کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توزیع بنزین سوپر تا پایان اردیبهشت محدود شد


کد خبر : ۱۱۲۶۹دوشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲:۴۷۶۶۱۹ بازدید

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به محدودیت توزیع بنزین سوپر در کشور تا اردیبهشت گفت : در عرضه بنزین ...

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به محدودیت توزیع بنزین سوپر در کشور تا اردیبهشت گفت : در عرضه بنزین معمولی و یورو 4 مشکلی نداریم.

شاهرخ خسروانی اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی ، همچنین تعمیرات اساسی در پالایشگاه امام خمینی شازند، در توزیع بنزین سوپر، تا اردیبهشت محدودیت داریم .

وی با تاکید بر این که در عرضه بنزین معمولی و یورو 4 مشکلی نداریم تصریح کرد: این محدودیت نیز مقطعی است و با پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه امام خمینی برطرف می شود.وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی گاهی 103 میلیون لیتر بنزین در روز مصرف می شد افزود: واردات بنزین یورو 4 نیز افزایش داشته است و در اردیبهشت کاهش خواهد یافت.

خسروانی همچنین به بهره مندی شهرهای اهواز و آبادان از بنزین یورو 4 در خرداد امسال اشاره کرد و گفت: با بهره برداری کامل از واحد تصفیه بنزین پالایشگاه آبادان که هم اکنون در مرحله پیش راه اندازی است، بنزین یورو 4 در این دو شهر توزیع خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان این که بنزین یورو 4 موجود ،کفاف 8 کلانشهر را می دهد ، تصریح کرد: برای توزیع بنزین یورو 4 در شیراز هم در حال برنامه ریزی هستیم .

وی همچنین توزیع نشدن بنزین در شیراز را مشکل انتقال دانست و گفت امیدواریم بزودی این مشکل حل شود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها