کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرنخ پول‌های بابک زنجانی در بانک‌های روسی


کد خبر : ۱۱۳۳۷جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹:۴۹۳۹۹۶ بازدید

به تازگی مدیران شرکت « رز نفت روسیه» برای مذاکره در باب خرید و فروش فراورده‌‌های نفتی و گازی به ایران آمده و با شرکت ملی نفت و گاز ...

به تازگی مدیران شرکت « رز نفت روسیه» برای مذاکره در باب خرید و فروش فراورده‌‌های نفتی و گازی به ایران آمده و با شرکت ملی نفت و گاز مذاکره داشته‌‌اند.

یکی از مدیران این شرکت مدعی شده‌ است که یک بانک روسی اعلام کرده بیش از دو میلیارد یورو از پول بابک زنجانی را در اختیار دارد و از مدیران شرکت نفت و بانک مرکزی دعوت کرده است که برای مذاکره در این باره به روسیه سفر کنند.

حمید حسینی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفت‌‌وگو با اقتصادنیوز در این باره اظهار کرد: اخیرا در هتل اسپینانس با یکی از مدیران شرکت رزنفت گاز روسیه ملاقات کرده‌ام که وی اعلام کرد اخيرا يك بانك روسی اعلام کرده بيش از دو ميليارد يورو از پول بابك زنجانی را در اختيار دارد.

حسینی ادامه داد: به گفته این مدیر ارشد شرکت «رز نفت روسیه» این بانک روسی از نمايندگان شركت نفت و بانك مركزی جهت مذاكره و سفر به روسيه دعوت کرده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این که قطعا پذيرش اين ادعا سخت است، گفت: ولی بيان قاطعانه اين مدير ارشد روسی قابل پيگيري است و اميدوارم كه اين وجه به بيت‌المال باز گردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها