کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از شایعه تا واقعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی


کد خبر : ۱۱۷۵۷سه شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷:۵۸۱۶۵۲ بازدید

چندی پیش شایعه‌ای مربوط به استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در میان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح شده بود و بسیاری از آنها دلیل این استیضاح ...

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز تنها برای پاسخگویی به برخی از سؤالات نمایندگان به کمیسیون عمران مجلس دعوت شده است این در حالی است که برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها از استیضاح آخوندی خبر دادند.

 

چندی پیش شایعه‌ای مربوط به استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در میان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح شده بود و بسیاری از آنها دلیل این استیضاح را، ارائه نکردن برنامه‌های مسکن و عدم تحلیل به موقع مسکن مهر اعلام کرده بودند.

بر اساس این گزارش با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص گردید که وزیر راه و شهرسازی امروز برای پاسخگویی به برخی از سؤال نمایندگان در کمیسیون عمران دعوت شده است. 

در همین راستا پشنگ عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با ما، با اشاره به اینکه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صحت ندارد گفت: در حال حاضر نمایندگان تنها برای سؤال از وزیر راه و شهرسازی وی را به کمیسیون عمران دعوت کرده‌اند.

وی افزود: یکی از این بحث‌ها مربوط به مشکلی است که در هواپیمایی ماهان به وجود آمد و مسافران این هواپیما مجبور شدند با اتوبوس به مقصد ساری حرکت کنند و در بین راه سانحه‌ای برای این اتوبوس پیش آمد و اکثر مسافران آن زخمی و یا فوت شدند.

پشنگ با اشاره به اینکه نمایندگان حق دارند از وزرا سؤال بپرسند و یا حتی در مورد استیضاح آنها تصمیم بگیرند بنابراین استیضاح و یا سوال از نمایندگان هیچ موضوع جدیدی نیست که بخواهد در میان نمایندگان پررنگ جلوه داده شود.

بر اساس این گزارش چندی پیش نمایندگان مجلس به بررسی موضوع مسکن مهر و  سایر اقدامات وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن پرداختند و متأسفانه در این بررسی‌ها عباس آخوندی نتوانست رتبه خوبی را بدست آورد و مسکن مهر یکی از بی‌کیفیت‌ترین بخش‌های مسکن دیده شد؛ حال باید منتظر باشیم و ببینیم که وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال نمایندگان چگونه امروز سربلند بیرون خواهد آمد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها