کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سهامداران معترض مقابل تالار حافظ تجمع کردند / تصاویر


کد خبر : ۱۱۷۴۳دوشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۲۰۴۹۱۶ بازدید

جمعی از سهامداران بورسی نسبت به سقوط ادامه دار شاخص بورس و قیمتها که موجب کاهش نقدینگی آنها شده امروز در مقابل ساختمان تالار بورس تجمعی اعتراضی داشتند.

افت شاخص بورس و قیمتها در بازار سرمایه که از نیمه دیماه سال 92 شروع شده است در حالی تا به امروز به بهانه‌های مختلف ادامه دارد که پیش‌تر مدیران بورسی و کارشناسان نوید روزهای پررونقی را برای بورس در سال 94 سرمی‌دادند.

بر اساس این گزارش؛ شاخص بورس که معاملات امسال را از کانال 62 هزار و 855 واحد شروع کرده و در مدت کوتاهی تا مرز 71 هزار واحد هم پیش رفته بود، در هفته‌های گذشته در یک کانال فرسایشی افتاده است به طوری که در 32 روز معاملاتی امسال در مقابل 13 روز معاملاتی مثبت، سهامداران 19 روز منفی را تجربه کرده اند و ریزش شاخص بورس و قیمتها نیز این روزها در حالی اتفاق می‌افتد که قیمت نفت با تعادلی مثبت به سمت 70 دلاری شدن در حال پیشرفت است، نرخ سود بانکی کاهش یافته است، روند مذاکرات هسته ای به سمت نگارش توافق جامع در حرکت است و در مجموع خبر منفی در بازار به گوش سهامداران نمی رسد.

این گزارش می افزاید: با این حال ظهر امروز جمعی از سهامداران بورسی نسبت به سقوط ادامه دار شاخص بورس و قیمتها که موجب کاهش نقدینگی آنها شده در مقابل ساختمان تالار بورس اوراق بهادار در خیابان حافظ تجمعی اعتراضی داشتند.

بر اساس شنیده‌ها عملکرد نامناسب مدیران بازار سرمایه به ویژه در خصوص عرضه سهام در روزهای ابتدایی سال و نیز عدم توجیه تدوام روند منفی شاخص و قیمتها یکی از دغدغه‌های این سهامداران است که نسبت به آن اعتراض دارند.

okkro6eyj7vcgbvyu9i.jpg

saogczjpznz3hi9ip2.jpg

z6awm1oy627i2i0u765s.jpg

efvvhgn61gkkxoidheog.jpg

psi2z4ay0qmdkq02kza.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها