کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گذری بر قیمت انواع چرخ‌گوشت‌ در بازار تهران


کد خبر : ۱۱۶۰۴چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۳۵۲۹۰۷۳ بازدید

انواع چرخ گوشت جدید در بازار لوازم خانگی با توجه به امکانات و ویژگی‌های مختلف آن به طورمتوسط بین 300 تا 850 هزار تومان قیمت دارند.

چرخ گوشت‌های نسل جدید نسبت به گذشته از قابلیت‌های بیشتری برخوردارند و برخی مدل‌های آن علاوه بر چرخ کردن گوشت امکان گرفتن آبمیوه یا خرد کردن برخی مواد خوراکی را هم دارد. چرخ گوشت در سالیان اخیر به وسایل ضروری در آشپزخانه منازل تبدیل شده است؛ ازاین جهت توجه به ویژگی‌ها و کارکرد این وسیله که امروز نسبت به گذشته از تنوع بیشتری برخوردار شده دارای اهمیت است و متقاضیان خرید باید به ویژگی‌های این وسیله دقت داشته باشند تا چرخ گوشتی متناسب با نیاز و حجم کارشان تهیه کنند.

انواع چرخ گوشت بر اساس امکانات، برند و البته نوع گارانتی به طور متوسط رنج قیمتی بین 300 تا حدود 850 هزار تومان دارد.

به عنوان نمونه چرخ گوشت 1600 وات 517 هزار تومان، چرخ گوشت 1000 که قابلیت خرد کردن سبزی را هم دارد 335 هزار تومان، چرخ گوشت 1800 وات که امکان چرخ کردن بیش از یک کیلوگرم گوشت در هر دقیقه را دارد 500 هزار تومان و چرخ گوشت 1700 وات که خروجی حدود سه کیلوگرم گوشت را در هر دقیقه دارد بیش از 600 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین چرخ گوشت 1800 وات که قابلیت آبمیوه گرفتن و خرد کردن بعضی مواد خوراکی را دارد به قیمت بیش از 700 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

چرخ گوشت از جمله وسایلی است که دانستن نکات ایمنی، نگهداری و نحوه استفاده آن در منازل بسیار ضروری است، چراکه از قطعات زیاد و متنوعی تشکیل شده است؛ از این جهت مطلوب تر است که دستگاهی برای خرید انتخاب شود که جدا شدن و سوار شدن قطعات آن روی یکدیگر به راحتی صورت گیرد.

بهتر است قطعه‌های گوشت را در اندازه‌های کوچک در داخل چرخ گوشت ریخته شود، چرا که چرخ کردن قطعات بزرگ گوشت باعث کند شدن و کاهش طول عمر دستگاه می شود.چرخ گوشت نباید به مدت زیاد و به صورت یکسره روشن بماند، چرا که به موتور دستگاه آسیب می‌رسد. همچنین بهتر است هر چند وقت یکبار تیغه دستگاه تیز شود تا فرآیند چرخ کردن راحت تر انجام شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها