کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوئیفت بانک حکمت ایرانیان اجرایی شد


کد خبر : ۱۱۶۷۷شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۲۶۴۲۷۲ بازدید

بانک حکمت ایرانیان در ادامه موفقیت های درخشان خود ، با اخذ مجوز سوئیفت از بروکسل گامی بزرگ را در توسعه مبادلات بین المللی جمهوری اسلامی ایران برداشت .
سوئیفت بانک حکمت ایرانیان اجرایی شدسوئیفت بانک حکمت ایرانیان اجرایی شد

در سال 93 بانک حکمت ایرانیان با اخذ مجوزهای مرحله دوم و سوم ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، سبد خدمات ارزی خود را برای عموم مشتریان خود کامل کرد تا هر چه شایسته تر به آنان خدمت رسانی کند . این روند با اخد مجوز سوئیفت از بروکسل گستره وسیع تری در سطح بین المللی به خود گرفت تا بانک حکمت ایرانیان یکبار دیگر نشان دهد در مسیر پیش روی با اراده ای راسخ گام بر می دارد.

در همین رابطه دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ، با تاکید بر این موفقیت افزود : با توجه به عملیاتی ساختن سوئیفت بانکی میان ایران و چند کشور مهم جهان در بانک حکمت ایرانیان ، اتحادیه اروپا امکانات خوبی از جمله افتتاح  LC ، ارسال حوالجات ارزی ، صدور ضمانت نامه های ارزی و ... را در اختیار بانک حکمت ایرانیان قرار داده است که از این طریق   می توان خدمات نوینی در عرصه پولی وبانکی به بازرگانان و فعالان اقتصادی در سطح بین المللی ارائه دهیم . خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان با پیوستن به سامانه سوئیفت ، امکان تبادل پیام های مالی با تمامی بانک های دنیا را در اختیار دارد .

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان همچنین با ابراز خرسندی از اخد مجوز سوئیفت خاطرنشان ساخت : همه ما می کوشیم تا به فرموده مقام معظم رهبری (حفظ ا ... ) همانند یک جهادگر اقتصادی به کشور خود خدمت کنیم و در راه آبادانی آن با تمام دل و جان خود حرکت می کنیم چراکه فرزندان ایران اسلامی در عرصه های بین المللی نیز تخصص و توانایی های بسیاری دارند .

گفتنی است سوئیفت بانک حکمت ایرانیان از 12 اردیبهشت 1394 ( 2 می 2015 ) اجرایی شده است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها