : ۱۱۸۸۱یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۵۷۲۴۹۱ بازدید

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه اعضای هیئت‌مدیره میزان همچنان در بازداشت به سر می‌برند و آزاد نشده‌اند، گفت: دستگاه قضا به ...

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه اعضای هیئت‌مدیره میزان همچنان در بازداشت به سر می‌برند و آزاد نشده‌اند، گفت: دستگاه قضا به پدیده مهلت هفت ماهه برای پاسخگویی مردم و سهامداران داده که تاکنون حدود سه ماه از این زمان داده شده، گذشته است.

حجت‌الاسلام علی مظفری در گفت‌وگویی در مشهد با اشاره به بازداشت سه تن از اعضای هیئت‌مدیره میزان، اظهار کرد: پس از مهلت دو هفته‌ای که به هیئت‌مدیره میزان به منظور عمل به تعهدات خود و پاسخگویی به مردم داده شد، متأسفانه مدیران میزان به تعهدات خود عمل نکرده و بازداشت شدند.

حجت‌الاسلام علی مظفری در مشهد با اشاره به بازداشت سه تن از اعضای هیئت‌مدیره میزان، اظهار کرد: پس از مهلت دو هفته‌ای که به هیئت‌مدیره میزان به منظور عمل به تعهدات خود و پاسخگویی به مردم داده شد، متأسفانه مدیران میزان به تعهدات خود عمل نکرده و بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: اعضای هیئت‌مدیره میزان همچنان در بازداشت به سر می‌برند و آزاد نشده‌اند و تا زمانی که مشکل قضایی آنان حل نشود این روند ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پدیده، عنوان کرد: دستگاه قضا به پدیده مهلت هفت ماهه برای پاسخگویی مردم و سهامداران داده که تاکنون حدود سه ماه از این زمان داده گذشته است، پس از گذشت مهلت هفت ماهه اگر مدیران پدیده به تعهدات خود عمل نکردند، مدیران آنها نیز به شیوه میزان بازداشت می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها