کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اختلاف مالی پیمانکار و کارفرمای مسکن مهر پردیس


کد خبر : ۱۱۳۲۴پنجشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹:۲۳۱۵۱۸ بازدید

درحالی متقاضیان مسکن مهر پردیس حدود 8 ماه است که در انتظار امضای قرارداد هستند که خبر می‌رسد این اتفاق به‌دلیل طلب پیمانکار این طرح از ...

درحالی متقاضیان مسکن مهر پردیس حدود 8 ماه است که در انتظار امضای قرارداد هستند که خبر می‌رسد این اتفاق به‌دلیل طلب پیمانکار این طرح از کارفرما روی داده و پیمانکار امضای قرارداد را به پس از تسویه حساب شرکت عمران موکول کرده است.

شماری از متقاضیان مسکن مهر پردیس با وجود پیگیری‌های فراوان برای دریافت پیش‌قرارداد مسکن مهر و به‌تبع آن انتخاب واحد هنوز موفق به دریافت قرارداد نشده‌اند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر دراین‌باره به تسنیم، گفت:‌ شهریور ماه سال گذشته پول مورد نظر شرکت عمران پردیس را پرداخت کرده‌ام و قرار بود حداکثر ظرف 20 روز واحد خود را انتخاب کنم. این در حالی است که با گذشت حدود 8 ماه مسئولان این شرکت فقط وعده می‌دهند و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

وی تصریح کرد: اخیراً متوجه شده‌ایم که دلیل طولانی شدن پروسه تحویل پیش‌قرارداد مسکن مهر به متقاضیان طلب پیمانکار از کارفرماست.

به‌گفته وی، پیمانکار اعلام کرده تا زمانی که طلبش پرداخت نشود حاضر به امضای قرارداد مسکن مهر نیست.

اسفند ماه سال گذشته نیز یکی از متقاضیان مسکن مهر با بیان "از مردادماه امسال پیگیر دریافت پیش‌قرارداد واحد مسکن مهرم هستم" به تسنیم گفته بود: پس از اعلام شرکت عمران پردیس برای واریز مابقی آورده جهت انتخاب واحد حدود 27 میلیون تومان به حسابم واریز کردم.

وی ادامه داد: پس از اینکه واحد مسکن را انتخاب کردم کارگزاری مسکن مهر پردیس به متقاضیان گفت برای دریافت پیش‌قرارداد واحد مسکونی 20 روز دیگر مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: این در حالی بود که چند روز مانده به زمان مراجعه متقاضیان، از کارگزاری‌ با بنده تماس گرفتند و گفتند: آماده شدن پیش‌قرارداد زمان می‌برد و فعلاً مراجعه نکنید تا به شما اطلاع می‌دهیم.

متقاضی مسکن مهر پردیس در ادامه با ابراز "بارها به شرکت عمران پردیس مراجعه و حتی با مدیران این شرکت نیز در رابطه با پیش‌قرارداد واحدها صحبت کرده‌ام" گفت:‌ با وجود آنکه مدیران شرکت عمران قول پیگیری و حل این مشکل را دادند اما متأسفانه تاکنون وعده‌های داده شده در این زمینه محقق نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها